کافه سه میم

نمایندگی های ماشین هیوندای در شیراز

نمایندگی های ماشین هیوندای در شیراز

نمایندگی های هیوندای در شیراز

معرفی شرکت هیوندای

  • نمایندگی ماشین هیوندای در شیراز

تاریخچه شرکت هیوندای (Hyundai) :

.شرکت هیوندای در 1947 توسط چونگ جو یونگ در کره راه اندازی شد و در طی سال ها به بزرگ ترین گروه صنعتی کره تبدیل شد. شرکت هیوندای موتور در اصل یک شرکت خودرو سازی کره ای چند ملیتی است. با وجود آنکه فعالیت اصلی این شرکت در زمینه خودرو سازی است ولی در صنعت های دیگری همچون گسترش تکنولوژی ، الکترونیک ، علوم ارتباطات ، حمل و نقل و راه آهن ، سرمایه گذاری ، ساختمان سازی ، قطعات خودرو ، استیل ، هتل و اماکن اقامتی و ... هم فعالیت دارد.

.هیوندای موتور به همراه کیا موتورز از زیر مجموعه های گروه هیوندای موتور به شمار می روند. شرکت هیوندای امروزه به عنوان سومین خودرو ساز بزرگ جهان شناخته می شود.

.در اینجا فهرستی از نمایندگی های شرکت هیوندای در شیراز را برایتان جمع آوری کرده ایم تا راحت تر بتوانید آنها دسترسی داشته و کار مورد نظر خود را انجام دهید.

.قبل از پرداختن به لیست نمایندگی های ماشین هیوندای در شیراز ، می خواهیم یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز را به شما معرفی کنیم که می توانید بعد از انجام خرید هایتان به همراه عزیزان یا دوستان خود ، اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید. کافی شاپ سه میم از خاص ترین و معروف ترین کافی شاپ های شیراز می باشد که بیشترین دلیل شهرت آن به خاطر سرو قهوه های برند و اصل از معروف ترین شرکت های قهوه جهانی برای مشتریانش می باشد.

.شما عزیزان می توانید در کافی شاپ سه میم هر قهوه ای از هر شرکتی را که بیشتر دوست دارید و با ذائقه تان بیشتر همخوانی دارد ، سفارش داده و از نوشیدن آن به همراه کیک های سه میم و در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم لذت ببرید.

.مجموعه سه میم شامل فروشگاه قهوه نیز می باشد که به عرضه قهوه های مارک و اورجینال از بهترین برند های جهان می پردازد و شما قهوه دوستان می توانید خیلی راحت و تنها با یک کلیک قهوه دلخواه خود را از سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهری که هستید ، تحویل بگیرید.

نمایندگی های هیوندای در شیراز

نام نمایندگی هیوندای

کد نمایندگی

آدرس نمایندگی

نمایندگی رستمی

820

شیراز - بلوار باهنر شمالی، بعد از ساختمان دریس

شرکت سالار موتور پارسیان (سالاری)

821

شیراز - انتهای بلوار امیرکبیر، حدفاصل چهار راه سرباز و شرکت نفت، نبش کوچه 49

شركت بازرگانی شیراز تسلیم

823

شیراز - بلوار سلمان فارسی، مجتمع مرکزی خودرو شیراز

نمایندگی اسداله تسلیم

703

شیراز- بلوار سلمان فارسی

شرکت فرازین رایا جنوب

702

شیراز - بلوار امیر کبیر -بعد از پلیس راه جاده بوشهر -جنب شرکت دایا پخش

نمایندگی دل افکار

 

شیراز- بلوار امیرکبیر- بالاتر از چهارراه ریشمک- مقابل آتش نشانی

نمایندگی حدادیان

 

شیراز- بلوار امیرکبیر- بین توانیر و لاله

نمایندگی هیوندای والی پور

 

شیراز- بلوار ستارخان- نمایشگاه مرکزی وسام موتور

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top