کافه سه میم

گوپیون (Goppion)

برند قهوه گوپیون

تاریخچه برند گوپیون 

آیا می دانید گران قیمت ترین قهوه دنیا چیست و متعلق به کدام شرکت است؟

معرفی محصولات برند گوپیون

  • گوپیون (Goppion)

گوپیون

.شرکت قهوه گوپیون (Goppion) یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده قهوه در ایتالیا می باشد که قهوه های خاص و بسیار با کیفیت را تولید می کند و جز محبوب ترین قهوه های جهان نیز به شمار می آید.

.شرکت قهوه برند گوپیون از معدود شرکت هایی است که از همان ابتدای فعالیت خود تا به امروز فقط از مرغوب ترین و با کیفیت ترین دانه های قهوه جهان استفاده می کند.

.حتی یکی از گران قیمت ترین قهوه های جهان به نام قهوه جی بی ام (JBM) از قهوه های تولیدی برند گوپیون ایتالیا می باشد.

.از دیگر قهوه های تولیدی شرکت گوپیون که بسیار نیز پر طرفدار هستند می توان به قهوه 100 درصد عربیکا ناتیو گوپیون ، قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون و قهوه اسپشیال بار گوپیون اشاره کرد.

تاریخچه برند گوپیون از زبان نوادگانش :

.در سال 1859 نام گوپیون متولد شد در حالیکه تاریخچه ما به عنوان رست کننده قهوه از سال 1948 آغاز می شود. اولین فرد آغاز کننده برند گوپیون ، لوئچی گوپیون است. وی به معنای واقعی ، فردی خود ساخته و کار آفرین بود.

 

گوپیون،goppion،قهوه برند گوپیون،برند قهوه گوپیون،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند در شیراز

لوئیچی گویپون

.لوئیچی زندگی سختی داشت و در کودکی در یتیم خانه بزرگ شده بود و همین سختی های زندگی در به وجود آمدن شخصیت سخت کوش و کار آفرینش بسیار تاثیر گذار بوده است.

.اولین فعالیت لوئیچی گوپیون بر می گشت به دوران جوانی لوئیچی گه در یکی از روستا های ونیز زندگی می کرد و چون روستا در محل رفت و آمد قرار داشت ، لوئیچی با تکیه بر شواهد عینی خود یک رستوران را باز کرد که در عین حال یک میز خواربار فروشی نیز در آن وجود داشت که علاوه بر تامین غذا و خوراک برای روستائیان ، برای نیز مسافران و تاجران غذا تهیه می کرد و حتی بنا به درخواست آنها مواد غذایی و قهوه را به آنها می فروخت.

.در همین برحه زمانی لوئیچی شروع به برشته کردن قهوه در دیگ چدنی و بر روی شعله های شومینه کرد و بعد از جوشانده شدن اجازه می داد تا دم بکشد و سپس برای مشتریان مغازه و بار رستورانش سرو می شد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت و باعث رونق تجارتش شده بود.

.ولی متاسفانه لوئیچی از نظر زندگی خانوادگی زیاد شانس نداشت؛ او چهار بار ازدواج کرد که هر چهار زنش فوت کردند و از ازدواج هایش چهار فرزند برایش مانده بودند.

.یکی از نوادگان لوئیچی به نام آنجلو (که شش برادر داشت) بود که برای جنگ به آدیس آبابا اعزام شد ، بعد از پایان جنگ و اشغال استعمار در آنجا ماندگار شد و برادرش جیووانی نیز که مدتی بود به آنجا آمده بود به وی پیوست ؛ آنها به دنبال راهی برای امرار معاش بودند.

. آنها تصمیم گرفتن کاری را که از همه بهتر بلد بودند را انجام دهند و به این ترتیب یک مغازه کوچک فروش مواد غذایی کرایه کردند و به همان کاری که از پدر بزرگشان یاد گرفته بودند ، پرداختند.

.در همین سال ها در 1938 بود که پسر آنجلو به نام سرجیو در آدیس آبابا به دنیا آمد. آنها در حدود سال های 1942 تا 1943 به ایتالیا برگشتند که مصادف شد با شروع جنگ جهانی دوم که در این جنگ شهر ترویزو ، به شدت بمباران و ویران شد.

 

گوپیون،goppion،قهوه برند گوپیون،برند قهوه گوپیون،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند در شیراز

آنجلو و جیووانی به همراه سرجیو یکساله در خواربارفروشی شان

.چند سال بعد از پایان جنگ ، آنها فرصت خرید یک کسب و کار کوچک در مرکز شهر ترویزو را بدست آوردند و به این ترتیب کار خانودگی آنها که با قهوه در آمیخته بود ، آغاز شد و از آنجایی که در گذشته در اتیوپی و آفریقا آشنایانی پیدا کرده بودند می توانستند به سادگی به دانه های قهوه درجه یک دسترسی پیدا کنند.

.اول آنجلو و جیووانی ، سپس دیگر برادرانش پشت پیشخوان مغازه ای بودند که پشت آن قهوه برشته می کردند و هم به عنوان کافه ، قهوه را در آن برای مشتریان خود سرو می کردند و هم به عنوان یک مغازه فروش قهوه ، قهوه تولیدی خود را به وزن دلخواه به مشتری می فروختند. به این ترتیب و با توجه به استقبال بینظیر مردم و افزایش درخواست های مردم به قهوه رست داده شده ، آنها مجبور شدند که کسب و کار خود را افزایش دهند و دنبال مکان بزرگتری بودند که در نهایت در حومه شهر توانستند یک مکان بزرگتری را خریداری کنند و به این ترتیب در اوایل دهه 1950 اولین دفتر مرکزی آنها افتتاح شد.

 

گوپیون،goppion،قهوه برند گوپیون،برند قهوه گوپیون،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند در شیراز

آنجلو و دیگر برادرانش در روز افتتاحیه

.روند رو به رشد برند قهوه گوپیون به خوبی پیش می رفت. در این میان جوان ترین برادر آنجلو به نام اوتورینو تصمیم گرفت به خارج از ایتالیا برود. وی بسیار به دنبال ماجراجویی و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قهوه بود. برادر دیگرش به نام اولیوو هم به او پیوست. آنها دوست داشتند که مزارع کشت قهوه را از نزدیک ببیند. آن دو چندین سال در کاراکاس زندگی کردند و کافه سن آنتونیو را نیز در آنجا راه اندازی کردند و توانستند علاوه بر جا انداختن فروش قهوه برشته شده در آنجا ، نام گوپیون را نیز به یک نام تجاری در آن ایالت تبدیل کنند. اوتورینو در 1958 به ایتالیا برگشت.

.در 1965 اولین لوگوی گوپیون که بیانگر شرکت خانوادگی گوپیون نیز بود طراحی شد که امروزه همچنان در بالای دفتر مرکزی واقع در امتداد جاده ناپلئونی بین ترویزو و ونیز قرار دارد.

.در حال حاضر شرکت قهوه مارک گوپیون در دستان نسل چهارم خانواده می باشد و توسط سرجیو (پسر بزرگ آنجلو) ، پائولا ، ماریو و سیلویا (نماینده نفر پنجم) اداره می شود.

 

گوپیون،goppion،قهوه برند گوپیون،برند قهوه گوپیون،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند در شیراز

 

.نسل جدید با این شعار به فعالیت خود ادامه می دهد که زمان پیمودن مسیر های جدید فرا رسیده است.

.کم کم محصولات آنها به بازار های جدید راه پیدا کرد؛ ابتدا به آلمان و سپس به لهستان رسید و در پی آن به دنبال رسیدن به بازار های جدید هستند. این یک رشد تدریجی است که بر اساس ویژگی های اساسی و انسانی همانند اعتماد ، تماس مستقیم و همدلی بنا شده است.

.این ها پایه و اساس روابط تجاری پایدار هستند که سرجیو ، پائولا ، ماریو و سیلویا با هم این رشد را رهبری می کنند. جاه طلبی آنها برای گسترش در خارج از مرز های ایتالیا با افتتاح شعبه جدید در وین ادامه پیدا کرد. شعبه وین در سال 2019 افتتاح شد؛ یعنی درست در مرکزی شهری که به داشتن کافه های بسیار و خاص معروف است و به این واسطه گوپیون به بازار های شرقی نزدیک شد.

.این نسل چهارم گوپیون همواره می گویند که ما راه اجدادمان را ادامه می دهیم و با الهام از روحی که اجداد ما را متحرک ساخت ، کسانی که تاریخ ما را آغاز کردند اما به آینده نگاه می کردند و ما نیز این روحیه و این راه را ادامه خواهیم داد و مسیر خود را گسترش می دهیم.

.اگر مشتاق شدید که قهوه های بینظیر و خوش طعم گوپیون را خریداری نموده و از طعم آنها لذت ببرید ، می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و هر یک از قهوه های اصل و برند را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد ، سفارش داده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

​.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های معتبر فروش قهوه های مارک و اورجینال در ایران می باشد که بسیاری از قهوه های کمیاب و خاص و برند را به صورت مستقیم وارد و در اختیار شما عزیزان قهوه دوست قرار می دهد تا بتوانید در هر زمان و هر جایی که هستید از نوشیدن یک فنجان قهوه عالی با طعم اصل و ناب لذت ببرید.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که فقط از قهوه های برند و مارک از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان همچون گوپیون برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در کنار کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، لذت ببرد.

.به جرات می توان گفت که بزرگ ترین دلیل شهرت فروشگاه و کافی شاپ سه میم ، استفاده از بهترین قهوه ها هم برای سرو و هم برای فروش می باشد. پیشنهاد می کنیم حتما سری به وبسایت سه میم بزنید و هم از محصولات فروشگاه و هم از منوی کافی شاپ سه میم دیدن کرده و سپس خرید نمائید.

معرفی محصولات برند گوپیون :

دانه قهوه گوپیون جی بی ام جامائیکا

گوپیون،قهوه گوپیون،دانه قهوه جی بی ام گوپیون،JBM goppion،goppion،قهوه مارک،فروش قهوه مارک در شیراز

  • از مرغوب ترین دانه 100 درصد عربیکای بلومانتین جامائیکا
  • کرمای غلیظ و خامه ای و رست مدیوم
  • اسیدیته پایین ، طعم ملایم همراه با ته مزه شکلاتی و وانیل
  • عطر و بوی قوی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه گوپیون هرمانس

گوپیون،قهوه هرمانس گوپیون،Goppion،Hermanos،قهوه برند،قهوه مارک در شیراز

  • ترکیب 50 درصد عربیکا و 50 درصد روبوستا
  • رست مدیوم ، طعم ملایم و بسیار خوش طعم
  • دارای کرمای عالی همراه با کافئین متوسط
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه گوپیون اسپشیال بار اسپرسو

قهوه گوپیون،گوپیون،قهوه برند گوپیون،قهوه مارک در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز

  • دارای رست دارک ، غلظت بالا ، کرمای غلیظ
  • ترکیب 80 درصد عربیکا و 20 درصد روبوستا
  • طعم وانیلی – کرمی ، کافئین متوسط
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه گوپیون آروما اسپرسو بار

گوپیون،Goppion،قهوه گوپیون،قهوه گوپیون آروما اسپرسو بار،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم

  • حاوی 40 درصد دانه عربیکا و 60 درصد دانه روبوستا
  • رست دارک ، کرمای مخملی و ماندگار ، عطر قوی
  • تلخی متعادل ، نسبتا شیرین ، طعم ماندگار و عالی با نت شکلاتی
  • کافئین نسبتا بالا و مناسب برای شروع یک روز پر انرژی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه گوپیون ناتیوو 100 درصد عربیکا

گوپیون،Goppion،قهوه گوپیون 100 عربیکا،قهوه مارک گوپیون،گوپیون در شیراز،فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم

  • رست مدیوم ، کافئین مناسب
  • حاوی دانه های 100 درصد عربیکا ی ارگانیک
  • دارای عطر و طعمی بینظیر با نت های شکلاتی و آجیلی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه گوپیون دولچه

گوپیون،قهوه گوپیون،Goppion، Goppion Coffee،فروش قهوه گوپیون در شیراز،قهوه مارک گوپیون در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیب دانه های 100 درصد عربیکا
  • طعم ملایم و اسیدیته پائین با رست مدیوم
  • دارای طعم شکلاتی و عطر قوی قهوه
  • کافئین نسبتا پائین و مناسب مصرف روزانه
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

کاپ کاپوچینو برند گوپیون

کاپ قهوه،فنجان قهوه،ماگ قهوه،گوپیون،قهوه گوپیون،Goppion، Goppion Coffee،فروش قهوه گوپیون در شیراز،قهوه مارک گوپیون در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • کاپ کاپوچینو اورجینال از برند گوپیون
  • سفید رنگ با آرم گوپیون
  • ظرفیت 180 میل

 

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top