کافه سه میم

دانه قهوه جامائیکا بلو مانتین مگنوم (Magnum Exoyics Coffee Jamaica Blue Mountain)

معرفی قهوه جامائیکا بلو مانتین مگنوم و ویژگی های آن

ویژگی قهوه جامائیکا بلو مانتین

دلیل خاص بودن دانه قهوه جامائیکا بلو مانتین مگنوم

  • دانه قهوه جامائیکا بلو مانتین مگنوم سه میم

 دانه قهوه جامائیکا بلو مانتین مگنوم (Magnum Exoyics Coffee Jamaica Blue Mountain) :

 .دانه قهوه جامائیکا بلو مانتین مگنوم بینظیرترین قهوه عربیکا جهان است.

.بلو مانتین نام منطقه ایی کوهستانی در منطقه دریای کارائیب در قاره آمریکا می باشد که دارای خاک حاصلخیر و آب و هوایی بسیار عالی است و دانه قهوه هایی که در این منطقه پرورش پیدا می کنند دارای کیفیت بسیار بالا و طعمی فوق العاده هستند و همین امر علاوه بر کیفیت باعث شده قهوه های این منطقه قیمت بالاتری هم نسبت به دیگر قهوه ها داشته باشند.

.منطقه جامائیکا دارای بهترین دانه های قهوه عربیکا در جهان می باشد که طعم و عطر و بوی بینظیری دارند و دارای بالا ترین سطح کیفیت می باشند.

ویژگی قهوه جامائیکا بلو مانتین :

  • طعم بسیار خوش و دلنشین

  • طعم کلاسیک

  • سنگین و خامه ای

  • طعم شیرین و ملایم

  • عطر و بویی خوش

  • غالبا دارای رایحه گل

  • اسیدیته ملایم

.دانه قهوه برند جامائیکا بلو مانتین مگنوم اصل از بهترین دانه های قهوه 100 درصد عربیکا جهان که از منطقه بلو مانتین دست چین شده اند ، تولید می شوند و به جرات می توان گفت بهترین قهوه های عربیکا ی جهان می باشد.

.دانه قهوه جامائیکا بلو مانتین مگنوم سه میم دارای رست مدیوم و اسیدیته پایینی بوده و بعد از نوشیدن مزه آن تا مدتی در دهان باقی می ماند.

.قهوه مارک  جامائیکا بلو مانتین Magnum به صورت دانه کامل و در پاکت های وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی عرضه می شود که در فروشگاه اینترنتی سه میم نیز موجود می باشد.

.دانه قهوه برند جامائیکا بلو مانتین مگنوم اصل در رده گران قیمت ترین و با کیفیت ترین قهوه های جهان قرار دارد. اگر به دنبال یک قهوه بینظیر و با طعمی فوق العاده و فراموش نشدنی هستید ، پیشنهاد می کنیم حتما قهوه جامائیکا بلو مانتین مگنوم را امتحان کنید و مطمئن باشید بعد از آن دیگر هیچ قهوه ایی به دلتان نخواهد چسبید.

.در فروشگاه قهوه سه میم ، دانه قهوه Jamaica Blue Mountain مگنوم اصل در پاکت های یک کیلوگرمی در کنار دیگر قهوه های برند و مارک از برترین شرکت های قهوه جهان موجود بوده و می توانید این قهوه بینظیر را در شیراز یا هر شهری که هستید به صورت اینترنتی از فروشگاه قهوه سه میم خریداری نمائید.

.فروشگاه سه میم در جهت اطمینان خاطری مشتریان خود از اصل بودن قهوه ها امکان عودت و برگشت قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم کرده است.

.همچنین قهوه جامائیکا بلومانتین مگنوم اصل در منوی پر بار کافی شاپ سه میم و در کنار دیگر قهوه های برند و مارک که در کافی شاپ سه میم شیراز ارائه می شود ، قابل سفارش بوده و می توانید این قهوه عالی و کم نظیر را در محیط آرام و خانوادگی کافی شاپ سه میم میل کرده و مطمئنا از نوشیدن آن نهایت لذت را خواهید برد.

 

مگنوم،قهوه مگنوم،قهوه جامائیکا مگنوم،فروش قهوه برند در شیراز،قهوه مارک،Jamaica

 

 

 

 

دانه قهوه بوربن میشلا روسا (Caffé Borbone Miscela ROSSA) - دانه قهوه بوربن میشلا اورو (Caffé Borbone Miscela ORO) - دانه قهوه پیک پلیس استارباکس (Starbucks Pike Place Roast) 340 گرمی - دانه قهوه استارباکس وراندا بلند (Starbucks Veranda Blend) - دانه قهوه موکافلور قهوه ای (دولچه) - دانه قهوه دور کونتی هایلندر گروگ (Door County Highlander Grogg)  - دانه قهوه جاکوبز کرما (Jacobs Crema Expertenrostung) - دانه قهوه سالوادور آبی (S.Salvador Miscela di Caffe Bar) - دانه قهوه سالوادور سوپر بار (S.Salvador Miscela Di Caffe Super Bar) - دانه قهوه سالوادور آبی بیو (S.Salvador Miscela Bar Blu BIO)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top