کافه سه میم

نمایندگی های اسپلیت و کولر گازی اجنرال در شیراز

نمایندگی فروش اسپلیت اجنرال در شیراز

نمایندگی کولر گازی اجنرال در شیراز

فروشنده های اسپلیت اجنرال در شیراز

  • نمایندگی فروش اسپلیت اجنرال در شیراز

نمایندگی اسپلیت یا کولر گازی اُجنرال در شیراز

.کمپانی فوجیتسو در سال ۱۹۳۶ در کشور ژاپن تاسیس شد و فوجیتسو جنرال که در ایران با نام تجاری اُجنرال شناخته می شود در سال ۱۹۶۰ کار خود را در صنعت تهویه مطبوع آغاز کرد. اولین کولر گازی اجنرال از نوع  پنجره ای بود که در ابتدای کار به بازار عرضه شد.

اوج گیری این شرکت در سال ۱۹۷۱ با ورود به خاورمیانه (کویت) بود و بازار فروش آن به اندازه چشم گیری گسترش پیدا کرد و به سرعت از نظر کیفیت بالای برند و توانایی عملکرد در دما های بالای ۵۰ درجه سانتیگراد شهرت یافت.

.شرکت تهویه نیا از سال ۱۹۹۲ میلادی (۱۳۷۱ خورشیدی) با افتخار به عنوان نماینده انحصاری کمپانی اجنرال (Fujitsu General) در ایران فعالیت می کند.

.اجنرال با نیم قرن تجربه توانسته سهم بالایی از بازار ژاپن ، اروپا ، اقیانوسیه و خاورمیانه را در اختیار خود قرار دهد. این مجموعه به طور مستمر با استفاده از ایده های خلاقانه و نوآوری باعث پیشرفت در عمر عملکرد محصولات خود در شرایط محیطی مختلف شده و به لطف طراحی و تکنولوژی منحصر به فردی که در تولید محصولاتش به کار برده است محصولات این شرکت دارای بیشترین میزان صرفه جویی انرژی نسبت به محصولات مشابه دیگر شرکت ها می باشد و همین موضوع سبب افزایش تعداد مشتریان اجنرال شده است.

.در این متن نام و آدرس بهترین فروشنده های محصولات اجنرال در شیراز را برایتان جمع آوری کرده ایم تا راحت تر بتوانید فروشگاه مورد نظر خود را برای خرید محصول مورد نظرتان پیدا کنید.

.در کنار معرفی نمایندگی های اسپلیت اجنرال در شیراز می خواهیم یکی ار بهترین کافی شاپ های شیراز را به شما معرفی کنیم. کافی شاپ سه میم که در خیابان فردوسی نبش خیابان رودکی واقع شده جز کافی شاپ های بسیار خوب شیراز می باشد که به بسیاری از این سوغاتی سرا ها که اشاره خواهیم کرد نیز نزدیک می باشد. کافی شاپ سه میم دارای مکانی بسیار دنج و آرام و کلاسیک و شیک می باشد که برای استراحت کردن و بدست آوردن آرامش و برای دور بودن از شلوغی شهر ، مکان بسیار مناسبی است.

.در کافی شاپ سه میم انواع صبحانه های سنتی ایرانی و خارجی همانند املت گوجه ایرانی ، املت قارچ و دلمه ، سوسیس و تخم مرغ و ... و همچنین انواع قهوه های برند و قهوه های مارک از بهترین شرکت های جهان و انواع چای و دمنوش های اصیل ایرانی و خارجی سرو می شود. شما عزیزان می توانید در محیط آرام و دنج و خانوادگی کافی شاپ سه میم هر صبحانه ای که تمایل دارید را به همراه هر یک از قهوه های مارک و اورجینال را با آرامش کامل میل کرده و لذت ببرید.

.همچنین برای خرید هر قهوه برند و اصل از هر شرکت قهوه ای در جهان می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و خیلی راحت و تنها با یک کلیک قهوه دلخواه خود را خریداری کرده و با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اورجینال قهوه خود را تحویل بگیرید.

آدرس نمایندگی های فروش اسپلیت اجنرال در شیراز :

نام نمایندگی

آدرس

فروشگاه جنرال/نمایندگی رسمی

شیراز، خیابان عفیف آباد، حدفاصل کوچه 4 و 6

نمایندگی اجنرال/ خدمات احسان

شیراز، چهارراه تحویلی، بیست متری لاله، خیابان حقیقت

نمایندگی اجنرال/ تاسیساتی گرماساز فارس

شیراز، بلوار سرباز، نبش کوچه 1

 

نمایندگی های اجنرال در شیراز :

نمایندگی اجنرال/ شرکت توان تهویه

شیراز، خیابان انقلاب، حدفاصل منوچهری و 15 خرداد، نبش منوچهری، جنب بیت الزهرا

نمایندگی اجنرال/ شرکت هوا کنترل خدمات فنی احمدی

شیراز، خیابان استقلال، چهارراه بنفشه، جنب بانک مسکن، ساختمان خجسته

نمایندگی اجنرال/ تعمیرگاه هادی تهویه

شیراز، بلوار فرهنگشهر، ایستگاه 13، نبش کوچه 26

نمایندگی اجنرال/ شرکت تاسیساتی ژابیز

شیراز، چهارراه هوابرد،به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی،نبش کوچه

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top