کافه سه میم

نمایندگی های لوازم خانگی بوش (Bosch) در شیراز

نمایندگی های لوازم خانگی بوش در شیراز

نمایندگی های Bosch در شیراز

آدرس نمایندگی بوش در شیراز

  • نمایندگی لوازم خانگی بوش در شیراز

بوش و تاریخچه آن :

.شرکت بوش آلمان ، شرکتی است که در 1886 توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت تاسیس شد. این شرکت بزرگترین شرکت تولید کننده لوازم خانگی خودکار در جهان محسوب می شود. محصولات Bosch در ایران نیز بسیار پر طرفدار بوده و به همین دلیل لیستی از نمایندگی های لوازم خانگی بوش در شیراز را برایتان جمع آوری کرده ایم.

.شاید باورش برایتان سخت باشد ولی رابرت بوش در ده سال ابتدای کار شرکت خود با مشکلات بسیاری به خصوص مشکلات مالی شدید درگیر بود و حتی تا مرز ورشکستگی هم پیش رفت ولی رابرت دست از تلاش بر نداشت. سرانجام او به کمک تلاش های بسیارش و همچنین استفاده از علم و دانشی که در زمینه فعالیت خود کسب کرده بود توانست در 1908 به موفقیتی برابر با پنج ساختمان و بیش از هزار نفر کارمند دست پیدا کند.

.اساس کار شرکت Bosch بر پایه فناوری است و در حوزه فناوری خودکار و صنعتی ، کالا های مصرفی و فناوری های ساختمانی فعالیت دارد. لوازم خانگی بوش یکی از بهترین و با کیفیت ترین لوازم خانگی ها در تمام جهان به حساب می آید که به جرات می توان گفت هر فردی در جهان لااقل یکی از لوازم بوش را خریداری نموده و در زندگی خود از آن استفاده کرده است. در اینجا لیستی از نمایندگی های بوش در شیراز را برایتان گردآوری کرده ایم تا بتوانید راحت تر نمایندگی مورد نظر تان را پیدا کرده و دستگاه مورد نظر تان را خریداری نمائید.

.قبل از پرداختن به لیست نمایندگی های بوش در شیراز ، می خواهیم یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز را به شما معرفی کنیم که می توانید بعد از انجام خرید هایتان به همراه عزیزان یا دوستان خود ، اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. کافی شاپ سه میم از خاص ترین و معروف ترین کافی شاپ های شیراز می باشد که بیشترین دلیل شهرت آن به خاطر سرو قهوه های برند و اصل از معروف ترین شرکت های قهوه جهانی برای مشتریانش می باشد.

.شما عزیزان می توانید در کافی شاپ سه میم هر قهوه ای از هر شرکتی را که بیشتر دوست دارید و با ذائقه تان بیشتر همخوانی دارد ، سفارش داده و از نوشیدن آن به همراه کیک های سه میم و در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم لذت ببرید.

.مجموعه سه میم شامل فروشگاه قهوه نیز می باشد که به عرضه قهوه های مارک و اورجینال از بهترین برند های جهان می پردازد و شما قهوه دوستان می توانید خیلی راحت و تنها با یک کلیک قهوه دلخواه خود را از سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهری که هستید ، تحویل بگیرید.

نمایندگی های لوازم خانگی بوش در شیراز

نام

آدرس

نمایندگی بوش در ستارخان

شیراز،خیابان ستارخان،بعد از ولیعصر،جنب پیر کاردین

نمایندگی بوش در زرگری

شیراز،خیابان قصرالدشت،نرسیده به چهارراه زرگری،نبش کوچه 54

نمایندگی بوش در عفیف آباد

شیراز،خیابان عفیف آباد، جنب بانک سینا

 

نمایندگی های Bosch در شیراز

لوازم خانگی اسدزاده(بوش)

شیراز، خیابان توحید – نبش پاساژ ایرونی- روبروی پاساژ پردیس

نمایندگی لوازم خانگی بوش شیراز

شیراز، میدان معلم

فن آوران الکترونیک
(نمایندگی تعمیرات بوش در شیراز)

شیراز ، بلوار گلستان، حدفاصل کلبه و چهارراه ادبیات، 100 متر بعد از خیابان استاد شهریار

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top