کافه سه میم

موکارابیا (Mokarabia)

درباره شرکت قهوه موکارابیا

برند قهوه Caffé Mokarabia از ابتدا تا به امروز

معرفی محصولات موکارابیا

  • موکارابیا (Mokarabia)

موکارابیا (Mokarabia)

.موکارابیا از سال 1951 در میلان آغاز به کار کرد. در ابتدا برای تولید ترکیب هایی از قهوه برای بخش کافه ها ایجاد شد و سپس داستان موکارابیا همزمان با تحولات زمانه و پیشرفت تکنولوژی تکامل پیدا کردو Mokarabia در کانال های توزیع جدید شروع به فعالیت کرد. در همین دوره بود که شرکت موکارابیا فرصت های تجاری جدیدی را کشف و توسعه داد.

.قهوه های برند موکارابیا همیشه طعم خود را در سنت قهوه صنعتگر حفظ کرده است و بعد از این همه سال همچنان عطر بینظیر قهوه های آن را می توان به راحتی احساس کرد و از آن لذت برد. در هنگام نوشیدن قهوه های موکارابیا می توان حس لذت بردن کامل از یک قهوه خوب را به خوبی احساس کرد.

 

خرید و فروش قهوه های موکارابیا اصل

 

.شرکت قهوه مارک Mokarabia در 1951 در میلان با هدف ایجاد ترکیب های قهوه با کیفیت بالا برای بخش بار (منظور رستوران ها ، کافه ها و هتل ها) تاسیس شد. در سال 1977 شرکت موکارابیا توسط یک خانواده نجیب زاده ونیزی به نام زانتی (Zannetti) خریداری شد؛ این خانواده از قرن بیست و هشتم در صنعت قهوه فعالیت داشتند و یکی از شناخته شده ترین ها در این عرصه به حساب می آمدند.

.برای خرید قهوه های موکارابیا اصل با پلمپ اورجینال از هر یک از شهر های ایران به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه نمائید.

.در سال 2000 برند موکارابیا با Caffé Roversi از منطقه بولونیا (Bologna) و Caffé Ruffo از پادوآ (Padova) ادغام و به این ترتیب Mokarabia S.p.A متولد شد. در سال 2006 بود که Mokarabia S.p.A برند Caffé Arabes را به طور کامل به دست می آورد و توانست موقعیت خود را در کانال هورکا (Horeca) در شمال ایتالیا تثبیت کند.

 

معروف ترین فروشگاه قهوه در شیراز

 

.در سال 2012 Mokarabia Ltd.(UK) برند ها و شعبه ها را تصاحب نمود و این گونه بود که به یک گروه هلدینگ بزرگ تبدیل گردید.

.در سال 2013 موکارابیا وارد یک کسب و کار جدید می شود و آن هم همکاری با برند های Delonghi و eismann بود و از این زمان به دنیای تولید کپسول های قهوه نیز وارد شد.

.در سال 2015 صنایع قهوه ، صاحب امتیاز انحصاری برند های گروه موکارابیا می شود ولی در سال 2016 برند موکارابیا با نام تجاری کافه موکارابیا مجدد راه اندازی شد و موقعیت جدیدی در بازار برای خود به وجود می آورد و به این ترتیب موکارابیا مجددا متولد شد و ادامه دهنده راه و هدف پیشین خود می باشد.

 

موکارابیا،Mokarabia ،قهوه موکارابیا،قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم

 

.همان طور که اشاره شد گروه هلدینگ موکارابیا صاحب امتیاز برند های Roversi و Arabes و Mokarabia و Ruffo می باشد و محصولاتش را با نام این برند ها به بازار عرضه می کند. مصرف کنندگان اصلی محصولات این برند یکی گروه .ho.re.ca (هتل ها ، رستوران ها و کافه ها) و دیگری گروه مصرف کنندگان خصوصی هستند.

.موکارابیا همیشه به دنبال آن بوده است که ارزش اسپرسو ایتالیایی و لذت بردن از اسپرسوی اصیل ایتالیایی را در هر زمان و در هر نقطه ای از جهان به هر فرد قهوه دوستی بشناساند تا از خوردن قهوه خوب نهایت لذت را ببرد.

.قهوه های Caffé Mokarabia ترکیبی از نوآوری و سنت را در خود جای داده اند. بنا به گفته لوکا جیانی : موکارابیا مایل است ارزش های بزرگی را که همیشه آن را برای مردم ایتالیا منحصربفرد کرده است ، بیان کند. تاریخ ، صنعت و کیفیت عناصر کلیدی موقعیت جدید موکارابیا به عنوان یک برند برتر هستند.

.برند های متعلق به گروه موکارابیا هر کدام دارای یک موقعیت شاخص در عرصه قهوه بوده که آن را نسبت به بقیه خاص تر نموده است که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

  • Caffé Mokarabia: از سال 1951 تا امروز در صنعت هتل ها ، رستوران ها و کافه ها گسترش یافته است و با ارائه بهترین ترکیبات توانست خود را در این صنعت در سراسر جهان معرفی کرده و جایگاه خیلی خوبی را برای خود به دست آورد. قهوه های موکارابیا برای لذت بردن از تجربه نوشیدن اسپرسو اصیل ایتالیایی در هر زمانی می باشد.

  • Roversi: Roversi یا به صورت کامل تر Cafeteria Roversi که شروع فعالیتش به سال 1882 بر می گردد یکی دیگر از برند های گروه موکارابیا می باشد. این برند به قدری مشهور و با سابقه است که امضای خود را فقط بر روی قهوه های با کیفیت می گذارد. طعم Roversi همیشه قابل تشخیص است زیرا تا به امروز کیفیت خود را حفظ نموده و قهوه هایش همیشه دارای رایحه ای غنی همراه با کرمای کامل و خوش طعمی است که هر فردی از نوشیدن آن نهایت لذت را خواهد برد.

  • Caffé Arabes: قهوه های Arabes دارای ترکیب های مختلفی می باشند که هنوز به همان خوبی اولیه هستند. هر فردی در مورد قهوه سلیقه خاص خود را دارد به عنوان مثال بعضی قهوه را ملایم تر ترجیح می دهند ، بعضی به دنبال دانه کامل قهوه هستند ، بعضی نیز قهوه را با طعم شیرین ترجیح می دهند. در کل Arabes دارای ترکیب هایی است که به راحتی می تواند هر سلیقه ای را راضی و خوشحال کند که از طعم قهوه خود نهایت لذت را ببرد.

  • Ruffo Café: این برند به نمادی از کیفیت و برتری شناخته شده در منطقه Triveneto تبدیل شده است. به لطف سنت غنی و برتری بینظیری صنعتگری ، قهوه ای بسیار قابل تشخیص متولد می شود که حس هنر ایتالیایی ، طبیعی بودن و ارزش های منحصربفرد را منتقل می کند که مشتری را به لذت بردن از یک اسپرسوی اصیل سوق می دهد و به نحوی با مشتری کاری می کند که فقط به دنبال قهوه های اصیل و با کیفیت باشد.

.همان طور که از مطالب بالا متوجه شدید قهوه های تولید موکارابیا از بهترین و با کیفیت ترین قهوه ها می باشند و هر ذائقه و سلیقه ای که داشته باشید می توانید قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های موکارابیا پیدا کرده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

.برای خرید هر کدام از قهوه های موکارابیا کافی است به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و قهوه دلخواه خود را تنها با یک کلیک و خیلی راحت خریداری نموده و آن را درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، دریافت نمائید.

.فروشگاه قهوه سه میم از فروشگاه های معتبر و با سابقه ایران در زمینه واردات و عرضه مستقیم قهوه می باشد که فقط به ارائه قهوه های مارک و برند از معروف ترین شرکت های قهوه جهانی می پردازد و تمامی قهوه ها را به صورت پلمپ اصل و اورجینال شرکت تولید کننده در اختیار عاشقان قهوه های اصل و ناب قرار می دهد تا هر فردی بتواند از طعم واقعی قهوه دلخواه خود نهایت لذت را ببرد.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم به عنوان یکی از خاص ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز شناخته می شود زیرا برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود و برای سرو به مشتریان خود فقط از قهوه های اصل و مارک از معروف ترین و بهترین شرکت های تولید قهوه در جهان استفاده می کند. شما قهوه دوستان می توانید در کافی شاپ سه میم شیراز هر قهوه از هر برند و شرکتی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و از طعم واقعی آن لذت ببرید.

.همچنین کافی شاپ سه میم به سرو صبحانه های با کیفیت ایرانی و خارجی نیز شهرت پیدا کرده و برای تهیه تمامی صبحانه های خود از مواد غذایی تازه و درجه یک استفاده می کند. کافی شاپ سه میم ، تمامی غذا ها و صبحانه های خود را به صورت تازه و در همان لحظه سفارش آماده کرده و آنها را به صورت کاملا گرم و تازه سرو می کند.

محصولات برند موکارابیا :

دانه قهوه موکارابیا پرزیدنت

موکارابیا،قهوه پرزیدنت موکارابیا،Mokarabia، قهوه مارک موکارابیا،موکاعربیا،فروشگاه قهوه مارک سه میم در شیراز

  • دانه های 100 درصد عربیکا
  • اسیدیته ملایم ، بادی متوسط ولی با غلظت نسبتا بالا
  • رست مدیوم ، کرمای خوب ، طعم عالی با ته مزه گل و بیسکویت
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه موکارابیا سوپر بار

موکارابیا،قهوه موکارابیا،قهوه موکاعربیا،فروش قهوه موکارابیا در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک در شیراز،قهوه اورجینال در شیراز،قهوه برند

  • ترکیبی از 60 درصد دانه عربیکا و 40 درصد دانه روبوستا
  • آرومای خوب ، بادی بالا ، کرمای خوب و طعم قوی
  • رست دارک ، ترشی کم و تلخی ملایم
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه موکارابیا مدل موکا

موکارابیا،قهوه موکارابیا،قهوه موکاعربیا،فروش قهوه موکارابیا در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه موکارابیا نقره ای،فروش قهوه مارک در شیراز،قهوه اورجینال در شیراز،قهوه برند

  • ترکیبی از دانه های 100 درصد روبوستا با رست دارک
  • کافئین بسیار بالا ، طعم قوی ، آرومای خوب
  • کرمای غلیظ و ماندگار
  • یک نوشیدنی انرژی زا عالی برای ابتدای روز
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه موکارابیا اکسترا بار

موکارابیا،قهوه موکارابیا،قهوه موکاعربیا،فروش قهوه موکارابیا در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه موکارابیا نقره ای،فروش قهوه مارک در شیراز،قهوه اورجینال در شیراز،قهوه برند

  • ترکیبی کلاسیک از 70 درصد دانه عربیکا و 30 درصد دانه روبوستا
  • کرمای غلیظ و ماندگار ، رست مدیوم ، عطر قوی
  • اسیدیته متوسط ، تلخی ملایم ، کافئین مناسب
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

دانه قهوه موکارابیا رگال

موکارابیا،قهوه موکارابیا،قهوه موکاعربیا،فروش قهوه موکارابیا در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه موکارابیا نقره ای،فروش قهوه مارک در شیراز،قهوه اورجینال در شیراز،قهوه برند

  • ترکیبی از 80 درصد قهوه عربیکا و 20 درصد قهوه روبوستا
  • دارای رست مدیوم ، بادی متوسط و طعم عالی
  • تلخی کم ، ترشی نسبتا زیاد ، عطر کاملا بالانس شده
  • دارای نت و ته مزه آجیلی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top