کافه سه میم

طرز درست کردن یک نسکافه عالی

نسکافه چیست؟

طرز درست کردن یک نسکافه خوب در منزل

از کجا نسکافه خوب و اصل بخریم؟

  • نسکافه سه میم

 نسکافه (Nescafe)

 .امروزه استفاده و مصرف قهوه در میان تمام افراد جامعه بسیار زیاد شده است به طوریکه قهوه بعد از آب دومین نوشیدنی پر مصرف در جهان محسوب می شود. برای راحتی استفاده از قهوه و همچنین امکان استفاده از آن در هر مکانی ، شرکت نستله سوئیس در سال 1938 برای اولین بار در جهان از یک فرآیند جدید در تهیه قهوه استفاده نمود و توانست قهوه فوری را ابداع و عرضه نمائید.

.قهوه های فوری به صورت پودر آماده هستند که می توانید خیلی راحت آن را با آب جوش یا شیر گرم مخلوط کرده و میل نمائید. قهوه های فوری به دلیل راحتی در آماده شدن آنها و همچنین به دلیل اینکه به دستگاه قهوه ساز نیاز ندارند بسیار مورد استقبال مردم جهان قرار گرفتند و هر ساله مقدار بسیار زیادی از قهوه های فوری تولید و روانه بازار می شود.

.یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید قهوه های فوری از جمله نسکافه ، شرکت نستله سوئیس می باشد. امروزه انواع مختلفی از قهوه های فوری با درصد رست های متفاوت و ترکیبات متنوع تولید و به بازار عرضه می شود که می توانید قهوه دلخواه خود را بنا به سلیقه خود و با هر میزان کافئینی که دوست دارید ، انتخاب و خریداری نمائید. خوشبختانه انواع قهوه های فوری و نسکافه از چندین شرکت معتبر جهانی در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

طرز تهیه یک نسکافه خوب :

روش اول : با استفاده از آب جوش

.برای تهیه نسکافه ابتدا در لیوان سرو به اندازه یک قاشق غذا خوری پودر نسکافه ریخته و به اندازه ای که می خواهید شیرین شود ، شکر به آن اضافه کنید. (نسبت قهوه و شکر ، یک به یک می باشد که بنا به سلیقه خود می توانید میزان آن را کم و زیاد کنید.)

.سپس کمی آب داغ درون لیوان ریخته و با قاشق یا همزن هم بزنید تا یک ترکیب یک دست و غلیظ به دست آورید. بعد از آن مابقی لیوان را با آب جوش پر می کنیم. بهتر است در حین اضافه کردن آب جوش ، محتویات لیوان را دائما هم بزنید. به این ترتیب نسکافه شما آماده شده و می توانید آن را سرو کنید.

روش دوم : با استفاده از شیر

.روش دیگری که برای تهیه نسکافه وجود دارد این است که آن را با شیر مخلوط می کنند.

ابتدا شیر را روی حرارت قرار دهید تا به نقطه جوش برسد و روی سطح آن کف ظاهر شود. حال شیر را از روی حرارت بردارید و بعد از یک دقیقه ، نسکافه را به آن اضافه کنید. (برای یک لیوان شیر حدود یک قاشق غذا خوری نسکافه نیاز دارید که می توانید بنا به سلیقه خود مقدار آن را کمتر یا بیشتر کنید.)

.اگر دوست داشتید شیر نسکافه تان شیرین تر شود ، در همین مرحله که نسکافه را اضافه می کنید هر میزان شکر که تمایل دارید به ترکیب خود اضافه نمائید.

.سپس این ترکیب را مجدد روی حرارت ملایم قرار دهید و به قدری هم بزنید که تمام دانه های نسکافه و شکر درون شیر حل شود. اکنون شیر نسکافه شما آماده است و آن را از روی حرارت بردارید و بعد از دو تا سه دقیقه آن را درون لیوان سرو ریخته و نوش جان کنید.

نکته : اگر تمایل داشتید به جای شیر از میت یا شیر خشک استفاده کنید ، ابتدا نسکافه خود را به همان روش اول به صورت ساده آماده کرده و در پایان به اندازه ای که می خواهید قهوه تان ملایم تر شود به آن میت یا شیر خشک اضافه کنید.

 

نسکافه،روش درست کردن نسکافه،قهوه فوری،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند

 

.یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز ، کافی شاپ سه میم می باشد که برای درست کردن نسکافه های خود از بهترین برند های تولید کننده نسکافه همچون دیویدوف ، نستله و ... استفاده می کند. همچنین اگر از دوستداران قهوه هستید می توانید از نوشیدن انواع قهوه های مارک و اورجینال از معروف ترین شرکت ها که در منوی بینظیر سه میم وجود دارد ، انتخاب کرده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود با طعم واقعی و ناب لذت ببرید.

.کافی شاپ سه میم به دلیل استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد غذایی و همچنین بهترین قهوه ها برای سرو به مشتریان خود ، در شیراز و جنوب کشور بسیار شهره پیدا کرده و انواع صبحانه های ایرانی و خارجی این کافه بسیار مورد استقبال واقع شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. پیشنهاد می کنیم حتما یک صبح ، خود و عزیزانتان را به صرف یک صبحانه عالی در کافی شاپ سه میم دعوت کرده و از کنار هم بودن و طعم عالی صبحانه های سه میم لذت ببرید.

.همچنین در کنار کافی شاپ سه میم ، فروشگاه قهوه سه میم نیز قرار دارد که عاشقان قهوه های اصل و ناب می توانند هر قهوه برند و اصل از هر شرکتی را که بیشتر دوست دارند در فروشگاه قهوه سه میم یافته و آن را خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری کرده و سپس قهوه خود را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستند ، تحویل بگیرند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top