کافه سه میم

نمایندگی های کرمان موتور در شیراز

نمایندگی های کرمان موتور در شیراز

درباره شرکت کرمان موتور

  • نمایندگی کرمان موتور در شیراز

معرفی شرکت کرمان موتور :

.گروه صنعتی کرمان خودرو یک شرکت خودرو سازی و وارد کننده ایرانی است که در دی ماه 1369 با نام تجاری صنایع خودرو سازی کرمان برای واردات مدل های مختلف خودرو های دوو تاسیس شد و از سال 1373 فعالیت خود را به صورت رسمی در زمینه ساخت و مونتاژ خودرو آغاز کرد. هدف از تاسیس شرکت کرمان خودرو عبارت است از : ساخت ، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات ، انجام هر گونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیت های مربوط که به طور صریح ، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

.کرمان خودرو تا سال 1381 با واردات و مونتاژ خودرو های شرکت کره ای دوو به خوبی در حال کار کردن بود و سود خوبی هم به دست می آورد تا اینکه در همین سال و پس از فروش شرکت دوو به شرکت آمریکایی جنرال موتورز ، باعث شد که این شرکت با مشکلات بسیاری روبرو شود. به ناچار شرکت کرمان خودرو با ایجاد سه شرکت دیگر به نام های راین خودرو ، بم خودرو ، مدیران خودرو شروع به مونتاژ و واردات خودرو از شرکت هایی همچون شرکت آلمانی فولکس واگن ، شرکت کره ای هیوندای و خودرو های ارزان قیمت چینی شرکت لیفان کرد.

.از محصولات کرمان خودرو می توان به دوو سیلو ، دوو ماتیز ، لیفان 520 ، جک جی 3 ، لیفان ایکس 60 ، هیواندای آی 20 ، هیواندای اکسنت بلو ، لیفان ایکس 70 و ... اشاره کرد.

.محصولات کرمان موتور از محصولات پر فروش در ایران می باشد. به همین منظور لیستی از نمایندگی های کرمان موتور در شیراز را در اینجا آورده ایم تا بتوانید راحت تر به آنها دسترسی داشته باشید.

.قبل از پرداختن به لیست نمایندگی های کرمان موتور در شیراز ، قصد داریم شما را با یکی از بهترین و با کیفیت ترین کافی شاپ های شیراز به نام کافی شاپ سه میم آشنا کنیم.

.یکی از ویژگی های بسیار مهم کافی شاپ سه میم این است که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های مارک و اورجینال از معروف ترین برند های قهوه جهان استفاده می کند. ویژگی دیگر کافی شاپ سه میم در این است که مرکز شهر واقع شده و به خیابان های اصلی شیراز و مکان های اصلی شهر نزدیک می باشد و شما می توانید از هر جایی که هستید به راحتی به همراه دوستان خود برای گذراندن اوقات خوب و خوشی به این کافی شاپ آمده و از نوشیدنی های سرد و گرم سه میم لذت ببرید.

.در کنار کافی شاپ سه میم ، فروشگاه قهوه سه میم قرار دارد که به عرضه قهوه های برند و اصل از بهترین شرکت های جهان می پردازد. شما قهوه دوستان می توانید با مراجعه به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم هر قهوه از هر شرکتی را که تمایل دارید خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نموده و به صورت پلمپ اورجینال درب منزل خود تحویل بگیرید.

نمایندگی کرمان موتور در شیراز:

نام نمایندگی

آدرس

کرمان موتور نمایندگی 2606 (حسینی)

شیراز، بلوار استقلال، حدفاصل چهارراه بنفشه و فلکه هنگ

کرمان موتور نمایندگی 2607 (رستمی)

شیراز، بلوار باهنر شمالی، بعد از ساختمان دریس

کرمان موتور نمایندگی 2608 (شرکت سالار موتور پارسیان)

شیراز، بلوار امیرکبیر، حدفاصل چهارراه سرباز و شرکت نفت،
روبروی بانک مسکن

کرمان موتور نمایندگی 2614 (گرک یراق)

شیراز، بلوار نصر، بعد از شرکت ایرانسل، نبش کوچه 14

کرمان موتور نمایندگی 2617 (شرکت بازرگانی شیراز تسلیم)

شیراز، بلوار سلماس فارسی،  شرکت بازرگانی شیراز تسلیم

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top