کافه سه میم

نمایندگی های لوازم خانگی تفال در شیراز

نمایندگی لواز خانگی تفال در شیراز

نمایندگی های تفال در شیراز

Tefal در شیراز

  • نمایندگی لوازم خانگی تفال در شیراز

 تفال (Tefal) :

 .تفال یکی از برند های شناخته شده فرانسوی است که در زمینه تولید لوازم خانگی برقی و غیر برقی فعالیت دارد. Tefal به دلیل داشتن تنوع بسیار زیادی که در انواع محصولات تولیدی خود دارد و همچنین به خاطر داشتن کیفیت بالایی که در ساخت محصولات خود دارد ، در سراسر جهان شناخته شده است. به جرات می توان گفت در هر خانه ایی یکی از محصولات تفال وجود دارد به همین منظور می خواهیم در اینجا نمایندگی لوازم خانگی تفال در شیراز را به شما معرفی کنیم.

.شاید برایتان باور کردنی نباشد ولی شرکت تفال در پی یک رویداد معمولی و بدون هیچ پیش زمینه تجاری شروع به کار کرد. مارک گروگوایر موسس شرکت تفال در حالی که در تماشای جدال همسرش با نیمرو چسبیده به تابه بود به این فکر افتاد که ظروفی را تولید کند که با روغن کم هم به راحتی به توان بدون آنکه غذا به ظرف بچسبد آن را پخت. به این ترتیب در 1954 با تلاش های بسیار مارک اولین تابه نچسب دنیا تولید و به ثبت رسید.

.تفال بیشتر به خاطر ظروف نچسب ، زودپز ، سرخ کن ، اتو بخار و ... معروف شده است. امروزه تفال به قدری معروف و مشهور شده که در بسیاری از کشور های جهان نیز دارای نمایندگی رسمی می باشد. در زیر آدرس نمایندگی های تفال در شیراز را برایتان جمع آوری کرده ایم.

.در حین انجام خرید هایتان اگر به دنبال مکانی برای استراحت ، خوردن غذا و کسب آرامش هستید به شما کافی شاپ سه میم را پیشنهاد می کنیم. کافی شاپ سه میم جز بهترین کافی شاپ های شیراز و همچنین از معدود کافی شاپ هایی است که برای سرو از قهوه های برند و اصل از بهترین های دنیا استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است. همچنین کافی شاپ سه میم دارای یک منوی عالی از انواع صبحانه های ایرانی و خارجی و انواع خوراک ها می باشد که همگی آنها از بهترین و تازه ترین مواد غذایی تهیه و به صورت کاملا تازه سرو می شوند.

.در کنار کافی شاپ ، فروشگاه قهوه سه میم نیز قرار دارد که به عرضه قهوه های مارک و اصل از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم ، این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان واقعی قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه قهوه سه میم ، قهوه دلخواه خود از هر برندی را خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نموده و آن را به صورت پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهری که هستید ، تحویل بگیرید.

نمایندگی لوازم خانگی تفال در شیراز

نام

آدرس نمایندگی

فروشگاه محمدی

شیراز، جنب زیرگذر صنایع، روبروی بانک ملت، نبش کوچه 23 میرزای شیرازی

لوازم خانگی ایران زمین (نمایندگی فروش)

شیراز، شهرک گلستان، روبروی درمانگاه ایران زمین، لوازم خانگی و دکوری ایران زمین

نمایندگی لوازم خانگی تفال (پر کیش)

شیراز، عفیف آباد، نبش کوچه 22

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top