کافه سه میم

گرندرز کافی (Grinders Coffee)

تاریخچه پیدایش شرکت قهوه گرندرز

معرفی محصولات Grinders Coffee

  • برند گرندرز

گرندرز کافی

.شرکت قهوه مارک گرندرز از شرکت های تولید قهوه استرالیایی است که توسط جیانکارلو گوستی (Giancarlo Giusti) در سال 1962 در شهر ملبورن استرالیا و از یک مکان کوچک در خیابان لیگون ملبورن کار خود را آغاز کرد. جیانکارلو تصمیم داشت سنت اسپرسوی ایتالیایی را در مکان جدید زندگی خود نیز بیاورد. طولی نکشید که افراد بسیاری خواستار نوشیدن و امتحان کردن قهوه های رست شده توسط Grinders Coffee شدند و این امر در گسترش این شرکت بسیار تاثیرگذار بود.

 

گرندرز،قهوه گرندرز کافی،Grinders Coffee،قهوه مارک در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم

 

.مبنای کار این شرکت تولید قهوه های با کیفیت می باشد و برای این منظور از علاقه و تخصص در کنار تجربه های سالیان خود بهره می برد. شرکت گرندرز توانسته قهوه هایی عالی را ترکیب و برشته کرده و با ترکیبی از طعم ها و رایحه های لذیذ ترکیب شده اند و با دقت در دستگاه های مدرن رستتر برشته می شوند تا هر بار بهترین تجربه از نوشیدن قهوه را به فرد ارائه دهد.

 

فروش قهوه های گرندرز اصل

 

.این شرکت به دنبال ایجاد یک ارتباط قوی بین کشاورزان و کافه ها و باریستا های متخصص می باشد؛ به همین خاطر برای تولید قهوه های با کیفیت به سراغ بستن قرارداد ها با کشاورزانی می رود که دانه های قهوه با کیفیت تولید و دست چین می کنند. سپس دانه ها در کارخانه زیر نظر برشته کنندگان ماهر ، رست شده و در نهایت به ترکیب و طعمی که مدنظر گرندرز می باشد ، دست پیدا می کنند.

.در مرحله بعد Grinders Coffee به دنبال ایجاد همکاری های طولانی مدت خود با کافه ها می رود و توانسته در این سال ها تعداد بسیاری از کافه های استرالیا را با خود همراه کرده و قهوه های خود را برای سرو در اختیار آنها قرار می دهد.

.شرکت قهوه برند گرندرز کافی خاطر نشان شده است که تمام روابط شان مبتنی بر احترام و اعتماد متقابل می باشد و این اطمینان را به شرکای خود داده است که با سرمایه گذاری بر روی آنها ، به آنها در رسیدن به ترکیب قهوه ایده آل شان کمک می کند.

 

فروشگاه قهوه سه میم

 

.به نقل از شرکت گرندرز : از روز اول ، هدف ما تولید قهوه بهتر بوده است. ما دائما در حال تکامل هستیم تا انتظارات استرالیایی ها را برآورده کنیم و با جامعه ، اخلاق و هویت آنها پیشرفت کنیم؛ برای این منظور از ماهر ترین استادان رست کننده و از خبره ترین کارشناسان برای خرید دانه های قهوه با کیفیت و مرغوب ، بهره برده ایم و دانه ها به صورت روزانه و در دستگاه های مدرن برشته شده تا در نهایت بهترین ترکیب ، بهترین عطر ، بهترین طعم به دست آید و سپس آماده آسیاب و عرضه می شود.

.Grinders در زمینه آموزش و تعلیم افراد برای تبدیل شدن به یک باریستا ماهر و فراگیری تهیه انواع نوشیدنی ها و نحوه صحیح ترکیب کردن دانه های قهوه نیز فعالیت دارد. همچنین شرکت گرندرز به کمک شرکای خود به کافه ها ، کافی شاپ ها و ... برای تهیه تجهیزات مورد نیاز شان با توجه به نیاز ها ، تعداد مشتریان و حجم فعالیت شان کمک کرده و به آنها ماشین آلات و مارک های را ارائه می دهد که با تجارت شان کاملا مطابقت داشته باشد.

.در کل قهوه های تولیدی گرندرز در بسیاری از کشور ها و به خصوص در تمام ایالت های استرالیا و کشور های مجاورش بسیار پر طرفدار بوده و روزانه متقاضی بسیاری برای نوشیدن قهوه های گرندرز به کافی شاپ های متحد با این برند می روند.

.فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در ایران و شیراز می باشد که قهوه های کمیاب و خاص را از برترین برند های جهان همچون قهوه های گرندرز (Grinders Coffee) را به صورت مستقیم وارد و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد. به جرات می توان گفت که هر قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود از هر شرکتی را در فروشگاه قهوه سه میم یافته و آن را خیلی آسان و فقط با یک کلیک خریداری نموده و درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که می باشد ، تحویل بگیرد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد. در کافی شاپ سه میم در محیطی آرام و دنج و خانوادگی فقط از قهوه های اصل و برند برای سرو و ارائه به مشتریان استفاده می شود و شما عاشقان واقعی قهوه های ناب و برند و کمیاب می توانید هر قهوه ای را که دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید. همچنین کافی شاپ سه میم به دلیل سرو صبحانه های با کیفیت در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده و برای درست کردن تمامی صبحانه های خود فقط از مواد غذایی تازه استفاده می کند و تمامی آنها را به صورت گرم و تازه آماده کرده و برای مشتریان خود سرو می کند.

.فروشگاه سه میم در جهت مشتری مداری خود و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

قهوه های برند گرندرز :

دانه قهوه گرندرز اسپرسو

گرندرز،قهوه گرندرز،قهوه اسپرسو گرندرز کافی،Grinders Coffee ،قهوه مارک در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم

  • ترکیب دانه های قهوه عربیکا و روبوستا
  • رست مدیوم – دارک ، اسیدیته متوسط ، کرمای خوب
  • دارای عطر آجیلی همراه با نت های میوه ای و شکلات و آجیل
  • شیرینی کم ، تلخی مناسب
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top