کافه سه میم

دانه قهوه سالوادور سبز (S.Salvador Miscela Di Caffé)

ویژگی طعم و عطر قهوه سالوادور سبز

از کجا قهوه سالوادور سبز اورجینال بخریم؟

تاریخچه شرکت سالوادور

  • دانه قهوه سالوادور سبز سه میم

 دانه قهوه سالوادور سبز (S.Salvador Miscela Di Caffé) :

 .دانه قهوه سالوادور سبز ، شوالیه محصولات برند سان سالوادور و یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین قهوه های این برند می باشد. این قهوه دارای ترکیبی از دانه های 100 درصد روبوستای خالص می باشد که به خاطر طعم خاص و تلخی بینظیری که دارد بسیار محبوب و مشهور شده است.

.قهوه برند  S.Salvador Miscela Di Caffé ، به عنوان یک قهوه انرژی زا و فول کافئین از برند سالوادور به حساب می آید و به جرات می توان گفت که تا به حال هیچ ترکیب 100 درصد روبوستایی توان رقابت با این ترکیب را نداشته است.

.قهوه S.Salvador Miscela Di Caffé اورجینال دارای طعم تلخ و منحصر بفردی است و بدون اسیدیته بوده و عطر قوی آن به قدری زیاد است که فضا را پر می کند. این قهوه به صورت دانه کامل و در پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی عرضه می شود.

.این قهوه قوی دارای کافئین بسیار بالایی است که برای شروع یک روز پر انرژی و برای سرو در کنار صبحانه بسیار مناسب و ایده آل می باشد. از دانه قهوه سالوادور سبز می توانید در هر ساعتی که نیاز به بالا بردن انرژی تان دارید و می خواهید مجدد شارژ شده و سر حال بیاید کاملا مناسب است.

.دانه قهوه مارک سالوادور سبز دارای طعمی کلاسیک با تلخی نسبتا زیاد می باشد و یک قهوه ای است که به راحتی می تواند روبوستا دوستان را راضی کرده و به عنوان یک هدیه بسیار خوشحال کننده برای آنها محسوب می شود. این قهوه بینظیر در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.دانه قهوه سالوادور سبز دارای یک کرمای مخملی و ماندگاری است و از آن برای تهیه انواع نوشیدنی ها و حتی نوشیدنی های ترکیبی با شیر می توان استفاده کرد و همچنین می توانید این قهوه را در انواع دستگاه های قهوه ساز همچون موکاپات ، فرنچ پرس و اسپرسو ساز مورد استفاده قرار دهید.

.شرکت قهوه سالوادور توانسته با جمع آوری مرغوب ترین دانه های قهوه روبوستا از بهترین مزارع جهان و با استفاده از روش رست خاص و ویژه خود ، یکی از بهترین و خوشمزه ترین ترکیب های روبوستا را ارائه کند.

.برای خرید دانه قهوه سالوادور سبز در شیراز و همچنین برای خرید دانه قهوه سالوادور سبز از هر شهری از ایران که هستید ، کافی است به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و این قهوه بینظیر را خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و اصل درب منزل خود در شیراز تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه ایران در زمینه قهوه می باشد که به عرضه قهوه های مارک و برند از معروف ترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم ، تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اورجینال خود شرکت در اختیار قهوه دوستان واقعی قرار می دهد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم قرار دارد که به دلیل سرو قهوه های مارک و اورجینال از بهترین برند ها و شرکت های قهوه جهانی در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است. کافی شاپ سه میم برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود فقط از همین قهوه ها استفاده می کند.

.به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود از هر شرکتی را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در کنار صبحانه های ویژه و پر طرفدار کافی شاپ سه میم و در محیطی آرام و دنج و کلاسیک نهایت لذت را ببرد.

 

 

معرفی شرکت سان سالوادور :

.کمپانی قهوه برند سالوادور ایتالیا در سال 1966 توسط خانواده بیانچوتی راه اندازی شد که در ابتدای فعالیت خود به خرید و فروش قهوه های خام می پرداخت و چندین سال بعد به عرصه رست کردن دانه قهوه وارد شد و به تولید قهوه های مختلف با ترکیبات متفاوت پرداخت.

.قهوه های S.Salvador همگی از مرغوب ترین دانه های عربیکا و روبوستا از بهترین مزارع جهان تولید می شود و در کارخانه سالوادور به روش های خاص و با دقت بسیاری رست داده می شود. قهوه های سالوادور در قالب های مختلفی همچون دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه و ... تولید می شود.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top