کافه سه میم

دانه قهوه استارباکس کلمبیا نارینو (Starbucks Colombia Narino)

معرفی قهوه استارباکس کلمبیا نارینو

ویژگی عطر و طعم قهوه کلمبیا استارباکس

درباره برند استارباکس

  • دانه قهوه استارباکس کلمبیا نارینو سه میم

 دانه قهوه استارباکس کلمبیا نارینو (Starbucks Colombia Narino) :

 .دانه قهوه استارباکس کلمبیا نارینو یکی از محصولات خاص شرکت استارباکس آمریکا می باشد که از دانه های دست چین شده قهوه 100 درصد عربیکای منطقه نارینو کلمبیا تهیه و عرضه می شود.

.دانه قهوه استارباکس کلمبیا نارینو اورجینال در پاکت های وکیومی سوپاپدار 250 گرمی به صورت دانه کامل عرضه می شود.

.قهوه برند Starbucks کلمبیا نارینو سه میم یک قهوه ی دلپذیر نیمه قوی با اسیدیته نسبتا ملایمی است که دارای فواید گیاهی و همچون طعم دلپذیر مغز گردو می باشد.

.نارینو نام منطقه ایی در جنوب شرقی کلمبیا می باشد که دارای زمین های آتشفشانی و حاصلخیری می باشد. همچنین نارینو دارای میزان بالایی از بارش در سال در کنار تابش آفتاب مناسب است که آن منطقه را برای کشت بسیار خاص کرده است. همین عوامل محیطی که در منطقه نارینو وجود دارد باعث شده که درختان قهوه در شرایط ویژه ای رشد پیدا کرده و دانه های قهوه منطقه نارینو بسیار خاص و خوش طعم و عطر باشند.

.دانه قهوه مارک استارباکس Colombia Narino دارای رست مدیوم می باشد و عطر و طعم خاصی دارد. این قهوه دارای طعم گردویی و موزی می باشد که بسیار خاص و دلنشین است.

.قهوه مارک استارباکس کلمبیا نارینو اورجینال برای انواع روش های دم کردن قهوه همچون اسپرسو ، موکا ، کاپوچینو و ... و همچنین برای استفاده در دستگاه های قهوه ساز خانگی و صنعتی مناسب است. اگر از علاقه مندان قهوه های برند با طعم خاص هستید پیشنهاد می کنیم حتما قهوه استارباکس کلمبیا نارینو را امتحان کنید.

.برای خرید اینترنتی دانه قهوه استارباکس کلمبیا نارینو اصل در شیراز و نیز خرید اینترنتی دانه قهوه استارباکس کلمبیا نارینو اصل از سراسر کشور ، به وبسایت فروشگاه سه میم مراجعه کرده و این قهوه بینظیر را به صورت مستقیم و با کمترین قیمت خریداری نمائید.

.همچنین فروشگاه سه میم امکان عودت و برگشت قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد را برای خریداران خود در نظر گرفته است.

 

استارباکس،قهوه کلمبیا استارباکس،starbucks،Colombia Narino coffee،قهوه مارک استارباکس

 

درباره برند استارباکس (Starbucks) :

.شرکت استارباکس یکی از بزرگترین شرکت های تولید قهوه آمریکا می باشد. استارباکس امروزه جز معروف ترین برندهای تولید قهوه در جهان و یکی از قوی ترین کافی شاپ های زنجیره ایی جهان می باشد.

.برند Starbucks در ابتدا فعالیت خود را با رست قهوه و فروش آن آغاز کرد و در سال 1971 در شهر سیاتل آمریکا و توسط سه دوست راه اندازی شد. بعد از چند سال و با خریداری شدن حق امتیاز این برند توسط فردی به نام هاوارد شولتز ، اولین کافی شاپ استارباکس با هدف ایجاد حال و هوای کافی شاپ های ایتالیایی راه اندازی شد.

.امروزه استارباکس به عنوان بزرگترین کافی شاپ زنجیره ای جهان شناخته می شود که دارای بیش از سی هزار شعبه در سراسر جهان می باشد.

 

 

 

دانه قهوه بوربن میشلا بلو (Caffé Borbone Miscela BLU) - دانه قهوه بوربن میشلا روسا (Caffé Borbone Miscela ROSSA) - دانه قهوه بوربن میشلا اورو (Caffé Borbone Miscela ORO) - دانه قهوه پیک پلیس استارباکس (Starbucks Pike Place Roast) 340 گرمی - دانه قهوه استارباکس وراندا بلند (Starbucks Veranda Blend) - دانه قهوه موکافلور قهوه ای (دولچه) - دانه قهوه دور کونتی هایلندر گروگ (Door County Highlander Grogg)  - دانه قهوه جاکوبز کرما (Jacobs Crema Expertenrostung) - دانه قهوه سالوادور آبی (S.Salvador Miscela di Caffe Bar) - دانه قهوه سالوادور سوپر بار (S.Salvador Miscela Di Caffe Super Bar) - دانه قهوه سالوادور آبی بیو (S.Salvador Miscela Bar Blu BIO)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top