کافه سه میم

آدرس نمایندگی های سوزوکی در شیراز

آدرس نمایندگی های سوزوکی در شیراز

معرفی شرکت سوزوکی

  • نمایندگی سوزوکی در شیراز

.در ابتدا می خواهیم کافی شاپ سه میم را که یکی از بهترین و خاص ترین کافی شاپ های شیراز می باشد را به شما معرفی کنیم. کافی شاپ سه میم شیراز فقط از قهوه های مارک و اورجینال برای سرو و ارائه به مشتریان خود استفاده می کند و در شیراز به شهرت بسیار بالایی رسیده است. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود از هر برندی که باشد ، در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن به همراه صبحانه های ویژه و پر طرفدار سه میم همچون املت گوجه ایرانی ، املت قارچ و دلمه ، صبحانه انگلیسی و صبحانه آمریکایی لذت ببرد.

.در کنار کافی شاپ سه میم ، فروشگاه قهوه سه میم نیز قرار دارد که به عرضه مستقیم قهوه های برند و اصل از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. شما می توانید به سادگی و تنها با یک کلیک قهوه دلخواه خود را از سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

تاریخچه شرکت سوزوکی :

.شرکت سوزوکی موتور ، یک ابر شرکت ژاپنی چند ملیتی است که در 1909 توسط میشیو سوزوکی تاسیس شد. در سال 2011 شرکت سوزوکی از نظر تعداد خودرو های تولیدی ، به عنوان دهمین خودرو ساز بزرگ جهان معرفی شد.

.شرکت سوزوکی در ساخت انواع وسایل نقلیه همچون اتومبیل ، موتورسیکلت و ... مهارت دارد و حتی در زمینه ساخت ویلچر هم فعالیت می کند. امروزه سوزوکی در 23 کشور جهان کارخانه راه اندازی کرده با بیش از 45 هزار نفر پرسنل که در آنها مشغول به کار هستند. سوزوکی یکی از شرکت هایی است که ثابت کرده برای داشتن وسیله نقیله خوب الزامی نیست حتما از خوردو های ساخت آلمان و آمریکا خریداری کنید. این شرکت به شما اطمینان می دهد که می توانید به محصولات تولیدی آسیایی هم با اطمینان کامل استفاده کرده و از کیفیت آنها مطمئن باشید.

.در زیر لیستی از نمایندگی های سوزوکی در شیراز به همراه آدرس آنها را برایتان جمع آوری کرده ایم تا راحت تر بتوانید نزدیک ترین نمایندگی را یافته و ماشین دلخواه خود را خریداری نمائید.

نمایندگی ماشین سوزوکی (ویتارا) در شیراز :

نام نمایندگی

آدرس

نمایندگی سوزوکی والی پور

شیراز، خیابان همت شمالی، جنب هایپر مارکت اهورا، ساختمان راستین، طبقه اول

اتو عبدالهی

شیراز، فرهنگ شهر، ایستگاه 15 ، بین کوجه 40 و 42

اتو عرشیا – نمایندگی قاسم پور

شیراز، میدان مطهری، قدوسی شرقی، بعد از سلطانیه، اتو عرشیا

شیراز، بلوار سلمان فارسی(پیرنیا)، روبروی بانک ملت، نمایندگی قاسم پور

تعمیرگاه مجاز سوزوکی (محمد جواد حیدریان)

شیراز، بلوار امیرکبیر، بعد از پل امام حسن، تعمیرگاه مهر امیرکبیر

فروشگاه مرکزی سوزوکی

شیراز، بلوار امیرکبیر، نبش کوچه 10

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top