کافه سه میم

دانه قهوه بوربن میشلا روسا (Caffé Borbone Miscela Rossa)

ویژگی های قهوه بوربن میشلا روسا ( قهوه بوربن قرمز)

نحوه خرید قهوه بوربن قرمز در شیراز

دلیل انتخاب قهوه بوربن روسا و اولویت آن نسبت به دیگر قهوه ها

معرفی شرکت بوربن

  • دانه قهوه بوربن میشلا روسا سه میم

 دانه قهوه بوربن میشلا روسا (Caffé Borbone Miscela Rossa) :

 .دانه قهوه بوربون میشلا روسا یا دانه قهوه بوربن قرمز ، یکی دیگر از قهوه های لاین بار کافی شرکت بوربن ایتالیا است.

.قهوه بوربن میشلا روسا اصل دارای ترکیب دانه های 100 درصد روبوستا می باشد که در پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی و به صورت دانه کامل تولید می شود.

.این قهوه برای استفاده در انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی و صنعتی (کافی شاپی) مناسب است و فقط کافی است دانه را متناسب با دستگاه خود آسیاب کرده و استفاده نمائید.

.قهوه برند بوربن قرمز یکی از با کیفیت ترین قهوه های تمام روبوستا در جهان است که به راحتی می تواند نظر روبوستا دوستان را به خود جلب کند و آنها را راضی نمائید.

.دانه قهوه بوربن میشلا روسا سه میم دارای رست دارک ، عطر متوسط ، تلخی زیاد ، کافئین بالا و خامه بسیار غلیظ و مخملی است.

.قهوه مارک Borbone  میشلا روسا سه میم به دلیل ترکیبی که دارد ، دارای طعم قوی و کامل و برنده است که انرژی شما را افزایش و متابولیسم را بالا می برد.

.قهوه بوربن Miscela Rossa در پایان نوشیدن یک ته مزه ایی از شکلات و عطر و بوی دلنشین آن را در دهان شما به جا می گذارد که همین موضوع باعث خاص شدن این قهوه شده است.

.اگر به دنبال یک قهوه روبوستا خوب هستید که هم انرژی تان را بالا ببرید و هم از نوشیدن آن لذت ببرید ، پیشنهاد ما به شما دانه قهوه بوربن میشلا روسا می باشد که می توانید به راحتی و به صورت اینترنتی از فروشگاه قهوه سه میم خریداری نمائید.

 

بوربن،بوربن قرمز،بوربن روسا،بربون،بربن،rossa،Caffé Borbone ،قهوه مارک در شیراز

 

.قهوه مارک بوربن قرمز ، قهوه ای است که مطمئن باشید از نوشیدن آن پشیمان نمی شوید.

.در فروشگاه اینترنتی سه میم انواع قهوه های برند و اورجینال در قالب های مختلف (دانه قهوه ، پودر قهوه و ... ) موجود و به راحتی می توانید هر قهوه ای که متناسب با ذائقه تان هست را خریداری کنید.

.همچنین امکان برگشت قهوه خریداری شده در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، وجود دارد.

از دیگر محصولات بوربن که جز لاین بار کافی هستند :

دانه قهوه بوربن میشلا بلو

دانه قهوه بوربن میشلا اورو

 

معرفی شرکت بوربن (Borbone) :

.شاهان بوربون ابتدا در سده 16 میلادی بر ناوار و فرانسه حکمرانی می کردند و سپس در سده 18 ، افرادی از این خاندان بر اسپانیا و جنوب ایتالیا (شهرهای سیسیل و پارما) چیره شدند و در آنجا اقامت کردند.

.خانواده پادشاهی بوربون در سده 700 میلادی در شهر پانل ایتالیا که در آن زمان از معدود شهرهای بزرگ جهان بود ، به حکومت دست پیدا کرد.

. برند کافه بوربن یکی از موفق ترین و نام آورترین فروشگاه های ایتالیایی در زمینه رست قهوه های با کیفیت است.

.برند Borbone دانه های عربیکای مصرفی خود را از آمریکای جنوبی و مرکزی و دانه های روبوستا را از آفریقای مرکزی تهیه می کند.

اگر بخواهید در مورد گیاه قهوه بوربن بدانید باید بگوییم که :

.بذر گیاه های اصلی قهوه عربیکا از دو نوع بوربن (Bourbon) و Typica می باشد.

.بذر قهوه بوربن توسط فرانسوی ها در جزیزه بوربن یا جزیره Reunion امروزی و همچنین در اقیانوس هند و در آفریقا وارد و پرورش داده شد.

.گیاه بوربن نسبت به گیاه Typica مقاوم تر بوده و محصول بیشتری هم می دهد؛ همچنین میوه آن به سرعت می رسد و می توان در زمان کوتاه تری آن را برای فرآیند برشته شدن به کارخانه ها فرستاد.

.نوشیدن یک فنجان قهوه کافه بوربن نه تنها آرامش بخش و نشاط آور است بلکه یک تجربه بینظیر از سنت ناپولیتن است.

.شرکت بوربن از سیستم های تمام اتوماتیک و کنترل کیفیت تحت نظارت کارشناسان ماهر و با تجربه در مسیر تولید قهوه استفاده می کند و کیفیت محصولات خود را کاملا تضمین کند.

 

 

 

دانه قهوه ساعت هشت مدل فندوقی Eight O’clock Hazelnutدانه قهوه ساعت هشت مدل دارک اسپرسو Eight O’clock Dark Italian Espressoدانه قهوه جاکوبز مدل اسپرسو (Jacobs Espresso) - دانه قهوه نسکافه مدل سلزیون (Nescafe Selezione)دانه قهوه منهتن کلاک کافی (CLOCK Coffee Manhattan Blend)دانه قهوه لندن کلاک  کافی (CLOCK Coffee London Blend)دانه قهوه میلان بلند کلاک کافی (CLOCK Coffee Milan Blend)دانه قهوه وراندا بلند استارباکس (Starbucks Veranda Blend)دانه قهوه اسپرسو رست استارباکس (Starbucks Espresso Dark Roast)دانه قهوه کافه ورونا استارباکس (Starbucks Caffe Verona)دانه قهوه بلوند اسپرسو رست استارباکس (Starbucks Blonde Espresso Roast)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top