کافه سه میم

طرز تهیه فاهیتا مرغ

خوارک فاهیتا چیست؟

فاهیتای مرغ

طرز تهیه فاهیتا مرغ

  • طرز تهیه فاهیتا مرغ سه میم

فاهیتا چیست؟

.خوراک فاهیتا یک غذای خوشمزه و خوش طعم و لذیذی است که ریشه آن به مکزیک و تگزاس بر می گردد. فاهیتا به گوشت گریل شده گفته می شود که با نان تورتیلا سرو می شود. گوشتی که در فاهیتا استفاده می شود می تواند گوشت گاو ، مرغ و حتی میگو باشد.

.از آنجایی که فاهیتا یک غذای مکزیکی است طبیعتا ادویه اصلی آن فلفل تند می باشد ولی با این حال شما می توانید مقدار فلفل را متناسب با ذائقه خود تان تنظیم کرده و از این غذای خوشمزه لذت ببرید.

.البته در سال های اخیر فاهیتای سبزیجات هم به لیست انواع خوراک های فاهیتا اضافه شده است و بسیار هم پرطرفدار بوده است.

مواد لازم برای تهیه فاهیتا مرغ :

.از مواد پایه و اصلی که برای تهیه فاهیتا مرغ استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد که همان طور که گفتیم می توانید به دلخواه خود این مواد را تغییر دهید :

.فیله سینه مرغ ، فلفل دلمه ای قرمز و سبز ، روغن زیتون ، قارچ ، سس سالسای گوجه فرنگی ، پودر فلفل چیلی ، نمک و فلفل قرمز .

.فاهیتا معمولا با نان ترتیلا سرو می شود ولی می توانید آن را با نان تست هم سرو کنید.

طرز تهیه فاهیتا مرغ :

.ابتدا فیله سینه مرغ را به صورت مربع های کوچک برش داده و سپس با کمی روغن زیتون درون ماهیتابه تفت دهید. در همین زمان ، قارچ های ورقه ای خرد شده را درون ماهیتابه دیگری ریخته و تفت دهید تا آب قارچ گرفته شود.

.در این فاصله فلفل های دلمه ای را نیز به صورت باریک و بلند برش بزنید.

.بعد از اینکه مرغ به خوبی تفت شد و از حالت خامی بیرون آمد ، قارچ های تفت داده شده و فلفل های دلمه ای خرد شده را به همراه پودر فلفل چیلی ، پودر فلفل قرمز و نمک به ماهیتابه اضافه کرده و اجازه دهید تا به خوبی تفت شوند و مزه آنها با هم ترکیب شود.

.در مرحله آخر سس سالسای گوجه را به مواد درون ماهیتابه اضافه کرده و آنها را با هم مخلوط کنید تا طعم سس به خورد تمام مواد برود. بعد از اینکه مواد دو تا سه دقیقه همراه با سس ، روی حرارت با هم مخلوط شدند ، غذای شما آماده سرو خواهد بود. اکنون می توانید آن را درون ظرف ریخته و در کنار نان ترتیلا یا نان تست برشته شده ، سرو کنید.

.در روش اصیل مکزیکی بعد از آماده شدن مواد فاهیتا ، آن را روی نان ترتیلا ریخته و آن را می پیچند و سپس آن را سرو می کنند.

.برای میل کردن یک فاهیتای مرغ اصیل و با کیفیت و خوش طعم ، پیشنهاد می کنیم به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید. کافی شاپ سه میم یکی از بهترین و با کیفیت ترین کافی شاپ های شیراز می باشد که برای تهیه انواع خوراک های خود فقط از مواد غذایی تازه و با کیفیت استفاده می کند.

.همچنین کافی شاپ سه میم دارای یک منوی بینظیر و خاص از بهترین و کمیاب ترین قهوه های برند و اورجینال از معروف ترین شرکت های تولید قهوه در جهان می باشد و از همین قهوه های هم برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. شما می توانید هر قهوه مارک از هر شرکتی را که تمایل دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در یک محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی لذت ببرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top