کافه سه میم

قهوه ترک مهمت افندی

قهوه ترک مهمت افندی

تاریخچه برند مهمت افندی

  • قهوه ترک مهمت افندی سه میم

قهوه ترک مهمت افندی :

قهوه ترک مهمت افندی محصولی از کشور ترکیه می باشد که جز معروف ترین قهوه های ترک در جهان می باشد.

قهوه ترک در طی سال های اخیر بسیار پرطرفدار شده و نوشیدن قهوه ترک در بیشتر نقاط جهان افزایش پیدا کرده است.

قهوه ترک مهمت افندی از بهترین دانه های قهوه عربیکا و به صورت پودر آماده تولید و عرضه می شود.

قهوه ترک مهمت افندی سه میم دارای کرمای ضخیم و غلیظ و خوشمزه ای است که طعم بینظیری را به قهوه ترک می دهد.

پودر قهوه ترک مهمت افندی در قوطی های دربدار 250 گرمی ارائه می شود.

قهوه ترک در اصل یک روش دم کردن قهوه می باشد که از زمان های بسیار قدیم در ترکیه مرسوم بوده است و به همین خاطر به نام قهوه ترک معروف شده است.

قهوه ترک مهمت افندی سه میم دارای یک فوم ضخیم و خوش طعمی است که اگر قهوه ترک به درستی دم شود ، لایه از کف بر روی آن به وجود می آید که طعم آن را عالی می کند.

دقت داشته باشید که برای تهیه قهوه ترک باید دانه های قهوه را با درجه درشت آسیاب کنید.

شما عزیزان می توانید قهوه ترک مهمت افندی را در کافی شاپ سه میم میل نمائید.

در کافی شاپ سه میم ، از قهوه مهمت افندی اصل برای تهیه قهوه ترک استفاده می شود و دقیقا به همان روش قدیمی و اصیل قهوه ترک را دم می کنند.

شما می توانید در فضای دنج و آرام و خانوادگی کافی شاپ سه میم ، قهوه ترک خود را به همراه کیک های روزانه پخت سه میم میل کرده و لذت ببرید.

همچنین امکان خرید اینترنتی قهوه ترک مهمت افندی در شیراز و نیز خرید اینترنتی قهوه ترک مهمت افندی از سراسر کشور در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم برای شما فراهم شده است.

 

 

تاریخچه برند مهمت افندی (Mehmet Efendi) :

در گذشته قهوه آماده و بو داده در ترکیه وجود نداشت و مردم ترکیه برای تهیه قهوه مجبور بودند که دانه های قهوه را به صورت خام خریداری کرده و خودشان در منزل بو بدهند و آسیاب کنند.

در حدود سال 1871 میلادی ، مهمت افندی که یک مغازه کوچک قهوه فروشی داشت ، با توجه به نیاز مردم تصمیم گرفت که کارهای اولیه تهیه قهوه را همچون بو دادن دانه های قهوه و آسیاب کردن آنها را در مغازه خود انجام دهد و قهوه را به صورت آماده در اختیار مردم قرار دهد.

این کار مهمت افندی با استقبال بسیار زیادی مواجه شد و در کمترین زمان پودر قهوه مهمت افندی و مغازه اش در ترکیه به شهرت رسید.

خیلی زود مهمت افندی توانست کار و مغازه خود را بزرگتر کند ، بطوریکه امروزه شرکت مهمت افندی بزرگترین تولید کننده قهوه ترک در ترکیه می باشد که قهوه های خود را به دیگر کشورهای جهان نیز صادر می کنند.

امروزه خانواده افندی همچنان مسئولیت اداره شرکت قهوه مهمت افندی را برعهده دارند و همچنان با همان فرمول قدیمی و اصلی مهمت افندی ، پودر قهوه ترک را تولید می کنند.

 

 

 

پودر قهوه اورو لاوازا قوطی Lavazza Qualita OROپودر قهوه سورته لاوازا Lavazza Suerteپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza espresso italiani classicپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا Lavazza espresso italino classicپودر قهوه کرما گوستو فورته لاوازا Lavazza Crema e gusto forteپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا Lavazza Crema e gusto classicپودر قهوه لاوازا اورو Lavazza qualita OROپودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو Lavazza Caffe espressoپودر قهوه لاوازا روزا Lavazza Rossaپودر قهوه مهمت افندی قوطی Mehmet Efendiپودر قهوه کلاسیکو ایلی Illy Classicoپودر قهوه اینستو ایلی Illy intenseپودر قهوه روزا لاوازا قوطی Lavazza Qualita Rossaپودر قهوه کافه اسپرسو لاوازا قوطی Lavazza Caffe espressoپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza Crema E Gusto Classicoپودر قهوه استارباکس پیک پلیس (Starbucks Pike Place Roast)پودر قهوه استارباکس ایتالین رست (Starbucks Italin Roast)پودر قهوه استارباکس فرنچ رست (Starbucks French Roast)پودر قهوه استارباکس کلمبیا (Starbucks Colombia Single-Origin)پودر قهوه استارباکس هوس بلند (Starbucks House Blend) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top