کافه سه میم

دانه قهوه پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست (Peet’s Coffee Organic French Roast)

دانه قهوه پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست

درباره برند پیتس (peet’s)

  • دانه قهوه پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست سه میم

دانه قهوه پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست (Peet’s Coffee Organic French Roast) :

.دانه قهوه پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست به صورت اختصاصی و دست چین شده از دانه های کاملا اورگانیک تولید می شود.

.قهوه پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست اورجینال آمریکا در پاکت های سوپاپدار 510 گرمی به صورت دانه کامل عرضه می شود که خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم نیز موجود می باشد.

.دانه قهوه برند پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست سه میم دارای رست دارک و میزان کافئین خوبی است. قهوه Peet’s Coffee Organic French Roast از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا تولید می شود.

.این قهوه دارای نت و مزه ترافل شکلاتی ، دودی و مقدار کمی کارامل است که با دقت بسیار زیاد رست داده شده و دارای کرمای خوبی است. قهوه مارک Peet’s اورگانیک فرنچ رست یکی از بهترین قهوه ها برای درست کردن اسپرسو بخصوص در منزل است؛ زیرا هم به صورت دانه و هم در حجم کم تولید می شود که برای مصارف خانگی بسیار مقرون به صرفه است.

.اگر دانه قهوه مارک پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست را به صورت درشت آسیاب کنید ، می توانید آن را برای فرنچ پرس و کلد برو هم استفاده کنید و اگر آن را به صورت متوسط آسیاب کنید ، می توانید از آن برای درست کردن قهوه هایی همچون قهوه کمکس استفاده کنید. در کل این قهوه بینظیر را می توانید متناسب با هر دستگاه قهوه سازی که دارید آسیاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

.تفاوت قهوه پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست سه میم با دیگر قهوه های پیتس در این است که در این قهوه کاملا و فقط از دانه های قهوه اروگانیک که تحت نظارت بالا و دقت بسیار پرورش داده شده اند ، استفاده می شود.

.اگر دوست داشته باشید که این قهوه بینظیر را امتحان کنید حتما به کافی شاپ سه میم شیراز سر بزنید. کافی شاپ سه میم دارای آرشیوی بسیار غنی از قهوه های برند و اورجینال جهان همچون قهوه پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست اصل می باشد و فقط از قهوه های برند برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند.

.اگر به دنبال خرید دانه قهوه پیتس کافی اورگانیک فرنچ رست هستید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کنید. شما می توانید هر کدام از قهوه های برند را که تمایل داشتید در قالب دانه قهوه ، پودر قهوه و ... از طریق فروشگاه قهوه سه میم و به صورت اینترنتی ، به راحتی خریداری کرده و از نوشیدن آنها لذت ببرید.

.همچنین عودت و برگشت قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پملپ آن باز و خراب نشده باشد ، امکان پذیر می باشد.

 

پیتس،قهوه پیتس،قهوه فرنچ رست پیتس،Peet’s Coffee،قهوه برند،قهوه مارک

 

درباره برند پیتس (peet’s) :

.آلفرد پیت که اصالتا هلندی بود از همان دوران کودکی و در مغازه پدرش با قهوه و نحوه رست کردن آنها آشنا شد و در 18 سالگی به لندن و بعد به آمریکا مهاجرت کرد.

.پیت در سال 1966 اولین مغازه چای و قهوه و ادویه فروشی خود را راه اندازی کرد و همان سرآغاز فعالیت کمپانی بزرگ پیت شد.

.در واقع پیت به فروش دانه قهوه در بسته های کوچک پرداخت که با دست رست داده می شدند.

.آلفرد پیت به دنبال آوردن قهوه هایی با طعم های بهتر به بازار آمریکا بود و در نهایت به عنوان پدر خوانده قهوه لذیذ در ایالات متحده شناخته شد.

.قهوه های پیتس از با کیفیت ترین و پر طرفدارترین قهوه های جهان هستند که از مرغوب ترین دانه های قهوه 100 درصد عربیکا تولید و عرضه می شوند.

.اولین قهوه های عربیکا با رست دارک و تیره که برای اسپرسو مناسب بودند ، توسط شرکت peet’s تولید و به بازار عرضه شد.

.امروزه قهوه های پیتس در بیش از 14000 فروشگاه قهوه در سراسر آمریکا و حتی در سایت آمازون به فروش می رسد.

 

 

 

دانه قهوه موکافلور اورو Mokaflor OROدانه قهوه اسپرسو 57 دیویدوف Davidoff Espresso 57دانه قهوه اینتنسو ایلی Illy intenseدانه قهوه کرکلند رواندان Kirkland Rwandanدانه قهوه کرکلند هوس بلند  Kirkland House Blend- دانه قهوه کرکلند اسپرسو بلند Kirkland Espresso Blendدانه قهوه ساعت هشت مدل فندوقی Eight O’clock Hazelnutدانه قهوه ساعت هشت مدل دارک اسپرسو Eight O’clock Dark Italian Espressoدانه قهوه جاکوبز مدل اسپرسو (Jacobs Espresso) - دانه قهوه نسکافه مدل سلزیون (Nescafe Selezione)دانه قهوه منهتن کلاک کافی (CLOCK Coffee Manhattan Blend)دانه قهوه لندن کلاک  کافی (CLOCK Coffee London Blend)دانه قهوه میلان بلند کلاک کافی (CLOCK Coffee Milan Blend) – 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top