کافه سه میم

بیالتی (Bialetti)

برند بیالتی

معروف ترین و پر فروش ترین محصول Bialetti

بیالتی از ابتدا تاکنون

معرفی قهوه های مارک بیالتی

  • برند بیالتی

بیالتی

.شرکت قهوه بیالتی (Bialetti) که با نام برند مرد سبیلو شهرت دارد از شرکت های بسیار قدیمی و مطرح ایتالیایی است که دارای بیش از یک قرن قدمت و تجربه می باشد. این برند علاوه بر تخصص در تولید قهوه ایتالیایی ، بیشتر به دلیل ابداع و تولید موکا اکسپرس (یا موکاپات یا قهوه جوش روگازی) شناخته می شود.

 

فروش قهوه های بیالتی اصل

 

.این شرکت در سال 1919 توسط آلفونسو بیالتی تاسیس شد که در ابتدای کار یک کارگاه کوچک آلومینیوم بود؛ آلفونسو با پشتکار و تلاش های خود توانست طی چند سال به موفقیت های خوبی دست پیدا کند به نحوی که توانست کارگاه خود را به یک کارخانه ریخته گری بزرگ تری در Conchiglia تبدیل کند. تقریبا ده سال بعد از راه اندازی کارخانه بزرگ خود بود که موکاپات های خود را تولید کرد که یک تحول عظیم در سرو قهوه در خانه های ایتالیایی ها به وجود آورد.

.شرکت Bialetti در سال 1933 اولین موکاپات (MokaPat) خود را ارائه کرد که به لطف آن توانست به یکی از شناخته شده ترین برند های جهان تبدیل شود. امروزه بیالتی علاوه بر ارائه و تولید قهوه های با کیفیت در زمینه تولید قهوه ساز های پیستونی و لوازم جانبی نیز فعالیت دارد که به جرات می توان گفت لوازم تولیدی بیالتی به یک عضو لازم و ضروری برای قهوه دوستان تبدیل شده است.

.برند بیالتی که در اصل صنعت ریخته گری نیز فعالیت دارد توانسته به لطف استاندارد های بالای خود و استفاده کردن از فناوری های مدرن در کنار سبک خاص و پیشرفته خود در تولید محصولات ، ظروف آشپرخانه ای را تولید کند که علاوه بر زیبایی دارای استفاده آسان و کاربردی باشند. یکی از این ظروف بیالتی که توانست یک انقلاب هنری بزرگی در تولید قهوه ساز ها در جهان ایجاد کند تولید قهوه ساز موکا اکسپرس (Moka Express) یا همان موکاپات بود.

 

بهترین فروشگاه قهوه در ایران

 

.Moka Pot که به قهوه ساز ایتالیایی شهرت دارد دارای یک شکل منحصربفرد و پایه هشت ضلعی است و تقریبا از هر ده خانواده در ایتالیا ، نُه خانواده از این محصول و دیگر محصولات بیالتی استفاده می کنند و بیش از 330 میلیون از این دستگاه در سراسر جهان فروخته شد که یک موفقیت غیر قابل انکار برای این برند بوده است.

 

موکاپات بیالتی،بیالتی،Bialetti،قهوه بیالتی،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه در شیراز

 

.تاثیر موکا اکسپرس در اقتصاد و روابط قدرت در آشپزی شبیه تاثیر گرامافون در اقتصاد موسیقی است. همان طور که گرامافون انحصار اجرا را از تالار های موسیقی و اپرا گرفت ، موکا اکسپرس بیالتی هم انحصار قهوه ی عالی را از قهوه خانه هایی که از دستگاه های گران قیمت اسپرسو ساز استفاده می کرده اند ، خارج کرد و حالا هر کسی با هزینه ی اندک می توانست و می تواند قهوه با کیفیت بخورد.

.مردی با سبیل که انگشتی را بالا می برد ، نماینده بنیانگذار این برند یعنی آلفونسو بیالتی است. همین طرح در سال 1953 توسط رناتو پسر آلفونسو به عنوان نشان تجاری این شرکت معرفی و ثبت شد و بر روی تمام محصولات بیالتی هک می شود.

.آلفونسو در طراحی موکا اکسپرس از مکانیزم ماشین لباس شویی هایی اولیه الهام گرفت و به دنبال آن بود که وسیله ای را طراحی کند که آب در محفظه ای روی شعله به جوش آید و با فشار از صافی حاوی پودر قهوه رد شده و در ظرف دیگری جمع شود و در نهایت سادگی و راحتی قهوه مورد نیاز فرد را تهیه و در اختیار فرد قرار دهد. امروزه این شرکت همچنان به تولید موکاپات های خود با بهترین مواد و طرح ها ادامه می دهد و حتی موکاپات هایی با ویژگی های جدید و طرح های جدید و خاص را نیز تولید و روانه بازار کرده است.

 

موکاپات بیالتی،بیالتی،Bialetti،قهوه بیالتی،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه در شیراز

 

.حدود دو ، سه سال بعد از تولید موکا اکسپرس بود که بیالتی شروع به تولید قهوه برای استفاده در دستگاه های خود کرد تا هر فردی بتواند به راحتی هم دستگاه و هم قهوه مورد استفاده خود را در خانه داشته باشد و بتواند یک اسپرسوی دلچسب را درست کرده و از نوشیدن آن لذت ببرد.

.کمپانی قهوه مارک بیالتی ایتالیا برای تولید قهوه های خود از با کیفیت ترین دانه های قهوه استفاده می کند که آنها را از بهترین مزارع جهان خریداری کرده و در کارخانه خود تحت نظارت کارشناسان خبره دانه های قهوه با درصد های مشخص و دقیق ترکیب و با درجات مختلف رست داده می شوند تا ترکیب و طعم مورد نظر بیالتی به دست آید. قهوه های بیالتی در قالب های مختلفی همچون دانه قهوه ، پودر قهوه و فیلتر قهوه عرضه می شود و عموما در پاکت های کم وزن عرضه می شوند تا خرید آنها برای هر فردی با هر بودجه ای امکان پذیر باشد.

.امروزه شرکت قهوه برند Bialetti به یکی از قطب های تولید محصولات صنعت قهوه تبدیل شده است و علت محبوبیتش کیفیت بالا ، زیبایی در طراحی و کارا بودن محصولات بیالتی است. در محصولات بیالتی مدل های مختلفی از موکاپات ، فرنچ پرس ، تجهیزات قهوه های دمی همچون کلور و آئروپرس و ... نیز موجود می باشد که در میان این محصولات ، موکاپات از همه پر فروش تر و پر طرفدار تر در تمام جهان بوده است.

.در کل قهوه های بیالتی دارای ترکیبات خوب و خوش طعمی هستند که پیشنهاد می کنیم حتما آنها را امتحان کنید و مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد. برای خرید قهوه های بیالتی اورجینال می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و خیلی راحت و تنها با یک کلیک ، هر یک از قهوه های بیالتی را که بیشتر دوست دارید و با سلیقه تان همخوانی بیشتری دارد ، سفارش داده و درب منزل خود در شیراز یا هر شهری از کشور که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم دارای آرشیوی بینظیر و کمیاب از قهوه های اصل و برند از معروف ترین شرکت های تولید قهوه در جهان می باشد که می توانید هر یک از آنها را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد ، تنها با یک کلیک خریداری نموده و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود تحویل بگیرید.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که در شیراز به سرو قهوه های مارک و اورجینال از بهترین شرکت های قهوه جهانی شهرت پیدا کرده است. پیشنهاد می کنیم حتما به کافی شاپ سه میم تشریف آورده و هر قهوه از هر برندی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

محصولات برند بیالتی :

دانه قهوه بیالتی اسپرتو دلیکاتو

قهوه بیالتی،قهوه بیالتی دلیکاتو،Bialetti،قهوه مارک بیالتی،فروشگاه قهوه سه میم،فروشگاه قهوه برند در شیراز

  • حاوی دانه های 100 درصد قهوه عربیکا
  • رست مدیوم ، یک قهوه لایت و ملایم ، شدت متوسط
  • اسیدیته ملایم ، عطر ماندگار با رایحه های میوه های خشک و گل
  • دارای کافئین خوب و مناسب برای استفاده روزانه
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 500 گرمی

 

 

دانه قهوه بیالتی اسپرتو کلاسیکو

بیالتی،قهوه بیالتی،قهوه اسپرسو کلاسیکو بیالتی،Bialetti ، Bialetti coffee،فروش قهوه بیالتی اورجینال در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

  • ترکیب 50 درصد دانه عربیکا و 50 درصد دانه روبوستا
  • طعمی متعادل و کلاسیک ، کرمای خوب و غلیظ
  • دارای رست مدیوم و عطر عالی ، شدت بالا
  • دارای کافئین خوب برای شروع یک روز پر انرژی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 500 گرمی

 

 

سرویس اسپرسو خوری بیالتی

بیالتی،قهوه بیالتی،قهوه اسپرسو کلاسیکو بیالتی،Bialetti ، Bialetti coffee،فروش قهوه بیالتی اورجینال در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

  • کاپ اسپرسو برند بیالتی
  • مناسب برای اسپرسو تک شات و دابل شات
  • سرویس چهار نفره
  • جنس بسیار مرغوب و با کیفیت

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top