کافه سه میم

کالامازو (Kalamazoo Coffee)

معرفی شرکت قهوه کالامازو

نحوه خرید قهوه های Kalamazoo اورجینال

معرفی محصولات برند کالامازو

  • کالامازو (Kalamazoo Coffee)

 کالامازو (Kalamazoo Coffee) :

 .شرکت قهوه کالامازو یکی از شرکت های تولید قهوه در آمریکا است. این شرکت برای رست کردن دانه های قهوه از دستگاه رستر Probat استفاده می کند و دانه ها را در دسته های کوچک رست می دهد تا دانه ها به خوبی بتوانند به میزان دقیق برشته شده و بهترین خود را بروز دهند.

.تمام دانه ها از مرحله کشت تا برداشت تحت نظارت دقیق کارکنان شرکت کالامازو بوده تا دانه ها در بهترین حالت رشد کرده و بالاترین کیفیت را بتوان از آنها بدست آورد. شرکت قهوه برند Kalamazoo Coffee عموما از قهوه 100 درصد عربیکا برای تولید محصولات خود استفاده می کند.

 

فروش قهوه های کالامازو اصل

 

.مورد دیگری که در مورد قهوه های کالامازو بسیار جلب توجه می کند استفاده از پاکت های با طرح های سرگرم کننده و خلاقانه برای بسته بندی می باشد که آنها را بسیار جذاب کرده است. هر طرح به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر داشتن جذابیت بتواند از طریق داستان مربوط به طرح به خوبی طعم قهوه درون خود را نیز معرفی کند.

.شرکت قهوه کالامازو یک شرکت تخصصی رست قهوه می باشد که بسیار هم در قسمت غرب میانه آمریکا مورد توجه و علاقه قرار گرفته است و کارخانه رست آن در میشیگان واقع شده است.

.قهوه های مارک کالامازو از بهترین و با کیفیت ترین قهوه های طعم دار در جهان هستند و اگر از علاقه مندان این دسته از قهوه ها هستید پیشنهاد می کنیم حتما قهوه های Kalamazoo را امتحان کنید و مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

.مجموعه سه میم این افتخار را دارد که قهوه های کالامازو اورجینال آمریکا را به صورت مستقیم خریداری و وارد می نمائید؛ به این ترتیب می تواند با اطمینان کامل از اصل بودن قهوه ها و بدون واسطه قهوه های برند و مارک از بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید قهوه جهان را در اختیار قهوه دوستان و عاشقان قهوه های اصیل و اورجینال در هر کجای کشور عزیزمان که هستند ، قرار دهد.

.برای خرید قهوه های کالامازو اصل می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و هر یک از قهوه های مارک Kalamazoo Coffee را که با ذائقه تان هماهنگ تر می باشد را سفارش داده و به صورت پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های معتبر در زمینه واردات و عرضه قهوه در ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های برند و اورجینال از بهترین و معتبر ترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد و تمامی قهوه ها را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال خود شرکت در اختیار عاشقان قهوه قرار می دهد تا هر قهوه دوستی بتواند از نوشیدن و طعم واقعی قهوه دلخواه خود نهایت لذت را ببرید.

 

بهترین و معتبر ترین فروشگاه قهوه های برند در ایران

 

.بخش دیگری از مجموعه سه میم ، کافی شاپ سه میم می باشد که دارای منوی خاص و غنی از قهوه های برند و کمیاب بوده و فقط از این قهوه های مارک برای سرو به مشتریان خود استفاده می نمائید و همین امر کافی شاپ سه میم را بسیار خاص نموده است. اگر از عاشقان قهوه و طعم واقعی قهوه هستید حتما به کافی شاپ سه میم شیراز تشریف بیاورید و هر قهوه ای که متناسب با سلیقه و ذائقه تان می باشد را در کنار صبحانه های ویژه سه میم میل کرده و اوقات خوشی را سپری کنید.

.مجموعه سه میم تمامی تلاش خود را نموده است تا پر طرفدار ترین و بهترین قهوه های مارک در جهان را تهیه نموده و فقط از آنها برای سرو در کافی شاپ و همچنین برای فروش در فروشگاه قهوه سه میم استفاده می کند تا هر فرد قهوه دوستی در هر جایی از کشور که هست ، بتواند از طعم اصیل و واقعی قهوه دلخواه خود از هر شرکتی نهایت لذت را ببرد.

.همچنین فروشگاه قهوه سه میم برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پلمپ و پاکت آن باز یا خراب نشده باشد را در نظر گرفته است.

محصولات برند کالامازو :

دانه قهوه کالامازو فرنچ وانیلا

قهوه کالامازو،کالامازو،فروش قهوه کالامازو در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،Kalamazoo Coffee ، Kalamazoo،فروش قهوه برند کالامازو اورجینال

  • ترکیبی از دانه های 100 درصد عربیکا
  • دارای طعم وانیل فرانسوی و کافئین متوسط
  • رست مدیوم ، طعم خاص و دلنشین
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 342 گرمی

 

 

 

دانه قهوه کالامازو گردو افرا

قهوه کالامازو،کالامازو،فروش قهوه کالامازو در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،Kalamazoo Coffee ، Kalamazoo،فروش قهوه برند کالامازو اورجینال

  • حاوی دانه های 100 درصد عربیکا با رست مدیوم
  • کافئین مناسب و قابل استفاده در تمام ساعات روز
  • دارای طعمی عالی از ترکیب افرا ، هیکوری و گردو
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 342 گرمی

 

 

 

دانه قهوه کالامازو فندوقی

قهوه کالامازو،کالامازو،فروش قهوه کالامازو در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک،Kalamazoo Coffee ، Kalamazoo،فروش قهوه برند کالامازو اورجینال

  • حاوی دانه های 100 درصد قهوه عربیکا
  • کافئین مناسب ، رست مدیوم ، اسیدیته متوسط
  • کرمای خوب با طعم و نت فندوقی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار 342 گرمی

 

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top