کافه سه میم

استامپتاون (Stumptown)

تاریخچه برند استامپتاون

دلیل محبوبیت قهوه های Stumptown Coffee

نحوه خرید قهوه های استامپتاون اصل 

معرفی محصولات استامپتاون

 

  • استامپتاون (Stumptown)

 استامپتاون (Stumptown) :

 .شرکت قهوه استامپتاون در سال 1999 توسط دوان سورنسون (Duane Sorenson) در پورتلند (Portland) ایالت اورگان (Oregon) ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. در حال حاضر این شرکت ، متعلق به شرکت قهوه و چای پیتس (Peet’s Coffee & Tea) ( از 2015 تاکنون) است که به نوبه خود متعلق به هلدینگ JAB می باشد.

 

قهوه استامپتاون،اسنامپتون،استامپ تاون،Stumptown،StumpTown Coffee، قهوه برند،قهوه مارک،فروشگاه قهوه سه میم

 

محل اصلی Stumptown Coffee Roasters در پورتلند

خرید قهوه های استامپتاون

.شرکت قهوه برند Stumptown Coffee Roasters یک رست و خرده فروشی قهوه در پورتلند است. این شرکت از همان ابتدا به صورت کافه و رست کننده در کنار یکدیگر فعالیت داشته است. سپس سه کافه دیگر و یک رستر و یک محل برای مزه کردن در پورتلند و همچنین مکان هایی در سیاتل ، نیویورک ، لس آنجلس ، شیکاگو و نیوراورلئان افتتاح شدند.

.شرکت رست استامپتاون و بنیانگذارش دوان سورنسون به عنوان بخشی از موج سوم جنبش قهوه نامگذاری شده اند. سورنسون بنا به عادت خودش شخصا یا کارکنان خاص او مستقیما از مزارع قهوه بازدید می کنند و همیشه بهترین دانه ها با بالاترین کیفیت را خریداری می کند. حتی یکبار رکورد بالا ترین قیمتی که تا به حال برای دانه های قهوه پرداخت شده را به نام خود ثبت نمود. یکی دیگر از فعالیت های قابل توجه سورنسون دادن امتیازات خاص و غیر معمول به کارمندانش می باشد.

 

بهترین فروشگاه قهوه های مارک در ایران و شیراز

 

.این شرکت ، مبتکر اولین قهوه های سرد در قوطی های نیترو بوده و به توسعه سایر نوآوری های محصولات قهوه سرد ادامه می دهد.

.امروزه استامپتاون پنج کافه در شهر پورتلند دارد. این شرکت همچنین دارای یک مرکز برشته کردن به همراه یک خرده فروشی در داخل دفتر مرکزی است. محل اصلی در دفتر مرکزی استامپتاون قبلا یک آرایشگاه به نام “The Hair Bender” بود که استامپتاون همین نام را برای اولین ترکیب اسپرسوی خود انتخاب کرد.

.در نوامبر 2007 استامپتاون دو کافه در سیاتل افتتاح کرد. در سپتامبر 2009 نیز یک کافه در هتل آس (Ace Hotel) نیویورک راه اندازی نمود.

.در سال 2013 شرکت قهوه مارک Stumptown دومین کافه ی شهر نیویورک و یک کافه/روستر را در لس آنجلس آمریکا افتتاح نمود. در ژانویه 2014 بود که این شرکت شروع به فروش قهوه به صورت از پیش مخلوط شده با شیر ، در فروشگاه های مواد غذایی کرد که مورد توجه مشتریان واقع شد. استامپتاون کافه های دیگری نیز در شیکاگو و نیواورلئان افتتاح نمود. در تابستان 2018 این شرکت سومین کافه نیویورک را در آتشخانه تاریخی بروکلین افتتاح کرد.

.استامپتاون همواره به دنبال تجارت مستقیم (Direct Trade) بوده و هست. این شرکت برنامه تجارت مستقیم خود را بر اساس سه اصل بنا نهاده است :

  1. پرداخت قیمت های بالاتر برای کیفیت های بهتر

  2. همکاری با تولیدکنندگانی که می شناسد و حفظ این روابط برای سالیان متمادی

  3. تلاش برای ایجاد شراکت مشارکتی به معنای واقعی

.شرکت استامپتاون با توجه به این موارد که ذکر شد توانسته برای خود زمینه های لازم برای تولید محصولات بسیار با کیفیت از مرغوب ترین دانه های قهوه را به وجود آورد و از آنجایی که با کشاورزان و تولیدکنندگان ارتباط پایاپایی را به وجود آورده و به نیاز های آنها توجه می کند ، دستیابی به بهترین دانه ها خیلی راحت برای استامپتاون محیا شده است.

.قهوه های تولید برند استامپتاون در پاکت های کاغذی بسیار مرغوب که قابل بازیافت می باشند و عموما در وزن های کوچک عرضه می شود. قهوه های استامپتاون از نظر طعم و عطر بسیار مرغوب و عالی بوده و قهوه هایی با ترکیبات مختلف و درجه رست های مختلفی را تولید کرده است که هر فردی می تواند به راحتی قهوه دلخواه خود را از میان قهوه های استامپتاون انتخاب و از نوشیدن آن لذت ببرد.

.برای خرید قهوه های استامپتاون اورجینال آمریکا می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر کدام از قهوه های استامپتاون را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد را سفارش داده و درب منزل خود در شیراز یا هر شهری از کشور که هستید ، تحویل بگیرید و هر زمان که دوست داشتید از نوشیدن قهوه دلخواه و اصل خود لذت ببرید.

.قهوه های Stumptown Coffee برای استفاده در منزل و کافی شاپ مناسب بوده و از آنها می توان برای انواع روش های دم آوری قهوه استفاده کرد. همچنین قهوه های این برند قابل استفاده در هر یک از دستگاه های قهوه ساز خانگی یا صنعتی می باشد.

.همچنین شما می توانید در کافی شاپ سه میم از نوشیدن قهوه های مارک و اصل از معروف ترین برند های جهان لذت ببرید. کافی شاپ سه میم دارای منویی خاص و بینظیر از قهوه های اورجینال و کمیاب بوده و از همین قهوه ها نیز برای پذیرایی از مشتریان خود استفاده می کند و شما عاشقان قهوه های ناب و اصیل می توانید هر قهوه ای از هر برند و شرکتی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و به همراه صبحانه های بینظیر سه میم میل کرده و روز خود را با انرژی و نشاط بیشتری آغاز کنید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از معتبر ترین فروشگاه های ایران می باشد که در زمینه واردات و عرضه قهوه های اورجینال و مارک از معروف ترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. سه میم تمامی قهوه های خود را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اصل و اورجینال خود شرکت ، در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

معرفی قهوه های استامپتاون :

دانه قهوه استامپتاون فاندرز بلند

قهوه استامپتاون،استامپتاون،استامپ تون،استامپتون،استامپتن،استامپ تاون،Stumptown ، Stumptown  Coffee، قهوه استامپتاون اورجینال در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک در شیراز،قهوه برند

  • حاوی دانه های 100 درصد عربیکا ارگانیگ
  • دارای کافئین مناسب ، طعم عالی با نت های وانیل و کاکائو
  • رست مدیوم ، کرمای خوب ، بدنه بالا
  • پاکت کاغذی سوپاپدار 340 گرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top