کافه سه میم

دانه قهوه پیتس کافی مدل بیگ بنگ (Peet’s Coffee Big Bang)

معرفی قهوه بیگ بنگ از برند پیتس 

دلیل محبوبیت این قهوه

تاریخچه برند پیتس کافی

  • دانه قهوه پیتس کافی مدل بیگ بنگ سه میم

 دانه قهوه پیتس کافی مدل بیگ بنگ (Peet’s Coffee Big Bang) :

 .دانه قهوه پیتس کافی بیگ بنگ دارای رست مدیوم و کافئین متوسطی است و به صورت دانه کامل در بسته های پاکتی 510 گرمی ارائه می شود که خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی سه میم به صورت اورجینال و پلمپ اصل موجود و قابل سفارش می باشد.

.دانه قهوه پیتس کافی بیگ بنگ سه میم حاوی دانه های 100 درصد قهوه عربیکا بوده و طعم غنی و عطر قوی دارد. این قهوه برای تهیه انواع قهوه حتی قهوه های دمی همچون کمکس ، وی 60 ، اسپرسو ، لاته و ... مناسب است و از آنجایی که به صورت دانه کامل عرضه می شود می تواند در انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی یا صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد.

.قهوه برند Peet’s Coffee Big Bang اصل دارای طعم و نت های میوه های استوایی است و سبکی صاف و متوسط دارد. این ویژگی های قهوه پیتس کافی بیگ بنگ آن را بسیار خاص کرده است و برای استفاده روزانه یک قهوه عالی است و می تواند به راحتی خود را در سبد خرید شما جای دهد.

.قهوه بیگ بنگ از برند پیتس یکی از قهوه های فوق العاده ای است که حتما پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید. طعم خاص و سبک این قهوه به قدری دلنشین می باشد که می تواند هر قهوه خوری را به راحتی راضی کند. در هنگام دم آوری دانه های قهوه پیتس Big Bang یک قهوه کاملا صاف و یکدستی را به شما می دهد که حتی ظاهر زیبای آن چشم نواز بوده و شما جذب می کند.

.ترکیب بیگ بنگ برای جشن پنجاهمین سالگرد پیتس و به پاس قدردانی از آلفرد پیت رونمایی و ارائه شد. قهوه مارک پیتس کافی بیگ بنگ حاوی دانه های قهوه آمریکای لاتین و آفریقای شرقی است که با افزودن نت های شیرین و معطر مرکبات اتیوپی سوپرنچرال ، یک پیچ و تاب جدید و هیجان انگیزی را ارائه می دهد.

.بسیاری آلفرد پیت را به عنوان بیگ بنگ اصلی در جنبش قهوه دستی توصیف می کنند ، کسی که با آمدنش به آمریکا و ارائه قهوه هایش به مردم آمریکا باعث شد که انتظارات آمریکایی ها از عمق ، بدن و طعم قهوه ها کاملا تغییر پیدا کند.

.در صورت تمایل برای نوشیدن قهوه پیتس بیگ بنگ اصل به کافی شاپ سه میم شیراز تشریف بیاورید. کافی شاپ سه میم از معدود کافی شاپ های شیراز و ایران می باشد که دارای آرشیو بسیار غنی از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین شرکت ها و برند های جهان می باشد و از همین قهوه ها برای سرو به مشتریان خود ارائه می دهد.

.از طریق فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم می توانید برای خرید دانه قهوه پیتس کافی بیگ بنگ در شیراز و همچنین برای خرید دانه قهوه پیتس کافی بیگ بنگ از هر شهرستانی که هستید اقدام کرده و این قهوه اورجینال آمریکا را به صورت پلمپ اصل و با مناسب ترین قیمت درب منزل تحویل بگیرید.

.همچنین فروشگاه قهوه سه میم در راستای جلب رضایت مشتریان خود از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه های خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد را در نظر گرفته است.

تاریخچه برند پیتس کافی (Peet’s Coffee) :

.شرکت قهوه برند پیتس توسط آلفرد پیت که اصالتا هلندی است در سال 1966 در شهر برکلی کالیفرنیا راه اندازی شد. آلفرد با تاسیس اولین مغازه و ارائه قهوه و چای و گاهی اوقات ترکیب این دو نوشیدنی به محبوبیت بسیار دست پیدا کرد و کافه های او محل اجتماع افراد بسیاری است.

.کمپانی قهوه مارک Peet’s Coffee جز ده شرکت برتر برند های قهوه در جهان می باشد که شهرت بسیاری در سراسر جهان بدست آورده است. امروزه قهوه های پیتس در بیش از 14000 فروشگاه قهوه در سراسر آمریکا و حتی در سایت آمازون به فروش می رسد.

.آلفرد پیت ، قهوه عربیکا بو داده شده خود را که عموما به صورت دارک بو داده شده بودند را در ترکیباتی از جمله رست فرانسوی و همچنین گرید های مناسب برای تهیه اسپرسو را تولید و به ایالات متحده معرفی کرد. به جرات می توان گفت پیتس اولین قهوه های عربیکای دارک رست را که مناسب اسپرسو بودن را تولید و عرضه نمود که با استقبال بسیار زیادی روبرو شد.

 

 

 

دانه قهوه کرکلند کاستاریکا (Kirkland Coffee Costa Rica) -  دانه قهوه استارباکس پیک پلیس (Starbucks Pike Place Roast) - دانه قهوه استارباکس اتیوپی (Starbucks Ethiopia) - دانه قهوه کورسینی اسپرسو اینتنسو کرموسو (Corsini Espresso Intenso e Cremoso) - دانه قهوه کورسینی وِندینگ کلاسیکو (Corsini Vending Classico) - دانه قهوه کورسینی الیت (Corsini Espresso Elite) - دانه قهوه کورسینی کاراکاس اورو (Corsini Caracas Oro) - دانه قهوه کورسینی سوپریور (Corsini Superior) - دانه قهوه ایلی هند (Illy India) - دانه قهوه ایلی کلمبیا (Illy Colombia) - دانه قهوه ایلی بدون کافئین (Illy Decaffeinato)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top