کافه سه میم

نمایندگی های پرشیا خودرو (BMW) در شیراز

نمایندگی های BMW در شیراز

آدرس نمایندگی های پرشیا خودرو در شیراز

معرفی شرکت پرشیا خودرو

  • نمایندگی های پرشیا خودرو (BMW) در شیراز

شرکت پرشیا خودرو :

.پرشیا خودرو یکی از شرکت های خودرو سازی ایرانی است که در 1383 شمسی تاسیس شد. شرکت پرشیا خودرو از همان ابتدای کار خود ، تمرکز کاری خود را روی فروش و خدمات پس از فروش و گارانتی خودرو های BMW معطوف کرد. پرشیا خودرو در طول سال های فعالیت خود همیشه با هدف گسترش فعالیت های خود حرکت کرده است.

.شرکت پرشیا خودرو از سال 1396 شمسی در کنار عرضه محصولات BMW برند خاطره انگیز MINI را که تحت مالکیت گروه BMW می باشد را نیز بعد از نیم قرن به بازار خودروی ایران باز گرداند.

.در حال حاضر شرکت پرشیا خودرو علاوه بر فروش خودرو های نو و کارکرده BMW و MIMI و ارائه خدمات مربوط به آنها ، کسب و کار های جدیدی همچون عرضه قطعات اورجینال ، اکسسوری و لایف استایل ، تیونینگ و خدمات محافظتی خودرو ، امداد و سرویس در محل ، بسته های گارانتی ، خودرو های کلاسیک و بوتیک و ... را نیز برای رفاه حال مشتریان و علاقه مندان به این دو برند سطح اول اروپایی ایجاد کرده است.

.پرشیا خودرو امروزه با بیش از 20 نمایندگی و 70 عاملیت در سراسر کشور به عنوان بزرگ ترین برند فعال در کلاس خودرو به حساب می آید.

.برای دسترسی راحت تر شما عزیزان به محصولات پرشیا خودرو ، لیستی از نمایندگی های پرشیا خودرو یا BMW در شیراز را برایتان گردآوری کرده ایم.

.قبل از پرداختن به این لیست می خواهیم یکی از کافی شاپ های منحصربفرد شیراز به نام کافی شاپ سه میم را به شما معرفی کنیم. در این کافی شاپ برای سرو به مشتریان فقط از قهوه های برند و اورجینال از بهترین شرکت های تولید کننده قهوه در جهان استفاده می شود و به همین دلیل هم در شیراز شهرت پیدا کرده است. یکی دیگر از ویژگی های خوب کافی شاپ سه میم در این است که در مرکز شهر شیراز واقع شده و به خیابان های اصلی شهر و مراکز خرید و فروش گوشی های موبایل همچون نمایندگی های شیائومی در شیراز بسیار نزدیک می باشد.

.شما می توانید به راحتی قبل یا بعد از خرید موبایل خود ، برای کمی استراحت کردن یا گذراندن اوقات خوش به همراه عزیزانتان به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید و هر یک از قهوه های مارک و اصل از هر شرکتی را که تمایل دارید ، سفارش داده و به همراه کیک های سه میم یا صبحانه های ویژه و پر طرفدار سه میم میل کرده و لذت ببرید.

.علاوه بر این ها اگر به دنبال خرید قهوه های اصل و اورجینال از بهترین های دنیا هستید ، می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه نموده و هر یک از قهوه های برند و اصلی را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد ، خریداری نمائید و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید. فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در شیراز و ایران می باشد که به واردات و عرضه مستقیم قهوه های برند و قهوه مارک از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های قهوه در جهان می باشد و این قهوه ها را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا هر زمان که تمایل داشتند بتوانند از طعم قهوه ناب و اصل لذت ببرند.

نمایندگی های BMW (پرشیا خودرو) در شیراز:

نام نمایندگی

آدرس

نمایندگی پرشیا خودرو کد 107

شیراز، بلوار امیرکبیر، جنب ترمینال مسافربری امیرکبیر
(خدمات پس از فروش)

نمایندگی پرشیا خودرو کد 107

شیراز، بلوار مطهری، بعد از بیمارستان خدادوست، ساختمان میرداماد 2
(فروش)

نمایندگی پرشیا خودرو کد 107

شیراز،  بلوار زرگری، روبروی دانشکده قرآن

خدمات پس از فروش پرشیا خودرو

شیراز، بلوار امیرکبیر، 50 متر بعد از بانک ملی، روبروی کوچه 5

 

نمایندگی BMW در شیراز :

نمایندگی پارس خودرو کد 249

شیراز، بلوار امیرکبیر، بالاتر از تاکسیرانی

نمایندگی پارس خودرو کد 280

شیراز، بلوار سلمان فارسی، جنب بیمه ایران

نمایندگی پارس خودرو (هاشمی نژاد)

شیراز، انتهای بلوار امیرکبیر، جنب پمپ بنزین سایپا

دفتر فروش: شیراز، 30 متری سینما سعدی، بعد از چهارراه صاحب دیون، روبروی تعاونی ثامن، ساختمان گلبهاری

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top