کافه سه میم

نمایندگی های تویوتا در شیراز

نمایندگی های تویوتا در شیراز

معرفی شرکت تویوتا

  • نمایندگی های تویوتا در شیراز

شرکت تویوتا :

.شرکت تویوتا موتور ، یک ابر شرکت چند ملیتی ژاپنی است که سازنده خودرو ، ماشین آلات و قطعات خودرو می باشد. تاسیس خودرو سازی تویوتا به سال 1926 بر می گردد که ساکیشی تویودا اقدام به راه اندازی شرکت صنایع تویوتا کرد. اولین خط تولید خودرو تویوتا در سال 1937 توسط کیشیرو تویودا و در کارخانه ماشین سازی صنایع تویوتا که متعلق به پدرش (ساکیشی تویودا) بود ، راه اندازی شد و اولین خودروی سواری تولیدی این شرکت ، تویوتا ای ای نام داشت.

.ابر شرکت تویوتا دارنده برند های دینا ، دایهاتسو ، سایون ، لکسوس ، هینو موتورز می باشد که هم اکنون به عنوان بزرگ ترین خودرو ساز جهان شناخته می شود. شروع موفقیت های روز افروزن تویوتا از دهه 80 میلادی بود که اولین جایزه کنترل کیفیتی خود را دریافت کرد.

.از دهه 90 میلادی شرکت تویوتا با اضافه کردن مدل های لوکس و ماشین های بزرگ تر مانند پیک آپ های بزرگ و شاسی بلند های جذاب ، تنوع زیادی در محصولات خود به وجود آورد.

.ماشین های این شرکت همواره از پرطرفدار ترین ماشین ها در تمام کشور ها بوده و هست. به همین منظور لیستی از نمایندگی های تویوتا در شیراز را برایتان جمع آوری کرده ایم تا راحت تر به ماشین دلخواه خود دسترسی پیدا کنید.

.در این فاصله خرید ماشین دلخواه خود از نمایندگی های تویوتا در شیراز ، اگر دوست داشته باشید می توانید در یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز به نام کافی شاپ سه میم استراحت کرده و اوقات خوشی را بگذرانید. کافی شاپ سه میم یک مزیت بسیار خوب و عالی از نظر موقعیت مکانی دارد ، آن هم این است که در مرکز شهر شیراز واقع شده و به اکثر خیابان های اصلی شیراز و بیشتر مکان های مهم شیراز بسیار نزدیک بوده و دسترسی خیلی راحتی به آنها دارد.

.از دیگر ویژگی های کافی شاپ سه میم که باعث خاص شدن و محبوبیت این کافی شاپ در شیراز شده است در این است که فقط از قهوه های مارک و اصل از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. همچنین این کافی شاپ دارای یک منوی بینظیر و منحصربفرد از صبحانه های ایرانی و خارجی می باشد که همگی آنها از تازه ترین مواد غذایی و به صورت کاملا تازه تهیه و سرو می شود.

.شما می توانید در کافی شاپ سه میم در یک محیط دنج و آرام و خانوادگی انواع قهوه های برند و اورجینال از هر شرکتی را که بیشتر دوست دارید به همراه هر کدام از صبحانه های سه میم که تمایل دارید ، میل کرده و از غذای خود و اوقات خود نهایت لذت را ببرید.

.همچنین امکان خرید هر یک از قهوه های مارک و اورجینال از هر شرکت قهوه جهانی در فروشگاه قهوه سه میم برای شما عزیزان و عاشقان قهوه فراهم شده و شما می توانید خیلی راحت و آسان و تنها با یک کلیک ، قهوه دلخواه خود را از سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم خریداری نموده و آن را به صورت پلمپ و پاکت اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

آدرس نمایندگی های تویوتا در شیراز :

نام نمایندگی

آدرس

نمایندگی اتو عبدالهی

شیراز، فرهنگ شهر، ایستگاه 15، بین کوچه 40 و 42

نمایندگی ایرتویا (ستایشگر-طیران)

شیراز، بلوار امیرکبیر، روبروی پمپ گاز

نمایندگی تویوتا سلاحی

شیراز، بلوار امیر کبیر، بعد از پمپ گاز نرسیده به سه راه آبیاری،
روبروی مدرسه پسرانه شهید رجایی

 

 

نمایندگی تویوتا در شیراز :

نمایندگی ایرتویا (باقری)

شیراز، بلوار امیرکبیر، کیلومتر 1 جاده بوشهر

نمایندگی ایرتویا (والی پور)

شیراز، بلوار امیرکبیر، خروجی سیمان، نبش کوچه 6

نمایندگی ایرتویا

شیراز، بلوار فرهنگ شهر، ایستگاه 15، ساختمان تویوتا

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top