کافه سه میم

لامبورگینی (Lamborghini)

معرفی برند تونینو لامبورگینی 

دلیل محبوبیت قهوه های برند Lamborghini

آیا محبوب ترین و پر طرفدار ترین قهوه های ایتالیا را می شناسید؟

معرفی محصولات مارک لامبورگینی

 

  • لامبورگینی (lamborghini)

لامبورگینی

.لامبورگینی (Lamborghini) از شرکت های معتبر و لوکس فروش ایتالیا می باشد که در 1981 توسط تونینو لامبورگینی تاسیس شد.

.تونینو لامبورگینی (Tonino Lamborghini) شرکتش را به قصد فروش کالا های لوکس ایتالیایی از جمله عطر ، وسایل چرمی ، ساعت و ... راه اندازی کرد و موفقیت بسیار خوبی هم در این زمینه بدست آورد.

 

 

.در کل نام لامبورگینی به صورت ناخودآگاه ذهن انسان را به سمت کالا های لوکس و خودرو های لوکس ایتالیایی می برد. شرکت لامبورگینی سیاست های تولید محصول خود را متمرکز بر کیفیت قرار داده است و به عنوان ارائه دهنده تاپ ترین محصولات در نوع خود شناخته می شود.

 

فروش قهوه های لامبورگینی اصل

 

.بعد از چند سال فعالیت ، تونینو تصمیم گرفت به صنعت مواد غذایی و قهوه نیز وارد شود و به تولید قهوه های با کیفیت بسیار بالا و با طعم و عطر خاص پرداخت که در این حیطه نیز بسیار موفق بوده است.

 

قهوه لامبورگینی،لامبورگینی،lamborghini،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند لامبورگینی

 

.امروزه لامبورگینی جز معتبر ترین برند قهوه در ایتالیا و جهان می باشد که لیست کاملی از انواع قهوه های مختلف با درصد های ترکیبی متفاوت و همچنین رست های مختلف و با وزن های متنوع را تولید و به بازار عرضه کرده است.

.تونینو لامبورگینی (Lamborghini) همیشه به عنوان نماد سبک ایتالیایی در سراسر جهان شناخته می شود و دارای سه ترکیب بینظیر برای ارائه یک فنجان اسپرسو اصیل ایتالیایی می باشد که طعم و مزه خاص و محبوبی دارند.

.انتخاب دقیق دانه های قهوه سبز و مراحل پیچیده تولید ، برشته کردن و انبار و بازرسی های دقیق در تمام مراحل ، همان عطر بینظیر ، کامل و فراگیر قهوه های لامبورگینی را تضمین می کند.

.شرکت قهوه برند لامبورگینی در تمام مراحل تولید قهوه های خود از مرحله رشد و پرورش دانه های قهوه تا مراحل برداشت و انتقال به کارخانه و در نهایت مراحل برشته کردن و بسته بندی قهوه های خود از کارشناسان ماهر و مجرب خود استفاده می کند و همه چیز تحت نظارت بسیار بالا و دقیق انجام می شود.

 

فروشگاه قهوه های مارک سه میم

 

.در مرحله رست کردن قهوه های لامبورگینی از روش های سنتی و اصیل در کنار دستگاه های مدرن استفاده می شود که همین امر باعث شده کیفیت و طعم قهوه های لامبورگینی بسیار خاص و مورد پسند اکثریت ذائقه ها باشد.

.انواع قهوه مارک لامبورگینی علاوه بر داشتن طعم و عطر اصیل و عالی دارای بسته بندی های لوکس و لاکچری نیز می باشند که مورد پسند افراد قشر مرفه می باشد.

.یکی از دلایل محبوبیت و پر طرفدار بودن قهوه های لامبورگینی ، ترکیبی است که کمپانی لامبورگینی از دانه های قهوه به کار رفته در محصولاتش استفاده می کند. لامبورگینی به خوبی می داند که چه نژاد و کدام دانه های قهوه و از چه کشوری را با هم ترکیب کند تا بتواند به خوبی علاقه مندان به قهوه را به خود جلب کند.

.قهوه های لامبورگینی نسبت به دیگر قهوه ها دارای قیمت بالاتری هستند که این امر به کیفیت بالای قهوه های لامبورگینی و دانه های قهوه بسیار مرغوب استفاده شده در آنها بر می گردد؛ شاید این سوال برایتان مطرح شود که با وجود قیمت بالای این قهوه ها چرا باید قهوه لامبورگینی بخریم.

.برای رسیدن به جواب این سوال کافی است فقط یکبار قهوه های لامبورگینی را امتحان کنید تا بر اساس میزان کافئین ، طعم ، عطر و بادی قهوه های لامبورگینی متوجه تفاوت این قهوه ها با دیگر قهوه های موجود در بازار بشوید و مطمئن باشید یکی از طرفداران قهوه های برند لامبورگینی خواهید شد.

.اگر از علاقه مندان قهوه باشید و برند های معتبر جهانی را بشناسید ، حتما می توانید تشخیص دهید که برند لامبورگینی ایتالیا ارائه دهنده انواع قهوه های با طعم خاص و متفاوت است که اگر فقط یکبار تجربه نوشیدن قهوه های لامبورگینی را داشته باشید حتما از طرفداران آن خواهید شد.

.انواع قهوه برند لامبورگینی به دلیل داشتن طعم و عطر خاص و عمیق و همچنین میزان کافئین مطلوب و مناسبی که دارند ، سال هاست که در بازار های جهانی خرید و فروش می شوند و یکی از پر تقاضا ترین برند قهوه در بازار می باشند.

 

قهوه لامبورگینی،لامبورگینی،lamborghini،قهوه برند،قهوه مارک،فروش قهوه برند لامبورگینی

 

.امروزه برند لامبورگینی در زمینه تولید انواع قهوه با کیفیت و لوکس و درجه یک در قالب های دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول های قهوه سازگار فعالیت دارد.

.تا به امروزه هیچ کدام از قهوه های لامبورگینی حتی به اندازه سر سوزنی کیفیت خود را از دست نداده اند و برند تونینو لامبورگینی همیشه به دنبال بهترین ها و ارائه محصولات درجه یک و خاص در تمام زمینه های فعالیت خود بوده است.

.برای خرید هر یک از قهوه های برند لامبورگینی ایتالیا به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و اصل خود شرکت می توانید به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و هر یک از آنها را که بیشتر با سلیقه و ذائقه تان همخوانی دارد را خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نموده و قهوه خود را درب منزل در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم این افتخار را دارد که قهوه های مارک و اورجینال از بهترین برند های جهانی را به صورت مستقیم وارد و با کمترین قیمت و بی واسطه ، این قهوه های اصل را به دست شما عاشقان واقعی قهوه در هر کجای ایران که هستید ، می رساند تا بتوانید از نوشیدن قهوه ها دلخوه خود با طعم واقعی و اصل آن لذت ببرید.

.در صورتی که تمایل دارید قهوه های مارک و اصل را امتحان کنید حتما به کافی شاپ سه میم سری بزنید. کافی شاپ سه میم واقع در تقاطع خیابان های رودکی و فردوسی شیراز جز معدود کافی شاپ های شیراز می باشد که برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه برند و مارک همچون لامبورگینی ، گوپیون ، لاوازا و ... استفاده می کند و شما می توانید در فضای دنج و آرام و کلاسیک کافی شاپ سه میم از نوشیدن قهوه خود لذت ببرید. همچنین شما می توانید در کنار قهوه های خود از صبحانه های لذیذ سه میم که از تازه ترین مواد غذایی و به صورت تازه تهیه و سرو می شود نیز لذت ببرید.

معرفی محصولات برند لامبورگینی

دانه قهوه لامبورگینی قرمز

لامبورگینی،لامبورگینی قرمز،قهوه لامبورگینی،قهوه برند،Tonino Lamborghini Espresso Red Coffee

  • ترکیب 80 درصد قهوه عربیکا و 20 درصد قهوه روبوستا
  • طعم و عطر قوی ، ماندگاری طعم در دهان
  • رست مدیوم ، طعم کاملا متعادل
  • دارای نت شکلاتی ، تلخی و ترشی ملایم
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه لامبورگینی پلاتینیوم

لامبورگینی،دانه قهوه لامبورگینی،لامبورگینی پلاتینیوم،قهوه برند لامبورگینی،فروشگاه قهوه در شیراز

  • حاوی 95 درصد دانه عربیکا و 5 درصد دانه روبوستا
  • رست مدیوم ، اسیدیته متوسط ، غلظت بالا
  • یک قهوه معطر همراه با یک بالانس بینظیر بین تلخی و شیرینی
  • کافئین متوسط ، طعم خاص با نت و ته مزه کاکائو
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه لامبورگینی مشکی

لامبورگینی،Lamborghini،Lamborghini coffee،قهوه لامبورگینی مشکی،لامبورگینی بلک

  • ترکیبی از 60 درصد دانه عربیکا و40 درصد دانه روبوستا
  • رست مدیوم ، کرمای عالی و غلیظ ، عطر قوی و جذب کننده
  • طعم عالی ، ترشی نسبتا بالا ، تلخی ملایم
  • طعمی همچون نان تست و ته مزه شکلات تلخ
  • اسیدیته کم و کافئین مناسب ، بهترین برای مصرف روزانه
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

دانه قهوه لامبورگینی قرمز 200 گرمی

Lamborghini ، Lamborghini Coffee،لامبورگینی،قهوه لامبورگینی،قهوه لامبورگینی قرمز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک لامبورگینی در شیراز،قهوه برند،قهوه مارک

  • رست مدیوم ، تلخی ملایم و ترشی متوسط
  • ترکیب 80 درصد قهوه عربیکا و 20 درصد قهوه روبوستا
  • طعم عالی همراه با نت شکلاتی و کرمای خوب
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 200 گرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top