کافه سه میم

جیموکا (Gimoka Coffee)

بزرگ ترین شرکت رست قهوه جهان را می شناسید؟

جیموکا از ابتدا تا کنون

معرفی محصولات جیموکا

  • جیموکا (gimoka)

جیموکا

.کمپانی قهوه جیموکا (Gimoka) یکی از شرکت های قهوه ایتالیایی است که توسط ایوان پادلی در سال 1982 راه اندازی شد.

.کمپانی جیموکا به مدت چهل سال به عنوان یکی از شرکت های اصلی رست قهوه در ایتالیا بود و به دلیل داشتن سه سایت تولیدی بزرگ توانسته بود طیف وسیعی از انواع قهوه و نوشیدنی های دیگر را تولید و یا توسعه داده و با تنوع های جدید به بازار عرضه کند.

 

فروش قهوه های جیموکا اورجینال

 

.جیموکا یکی از بزرگ ترین رست کننده های قهوه در ایتالیا می باشد که به صورت خانوادگی اداره می شود.

 

جیموکا،gimoka،قهوه جیموکا،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند،فروش قهوه جیموکا

 

.ترکیبات قهوه های جیموکا بر اساس سنت های قهوه ایتالیایی و بر اساس دهه ها تجربه و اشتیاق به قهوه و دانش برشته می شود.

.شرکت قهوه جیموکا بیش از 31 نوع دانه قهوه را از کشور های مبدا و پرورش دهنده قهوه از سراسر جهان همچون آمریکای جنوبی ، آفریقا و آسیای شرقی خریداری کرده و تحت نظارت کامل رست داده و قهوه های بسیاری را با ترکیبات مختلف و درجه رست های متفاوت تولید می کند که به جرات می توان گفت جیموکا برای هر سلیقه ایی در جهان یک قهوه تولیدی دارد که باعث می شود فرد از نوشیدن قهوه خوشحال و راضی باشد.

.در حال حاضر برند جیموکا از بزرگ ترین شرکت های تولید قهوه می باشد که سالانه بیش از بیست هزار تن قهوه سبز را خریداری کرده و در قالب های مختلف قهوه رست داده و به بازار عرضه می کند.

 

جیموکا،gimoka،قهوه جیموکا،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند،فروش قهوه جیموکا

 

.شرکت قهوه برند جیموکا برای حفظ کیفیت قهوه های خود فقط از دانه های قهوه مرغوب استفاده می کند و تمامی مراحل تولید از مرحله خرید دانه قهوه سبز تا مراحل بو دادن و برشته کردن دانه ها و بسته بندی قهوه های تولیدی را تحت نظارت دقیق و کنترل شدید می باشد و در تمامی مراحل از افراد با تجربه و ماهر و با دانش استفاده می کند.

 

معتبر ترین فروشگاه قهوه در ایران

 

.جیموکا برای بدست آوردن یک بازار ثابت و بزرگ ، دائم در حال تحول بوده و از استاندارد های جدید فرآیند و کیفیت محصول استفاده می کند و محصولات خود را گسترش داده و محصولات جدید نیز به بازار عرضه می دهد.

.اگر به کمپانی جیموکا سری بزنید خواهید دید که نه تنها در تمام مراحل تولید قهوه از مرحله برداشت تا زمان بسته بندی از متخصصان قهوه استفاده می شود بلکه از ابزار و ماشین آلات تمام اتوماتیک برای تبدیل قهوه سبز به بهترین قهوه ها استفاده می کنند و از همین تکنولوژی نیز برای تولید کپسول های قهوه با کیفیت استفاده می شود.

.تولید یک قهوه خوب و با کیفیت علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد ، به عوامل دیگری همچون دستگاه قهوه و درست آسیاب شدن دانه های قهوه و همچنین گاز زدایی آن بستگی دارد که تمام اینها به تجربه بسیار زیادی نیاز دارد.

.جیموکا توانسته به عنوان یکی از اصل ترین شرکت های رست کننده جهان جایگاه خود را اثبات نموده و سوپر مارکت ها و شرکت های قهوه کوچک تر را از مشتریان اصلی خود کند؛ البته این امر نتیجه استراتژیک خاصی بود که جیموکا اجرا نمود و به دنبال به حداکثر رساندن کنترل خود بر زنجیره تامین کننده تمام اقشار بالا و پایین دست خود بود تا بتواند علاوه بر فروش بیشتر ، خود را در سطوح مختلف حتی سطح بین المللی تعریف کند.

.کمپانی جیموکا انواع قهوه را در قالب های مختلف همچون دانه قهوه و پودر قهوه تولید می کند و در سال های اخیر تولید گسترده انواع کپسول های قهوه با طعم های مختلف و همچنین سازگار با انواع دستگاه ها را در خط تولید قرار داده است که با استقبال بینظیری هم روبرو شده است.

.شرکت قهوه جیموکا دانه های قهوه درجه یک ولی با قیمت مناسب را تولید می کند و همین امر باعث شده است که در اکثر فروشگاه ها و سوپر مارکت های ایتالیا موجود باشد و امروزه به بیش از پنجاه کشور جهان به صورت مستقیم صادر می شود.

.قهوه های جیموکا دارای طعم و عطر خوب و خوشی هستند و یکی از پیشنهادات ما به شما برای خرید می باشد.

.اگر تمایل داشتید قهوه های مارک و اورجینال از برند های معروف جهانی را بنوشید ، پیشنهاد ما به شما کافی شاپ سه میم شیراز است. کافی شاپ سه میم در شیراز به سرو انواع قهوه های برند و اورجینال از سراسر جهان (برند های بسیار معروف و بزرگ جهان) شهرت دارد و شما می توانید در فضای آرام و خانوادگی کافی شاپ سه میم ، قهوه دلخواه خود را به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شود ، میل کرده و لذت ببرید.

 

جیموکا،gimoka،قهوه جیموکا،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند،فروش قهوه جیموکا

 

.همچنین برای خرید قهوه های برند جیموکا می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه نموده و قهوه های جیموکا را به صورت مستقیم و با کمترین قیمت از فروشگاه سه میم خریداری نمائید و سپس قهوه خود را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و اصل شرکتی درب منزل خود در شیراز یا هر شهری از کشور که هستید ، تحویل بگیرید.

.به جرات می توان گفت که قهوه های جیموکا به دلیل ترکیبات خوبی که دارند در سراسر جهان حتی در کشور ما نیز  طرفداران بسیاری پیدا کرده و به خوبی توانسته خود را با ذائقه ایرانیان هماهنگ کند و همین امر سبب فروش بالای این قهوه در ایران بوده است.

.در جهت اطمینان خاطر شما عزیزان در مورد اصل بودن قهوه خریداری شده ، فروشگاه سه میم امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، برای شما عزیزان فراهم نموده است.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که فقط به واردات و عرضه قهوه های مارک و اصل از بهترین شرکت های قهوه جهان می پردازد و قهوه های اورجینال را با مناسب ترین قیمت و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.همچنین کافی شاپ سه میم که در کنار فروشگاه قهوه سه میم قرار دارد ، برای سرو به مشتریان خود و برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود فقط از قهوه های مارک و اصل از برترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز شهرت خاصی پیدا کرده است. شما عزیزان می توانید هر قهوه از هر شرکت و برندی را که بیشتر دوست دارید در کافی شاپ سه میم سفارش داده و از نوشیدن آن در یک محیط آرام و دنج لذت ببرید.

معرفی محصولات جیموکا :

دانه قهوه جیموکا گرن بار

جیموکا،قهوه جیموکا،gimoka،جیموکا میشله بار،قهوه جیموکا قرمز،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیب 20 درصد عربیکا و 80 درصد روبوستا
  • رست مدیوم
  • عطر و طعم سبک و متعادل
  • دارای کافئین بالا همراه با کرمای لطیف و متراکم
  • نت و ته مزه شکلاتی با ماندگاری بالا در دهان
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

دانه قهوه جیموکا گرن فستا

جیموکا،جیموکا گرن فستا،Gimoka،قهوه مارک،قهوه برند،فروش قهوه در شیراز

  • ترکیب 30 درصد عربیکا و 70 درصد روبوستا
  • اسیدیته پائین ، عطر دلنشین و ملایم
  • ته مزه توتون ، تنباکو به همراه کرمای عالی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه جیموکا آروما کلاسیکو

قهوه جیموکا،قهوه آروما کلاسیکو جیموکا،قهوه برند جیموکا،قهوه برند،قهوه مارک در شیراز

  • ترکیب 40 درصد قهوه عربیکا و 60 درصد قهوه روبوستا
  • رست دارک و تیره ، طعم متعادل همراه با ته مزه شکلاتی
  • کرمای لطیف ، کافئین مناسب ، تلخی و ترشی متوسط
  • پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه جیموکا گوستو ریکو

جیموکا،gimoka،قهوه مارک جیموکا،قهوه ایتالیایی،قهوه برند،فروشگاه قهوه مارک در شیراز

  • دارای ترکیب 10 درصد دانه عربیکا و 90 درصد دانه روبستا
  • طعم بسیار قوی ، رست مدیوم ، غلظت بسیار بالا
  • انرژی بسیار زیاد ، کافئین بالا ، گیرایی بالا و بادی بالا
  • مناسب برای شروع روز و به عنوان قهوه صبحانه
  • عطر قوی همراه با نت آجیلی و ادویه و ته مزه شکلات تلخ
  • پاکت سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

دانه قهوه جیموکا دولسیس ویته

جیموکا،gimoka،قهوه مارک جیموکا،قهوه ایتالیایی،قهوه برند،فروشگاه قهوه مارک در شیراز

  • ترکیبی از دانه های قهوه 100 درصد روبوستا
  • رست مدیوم ، کرمای عالی و غلیظ و خامه ای
  • عطر قوی با نت های انواع توت ها و مرکبات
  • کافئین بالا و تلخی نسبتا بالا
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top