کافه سه میم

سانفرانسیسکو (San Francisco Coffee)

تاریخچه شرکت قهوه سانفرانسیسکو 

ویژگی های قهوه های تولیدی برند San Francisco Coffee

معرفی محصولات سانفرانسیسکو

  • سانفرانسیسکو (San Francisco Coffee)

 سانفرانسیسکو (San Francisco Coffee) :

 .شرکت قهوه سانفرانسیسکو (SF Coffee) در سال 1997 با یک هدف ساده و آن هم ارائه تازه ترین و بهترین فنجان قهوه ، در شهر سانفرانسیسکو راه اندازی شد. این شرکت با وجود گذشت بیش از دو دهه همچنان در حال پیشرفت و توسعه و بهبود کیفیت محصولات خود می باشد و تمام تلاش خود را در جهت راضی کردن مشتریان خود قرار داده است. آنها به دنبال قهوه ای هستند که هر فردی بتواند با تمام حواس خود از آن لذت ببرد و در کنار نوشیدنی خوشمزه خود به یک شور و شوق و انرژی دست پیدا کند.

 

فروشگاه قهوه های مارک سه میم

 

.شرکت سانفرانسیسکو یک قانون بسیار مهم برای کار خود در نظر دارد و آن را به خصوص در کافه های خود اجرا می کند و بسیار هم به آن پایبند می باشد. قانون شماره یک سانفرانسیسکو که به "قانون شکست ناپذیر یک " این شرکت معروف است و به هیچ عنوان آن را زیرپا نمی گذارند ، مربوط به حفظ طعم و طراوت قهوه می باشد و شامل موارد زیر می شود :

" ما هرگز از دانه های قهوه که بیش از یک ماه از بو دادن آنها گذشته است ، استفاده نمی کنیم و همین موضوع در مورد بسته های قهوه هم صدق می کند ، ما از بسته هایی که یک هفته از باز شدن آنها گذشته است و همچنین قهوه هایی که بیش از یک روز از آسیاب شدن آن گذشته است ، استفاده نمی کنیم."

.شرکت قهوه برند سانفرانسیسکو دانه های قهوه مورد نیاز خود را از بهترین مزارع جهان تهیه می کند و سپس آنها را تحت نظارت و توسط رست کننده های بسیار ماهر و با تجربه با هم مخلوط و برشته می کند به نحوی که تا آخرین قطره آن که میل می شود افراد کاملا راضی و خشنود باشند. این شرکت به دنبال آن است که نشاط ، الهام و شادی را در یک فنجان به فرد ارائه دهد و به وی علاوه بر انرژی ، حس مثبت و متفاوتی را القا کند و به دنبال آن است که این حس ها را حتی در اوقاتی که شما در بدترین حالت روحی خود هستید یا عصبانی هستید یا بسیار خسته و هر حالت دیگری ، به شما بدهد و سپس ایجاد یک حس فراغ بالی و آرامش در شما شود.

.از قهوه های سانفرانسیسکو می توانید در تهیه انواع نوشیدنی های گرم ، فیلتری و همچنین نوشیدنی های سرد بر پایه قهوه استفاده نمود.

 

خرید قهوه های سانفرانسیسکو اصل

 

.یکی دیگر از شعار های شرکت قهوه مارک San Francisco Coffee این است که : ما بسیار بر روی تبلیغات کار نمی کنیم بلکه ما اجازه می دهیم که خدمات سریع ، دوستانه و محصولات با کیفیت ما ، خودشان صحبت کنند؛ به عبارت دیگر شخصیت های جذاب ما ، بقیه کار را انجام خواهد داد.

.دنیای قهوه San Francisco یک دنیا برای درمان تمام حواس می باشد؛ منطقه ای که در آن تمام حالات خوب جمع می شود و حالات بد ناپدید می شوند. رایحه های مهیج قهوه تازه آسیاب شده و تازه دم شده از بهترین دانه های جهان را می توان در این منطقه استشمام کنید و از نوشیدن هر جرعه قهوه خود نهایت لذت را ببرید و برای مدتی هم به دور از هر فکر و مشغله ای باشید.

 

فروشنده قهوه های سانفرانسیسکو اورجینال

 

.شرکت قهوه سانفرانسیسکو از جمله شرکت های تولید قهوه می باشد که قهوه های خود را فقط برای داخل آمریکا تولید می کند و به عبارت دیگر پخش عمده به دیگر مناطق دنیا ندارد و دلیل این هم به خاطر تاکید بسیار زیاد این شرکت بر تازگی و کیفیت قهوه های تولیدی خود می باشد. همین امر باعث شده که این قهوه در کشور ما بسیار کمیاب بوده و به سختی به توان آن را خریداری نمود.

.فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم این افتخار را دارد که قهوه های خاص و مارک و کمیاب همچون قهوه های سانفرانسیسکو و دیگر برند های برتر جهانی را به صورت مستقیم وارد و بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان و عاشقان قهوه های اصل و با کیفیت در هر شهری از کشور که هستند ، قرار می دهد.

.شما قهوه دوستان می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم انواع قهوه های برند و اورجینال را ببینید و هر قهوه ای که با ذائقه و سلیقه تان همخوانی بیشتری دارد را خریداری کرده و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود تحویل بگیرید. سه میم سعی کرده است تا پر طرفدار ترین قهوه های جهان را خریداری نموده و آنها را در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار دهد تا قهوه دوستان ایرانی نیز بتوانند از طعم واقعی و اصیل برترین قهوه های جهان نیز لذت ببرند.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم قرار دارد که دارای منویی بینظیر از انواع قهوه های اصل از بهترین شرکت های قهوه جهان می باشد و فقط از این قهوه ها برای سرو به مشتریان خود و برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود استفاده می کند. شما می توانید هر قهوه ای را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در محیط دنج و خانوادگی کافی شاپ سه میم نهایت لذت را ببرید.

.فروشگاه قهوه سه میم برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت یا پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

قهوه های برند سانفرانسیسکو :

دانه قهوه سانفرانسیسکو راین فورست

قهوه سانفرانسیسکو،قهوه سان فرانسیسکو، San Francisco Coffee، فروش قهوه سانفرانسیسکو اورجینال ذر شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیبی از دانه های 100 درصد عربیکا
  • دارای نت هایی از توت شیرین و شکلات تلخ
  • رست مدیوم دارک ، طعم ملایم با رایحه مرکبات
  • کافئین مناسب ، طعم متعادل و مناسب برای استفاده روزانه
  • پاکت شفاف وکیومی سوپاپدار 908 گرمی

 

 

دانه قهوه سانفرانسیسکو کرم فندوق

قهوه سانفرانسیسکو،قهوه سان فرانسیسکو، San Francisco Coffee، فروش قهوه سانفرانسیسکو اورجینال ذر شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیبی از دانه های 100 درصد عربیکای آمریکای مرکزی و جنوبی
  • رست مدیوم ، طعم غنی و کمی شیرین
  • دارای طعم فندوق معطر ، کرمای خوب و خوش رنگ
  • حاوی کافئین طبیعی
  • پاکت شفاف وکیومی سوپاپدار 908 گرمی

 

 

دانه قهوه سانفرانسیسکو فرنچ رست

قهوه سانفرانسیسکو،قهوه سان فرانسیسکو، San Francisco Coffee، فروش قهوه سانفرانسیسکو اورجینال ذر شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیبی از دانه های 100 درصد عربیکا
  • فول بادی با رست دارک و پایانی دودی و اسموکی
  • دارای یک طعم خاص و پیچیده ، کافئین مناسب
  • طعم قوی و نسبتا تلخ با گیرایی خوب
  • پاکت شفاف وکیومی سوپاپدار 908 گرمی

 

 

دانه قهوه سانفرانسیسکو فوگ چییسر

قهوه سانفرانسیسکو،قهوه سان فرانسیسکو، San Francisco Coffee، فروش قهوه سانفرانسیسکو اورجینال ذر شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیبی از بهترین دانه های 100 درصد عربیکا
  • رست مدیوم – دارک ، فول بادی ، متعادل
  • خوش طعم و معطر ، دارای کافئین مناسب
  • دارای نت های شکلات شیری ، تافی و ماندارین شیرین
  • پاکت شفاف وکیومی سوپاپدار 908 گرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top