کافه سه میم

کاریبو (Caribou Coffee)

برند کاریبو

تاریخچه شرکت قهوه کاریبو 

دلیل پیشرفت سریع شرکت کاریبو در مدت زمان کوتاه

معرفی محصولات کاریبو

  • کاریبو (caribou)

کاریبو

.کمپانی قهوه کاریبو (Caribou Coffee) توسط جان پوکت و همسرش کیمبرلی بوکت در سال 1992 در مینه سوتا آمریکا تاسیس شد.

 

فروشگاه قهوه های مارک سه میم

 

.کاریبو به معنای گوزن شمالی است و پوکت ها دلیل انتخاب این نام را این گونه بیان کرده اند که در سفری که به کوهستان های آلاسکا داشتند ، باعث شد روحیه آنها بسیار تغییر پیدا کند و بسیار پر نشاط و با روحیه شده بودند و دوست داشتند که این حالت و این روحیه را به نوعی حفظ کرده و آن را به افراد دیگر هم انتقال دهند؛ به همین خاطر تصمیم به راه اندازی یک شرکت خاص گرفتند که بتواند برای همه افراد به عنوان محلی برای فرار از روزمرگی محسوب شود. آنها در هنگام پایین آمدن از کوه با یک گله از گوزن های زیبا و پر چنبش کاریبو شمالی روبرو شدند و به این ترتیب نام شرکت خود را کاریبو گذاشتند ؛ زیرا در نام  آنها تمام مفهمومی را که به دنبال آن بودند بیان می شد.

 

کاریبو،قهوه کاریبو،کاریبو کافی،caribou coffee،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه کاریبو

 

.شرکت کاریبو با وجودی که در میان دیگر شرکت های قهوه یک شرکت تازه تاسیس محسوب می شود ولی توانسته در همین مدت زمان خود را به عنوان یک شرکت تولید کننده قهوه های با کیفیت و خاص معرفی کند و شهرت خوب و طرفداران بسیاری را در میان مردم پیدا کند. شرکت قهوه برند کاریبو کافی به عنوان دومین فروشگاه و کافی شاپ های زنجیره ای در آمریکا بعد از استارباکس معرفی می شود.

.پوکت ها برای آنکه بتوانند دقیقا فروشگاهی را که دلخواه خودشان باشد و رویایی را که به دنبال آن هستند را برآورده کند را راه اندازی کنند ، قبل از شروع به کارشان به مدت یک سال در Coffee Connection که یک شعبه کوچک بوستون بود به تحقیق در مورد مفاهیم قهوه و کافی شاپ و انواع روش های دم آوری قهوه ها و همچنین روش هایی برای بهبود آن پرداختند و توانستند اطلاعات قابل توجهی را بدست آورند که در روند تاسیس شرکت و همچنین پیشروی سریع شرکت به آنها کمک بسیاری کرد.

 

عرضه قهوه های کاریبو اصل

 

.چیزی که در آن زمان توجه جان پوکت را به خود جلب کرد ، سرعت گسترش کافی شاپ ها در بوستون بود و همین موضوع جرقه ای در ذهنش ایجاد کرد و سبب شد به دنبال راه اندازی کافی شاپ ها و فروشگاه های زنجیره ای قهوه بیفتد.

.سرانجام پوکت ها بعد از تحقیق و بررسی های بسیار در 1992 به مینیاپولیس نقل مکان کردند و با تکیه بر جمعیت مثبت آنجا و همچنین آشنایانی که در آنجا داشتند اولین کافی شاپ خود را راه انداختند که خوشبختانه با استقبال خوبی هم مواجه شدند. سرعت رشد آنها به قدری بود که توانستند در چند ماه شعبه دوم خود را در منطقه شمال مینیاپولیس راه اندازی کنند.

.پوکت ها برای آنکه بتوانند بازار را از دست استارباکس بگیرند باید سرعت عمل به خرج می دادند و همچنین مکان درست و مناسب را برای شعب خود انتخاب می کردند و در غیر این صورت شکست آنها حتمی بود.

.روند رو به رشد و سوددهی شرکت کاریبو به قدری بود که توانست در همین مدت کوتاه به عنوان یکی از شرکت های برتر ایالت های مینیاپولیس تبدیل شود.

.یکی دیگر از سیاست های کاری که جان پوکت به دنبال آن بود ، می خواست هر شعبه با شخصیت و محیط محله ای که در آن قرار داشت همخوانی داشته باشد تا به این ترتیب هم بتواند مشتریان ثابت خود را بدست آورد و هم اینکه برای ارائه ثابت محصول و خدمات به مشتریان نیز مسیر مشخصی داشته باشد؛ برای رسیدن به این هدف ، پوکت ها بیشتر به دنبال ساختمان های قدیمی تر و با اصالت در محله ها بودند که توسط افراد شناخته شده و مردم دوست آنجا اداره می شدند تا کافی شاپ های خود را در آنجا افتتاح کنند ، زیرا این دو موضوع باعث جذب مشتریان محلی و همچنین اطمینان خاطر مردم ، از آمدن به کافی شاپ های آنها می شد.

.شرکت قهوه مارک کاریبو کافی به جای آنکه به دنبال خرید دانه قهوه و رست کردن آنها باشد ، قهوه های رست شده با کیفیت را از بهترین های جهان خریداری می کرد و در مقابل تمرکز کاریشان را بر روی نظارت و کنترل سرویس دهی و ارائه خدمات به مشتریان قرار دادند و به این ترتیب مشتریان وفادار برای خود به وجود آوردند که برای سرو قهوه فقط به کافی شاپ کاریبو می آمدند.

 

کاریبو،قهوه کاریبو،کاریبو کافی،caribou coffee،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند

 

.کمپانی کاریبو به صورت یک شرکت خصوصی محله محور فعالیت دارد که به خرده فروشی اختصاصی قهوه های با کیفیت ، چای ، محصولات نانوایی و کالا های مرتبط با آنها می پردازد. پوکت ها در حین رشد و افتتاح شعب خود ، تجارب بسیاری هم کسب کردند و همچنین در مورد مناطق مختلف ایالت مینیاپولیس نیز اطلاعات زیادی بدست آوردند از جمله اینکه در چه ساعتی از روز شلوغ تر هستند و فروش بیشتری دارند و در چه ساعت هایی خلوت بودند که باید بر روی جذب مشتری در آن ساعت ها برنامه ریزی می کردند.

.کاریبو برای گسترش فعالیت های خود به سراغ سوپر مارکت ها رفت و توافق نامه ای مبنی بر تامین قهوه برای کارکنان آنها ، فروش دانه های قهوه و کالا های مارک دار در آن سوپر مارکت ها تنظیم کردند؛ همچنین با خرده فروشی هایی مانند کتابفروشی ها و شیرینی فروشی ها روابط کاری خوبی را ایجاد کردند که در رشد فروش آنها بسیار تاثیر گذار بود.

.در 1994 پای استارباکس هم به مینیاپولیس باز شد و رقابت بسیار شدیدی میان آنها آغاز شد که بر روی فعالیت های دیگر آن منطقه هم تاثیر مستقیم می گذاشت.

.شرکت کاریبو کافی یک توزیع کننده قهوه ویژه و اسپرسو است و به عنوان دومی شرکت مشهور خرده فروشی قهوه در آمریکا بعد از استارباکس قرار دارد.

.تخمین زده می شود که کاریبو کافی به عنوان پنجمین کافی شاپ زنجیره ای کشور تبدیل شود و از نظر افزایش بودجه خصوصی در میان 20 درصد بالای هر کسب و کاری در کشور قرار دارد. در سال 1997 کاریبو کافی صد امین فروشگاه خود را افتتاح کرد. در 1998 کاریبو توانست قراردادی با خطوط هوایی انعقاد کند که قهوه های مارک کاریبو برای سفر ها و کارکنان سرو شود و همین موضوع در آشنایی افراد غیر بومی با قهوه های کاریبو بسیار تاثیر گذار بود.

.شرکت کاریبو کافی با وجود قدمت کمی که دارد ولی با مدیریت و برنامه ریزی و هدف قرار دادن نقاط درست و مطمئن از ایالت های گوناگون توانست به سرعت رشد پیدا کند و هر سال تعداد قابل توجهی شعبه جدید افتتاح و سرمایه های خود را چندین برابر کند؛ بطوریکه افراد هر ساله تمایل بیشتری در سرمایه گذاری کلان در کاریبو داشتند.

.در سال 2015 بنا به گزارش اعلام شده کاریبو کافی بیش از 600 شعبه در سراسر ایالات متحده داشته است که مسلما تا به امروزه چندین شعبه جدید نیز به آنها اضافه شده است. قهوه های کاریبو با وجودی که در دیگر کشور های جهان زیاد شناخته نیست ولی با این حال توانسته به خوبی در ایالت های مختلف آمریکا جایگاه خود را تثبیت کند و شهرت خوب و مشتریان ثابت خود را بدست آورد.

.برای خرید قهوه های برند کاریبو اصل و اورجینال می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و قهوه های کاریبو را به صورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت خریداری نموده و سپس قهوه خود را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.همچنین در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد. کافی شاپ سه میم شیراز از معدود کافی شاپ هایی است که برای سرو قهوه برای مشتریان خود فقط از قهوه های برند و مارک استفاده می کند و شما عزیزان می توانید هر کدام از قهوه های دلخواه خود را در کافی شاپ سه میم در محیطی کلاسیک و دنج و آرام به همراه صبحانه های خاص و ویژه سه میم میل کرده و لذت ببرید.

.مجموعه سه میم که شامل فروشگاه قهوه و کافی شاپ می باشد تمامی سعی خود را کرده است تا از بهترین قهوه های جهان برای سرو و فروش استفاده می کند و تمامی آنها را نیز به صورت پلمپ اورجینال و اصل شرکت تولید کننده می باشند. 

محصولات برند کاریبو:

پودر قهوه کاریبو کارامل

caribou،کاریبو،قهوه کاریبو،پودر قهوه کاریبو کارامل،قهوه برند،قهوه مارک در شیراز

  • دانه 100 درصد عربیکا
  • کرمای غلیظ همراه با طعم ملایم و خوش طعم
  • رست مدیوم با نت کاراملی
  • اسیدیته ملایم
  • آرومای آجیلی
  • پاکت سوپاپدار 311 گرمی

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top