کافه سه میم

طرز تهیه شیر کاکائو حرفه ای در منزل

تاریخچه شیر کاکائو

طرز درست کردن یک شیر کاکائو حرفه ای در منزل

کجا شیر کاکائو خوب و خوشمزه بخوریم؟

  • شیر کاکائو سه میم

تاریخچه شیر کاکائو :

.شیر کاکائو یکی از نوشیدنی های بسیار محبوب در سراسر جهان به خصوص در میان کودکان و نوجوانان می باشد ولی با این حال تمام افراد در هر سنی این نوشیدنی شیرین و کاکائویی را بسیار دوست داشته و از نوشیدن آن لذت می برند. شیر کاکائو را می توان هم به صورت گرم و هم به صورت سرد تهیه و سرو نمود.

.مردم آمریکا اولین افرادی بودند که از کاکائو استفاده می کردند و با آن یک نوشیدنی تهیه می کردند که مخلوطی از دانه های برشته شده کاکائو ، آب و کمی ادویه بود. بعد از آنکه دریا نوردان و کاشفان قاره ها ، به آمریکا راه پیدا کردند دانه های کاکائو را با خود به دیگر مناطق دنیا بردند و به این ترتیب کاکائو به تمام دنیا معرفی شد و به دلیل طعم بسیار خوشمزه و دلنشینی که داشت خیلی سریع محبوب و پر طرفدار شد.

.در ابتدا مردم عادت داشتند کاکائو را فقط با آب مخلوط کنند ولی بعد ها انگلیسی ها کاکائو را به جای آب با شیر مخلوط کردند و یک نوشیدنی غلیظ و بسیار خوش طعمی به وجود آمد که از آن زمان تا به امروز از پر مصرف ترین و پر طرفدارترین نوشیدنی های جهان شده است.

روش های تهیه شیر کاکائو :

1) طرز تهیه شیر کاکائو در منزل :

.ابتدا پودر کاکائو اصل و کمی شکر را با هم مخلوط کنید. در این فاصله شیر را بر روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. بعد از به جوش آمدن شیر ، یک تا دو دقیقه صبر کنید و سپس شیر را کم کم به مواد خشک اضافه کنید و در این فاصله می بایست دائما آن ترکیب را به هم بزنید تا پودر کاکائو و شکر به خوبی در شیر حل شود.

.بعد از آنکه مواد به خوبی با هم ترکیب شدند و یک ترکیب یک دست به وجود آمد ، مجدد مخلوط شیر و کاکائو را روی شعله ملایم قرار دهید و برای حدود سه دقیقه آن را دائم هم بزنید تا در نهایت یک نوشیدنی غلیظ و یک دستی را داشته باشید. اکنون شیر کاکائو شما آماده است و می توانید نوش جان کنید.

2) طرز تهیه شیر کاکائو با استفاده از دستگاه :

.ابتدا پودر کاکائو و شکر را با هم مخلوط کرده و درون پیچر بریزید. حال شیر را به آنها اضافه کنید. (توجه داشته باشید که شیر نباید گرم شده باشد.)

.سپس مواد را با قاشق ، کمی با هم مخلوط کرده و بعد پیچر را زیر نازل بخار دستگاه قهوه ساز خود بگیرید تا با وارد شدن فشار بخار به مواد توسط دستگاه ، مواد با یکدیگر مخلوط شده و در همین حین نیز گرم شود. پیچر را تا زمانی که یک ترکیب غلیظ و یک دست داشته باشید باید زیر نازل بخار نگه دارید. بعد از آن شیر کاکائو آماده است و می توانید آن را سرو کنید.

.نکته ایی که بسیار حائز اهمیت بوده و همیشه به آن تاکید می کنیم این است که حتما از پودر کاکائو با کیفیت و درجه یک از مارک های معتبر برای تهیه نوشیدنی خود استفاده کنید تا هم طعم خوب و هم غلظت خوبی را به شما بدهد. پودر کاکائو خوب و با کیفیت در همان حالتی که هنوز خشک است و آماده نشده نیز دارای عطر بسیار دلنشین و جذاب دانه های کاکائو است که می تواند هر فردی را مدهوش کند.

 

شیر کاکائو،کاکائو داغ،کاکائو گرم،کافی شاپ سه میم،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل در شیراز

 

.Chocolate Milk یکی از نوشیدنی هایی است که می تواند هم در وعده صبحانه و هم به عنوان میان وعده و یا حتی دسر مورد استفاده قرار گیرد و هم نشاط آور بوده و هم تا حدودی شما را سیر نگه می دارد.

.کافی شاپ سه میم یکی از کافی شاپ های شیراز است که می توانید یک شیر کاکائو خوب و غلیظ و خوش طعم را در آنجا میل کنید. کافی شاپ سه میم برای تهیه شیر کاکائو و دیگر نوشیدنی هایی که از کاکائو درست می شود فقط از پودر کاکائو اصل و با کیفیت از مارک ها و شرکت های معتبر استفاده می کند.

.کافی شاپ سه میم دارای یک منوی عالی از صبحانه های ایرانی و خارجی بوده و همچنین یک لیست از قهوه های برند و قهوه های مارک از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهان را نیز برای سرو دارد و شما می توانید از میل کرده هر نوشیدنی یا صبحانه ای که تمایل دارید در محیط آرام و دنج و خانوادگی کافی شاپ سه میم لذت ببرید.

.در کنار کافی شاپ سه میم ، فروشگاه قهوه سه میم قرار دارد که به عرضه مستقیم قهوه های مارک و اورجینال از بهترین برند های جهانی می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم ، تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد. شما عزیزان می توانید خیلی راحت و تنها با یک کلیک ، قهوه دلخواه خود را از سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم خریداری نموده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top