کافه سه میم

بهترین فروشگاه قهوه در شیراز

بهترین فروشگاه قهوه در شیراز

فروشنده قهوه های اصل در شیراز

از کجا قهوه های برند و اورجینال بخریم؟

  • فروشگاه قهوه سه میم

قهوه (Coffee) :

.قهوه به عنوان دومین نوشیدنی پر مصرف در جهان شناخته می شود که در سال های اخیر در کشور ما نیز به خصوص در میان قشر جوان بسیار طرفدار پیدا کرده است.

.یکی از دلایل طرفداران قهوه برای مصرف این نوشیدنی ، انرژی و نشاطی است که بعد از نوشیدن قهوه بدست می آوردند. قهوه یک نوشیدنی است که از دانه های بو داده شده (رست شده) و آسیاب شده گیاه قهوه به دست می آید و دارای عطر و بو های مختلفی است که با درجه های مختلف رست داده می شوند. قهوه در سبک های مختلف همچون دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول های قهوه و ... تولید و عرضه می شود.

 

فروشگاه قهوه های اصل سه میم

 

.قهوه به دلیل کافئینی موجود در آن دارای ماده محرکی است که برای کسب انرژی و رفع خستگی در طول روز ، کاملا مناسب است.

.امروزه تعداد بسیاری شرکت های تولید قهوه در جهان وجود دارد و قهوه را با رست های مختلف و با طعم های مختلفی تولید می کنند بطوریکه هر فردی در جهان می تواند به راحتی قهوه دلخواه و متناسب با ذائقه خود را یافته و از نوشیدن آن لذت ببرد.

.قهوه یا Coffee علاوه بر داشتن خاصیت محرکی و انرژی زا بودن ، دارای خواص بسیاری است که در زیر به صورت اجمالی به آنها اشاره خواهیم کرد.

خواص قهوه :

1) آنتی اکسیدان بودن

.قهوه دارای میزان بالایی از آنتی اکسیدان می باشد که همین خاصیت اصلی ترین تفاوت قهوه با دیگر نوشیدنی ها می باشد.

2) کمک به تقویت حافظه

3) کمک به کاهش خطر ابتلا به آلزایمر

4) کاهش ابتلا به بیماری های قلبی

5) کاهش ابتلا به دیابت

6) کمک به افزایش و بهبود عملکرد فیزیکی و ورزشی

7) کمک به کاهش افسردگی

.قهوه به دلیل کنترلی که در انتقال دهنده های عصبی دوپامین و سروتونین دارد ، در کاهش ابتلا به افسردگی نقش به سزایی دارد.

8) بهبود عملکرد مغز و خلق و خوی

9) کمک به کاهش وزن

.قهوه به دلیل افزایش متابولیسم بدن باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و در کاهش وزن موثر است. در واقع کافئین موجود در قهوه ، سبب تجزیه چربی های بدن شده و با در دسترس قرار دادن و مصرف اسید های چرب موجب کاهش وزن و افزایش متابولیسم می شود.

 

معتبر ترین فروشنده قهوه در ایران

 

.اگر قصد دارید به تازگی مصرف قهوه را شروع کنید به شما توصیه می کنیم فقط و فقط از قهوه های برند و اورجینال همچون لاوازا ، ایلی ، ساعت هشت ، گوپیون و ... استفاده نمائید به هیچ عنوان سراغ قهوه های فله و بی کیفیت که توسط افراد ناوارد و بی تجربه رست می شوند ، نروید. حتی به افرادی هم که به اصطلاح قهوه خور حرفه ای هستند نیز همین توصیه ها را می کنیم.

.دلیل این توصیه این است که قهوه های شرکتی و برند ، کاملا تحت نظارت دقیق و با دانش توسط افرادی که در این زمینه درس خوانده اند و مهارت دارند ، رست شده و تولید می شوند در حالیکه قهوه های فله عموما توسط افرادی که هیچ دانشی ندارند و کاملا به صورت تصادفی تولید می شوند. همین امر باعث می شوند که بسیاری از افرادی که قهوه های فله و غیر برند را مصرف می کنند عموما از داشتن تپش قلب ، سردرد و سرگیجه و افت فشار بعد از مصرف قهوه شکایت دارند در حالیکه قهوه های مارک و اصل این مشکلات را برای فرد به وجود نمی آورند.

.بنا به مطالبی که بیان شد سعی کنید قهوه مصرفی خود را فقط از فروشگاه های معتبر قهوه که قهوه های برند و اورجینال عرضه می کنند ، خریداری نمائید.

.یکی از فروشگاه های معتبر قهوه در شیراز و ایران که به عرضه قهوه های مارک و برند از بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید قهوه در جهان  می پردازد ، فروشگاه قهوه سه میم می باشد. فروشگاه قهوه سه میم دارای آرشیوی بینظیر از بهترین و خاص ترین قهوه های اورجینال جهان می باشد که آنها را به صورت مستقیم وارد کرده و در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد. در فروشگاه قهوه سه میم انواع قهوه به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه و ... موجود می باشد و شما عزیزان می توانید با اطمینان خاطر از اصل بودن آنها ، قهوه دلخواه خود را خریداری نمائید.

.فروشگاه قهوه سه میم برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

.همچنین می خواهیم یکی ار بهترین کافی شاپ های شیراز را به شما معرفی کنیم. کافی شاپ سه میم که در خیابان فردوسی نبش خیابان رودکی واقع شده جز کافی شاپ های بسیار خوب شیراز می باشد که در مرکز شهر شیراز واقع شده و به خیابان های اصلی شهر دسترسی راحت و آسانی دارد. کافی شاپ سه میم دارای مکانی بسیار دنج و آرام و کلاسیک و شیک می باشد که برای استراحت کردن و بدست آوردن آرامش و برای دور بودن از شلوغی شهر ، مکان بسیار مناسبی است.

 

بهترین کافی شاپ شیراز

 

.در کافی شاپ سه میم انواع صبحانه های سنتی ایرانی و خارجی همانند املت گوجه ایرانی ، املت قارچ و دلمه ، سوسیس و تخم مرغ و ... و همچنین انواع قهوه های برند و قهوه های مارک از بهترین شرکت های جهان و انواع چای و دمنوش های اصیل ایرانی و خارجی سرو می شود. شما عزیزان می توانید در محیط آرام و دنج و خانوادگی کافی شاپ سه میم هر صبحانه ای که تمایل دارید را به همراه هر یک از قهوه های مارک و اورجینال را با آرامش کامل میل کرده و لذت ببرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top