کافه سه میم

بونومی (Bonomi)

تاریخچه شرکت قهوه بونومی ایتالیا

روند پیشرفت برند Bonomi از ابتدا تا به امروز

معرفی محصولات بونومی

از کجا قهوه های بونومی اصل را خریداری کنیم؟

  • بونومی (Bonomi)

 بونومی (Bonomi) :

 .فدریکو بونومی (Federico Bonomi) مالک یک فروشگاه مواد غذایی میلانی بود که شرکت رست قهوه بونومی را در سال 1886 در Conca del Naviglio ، میلان افتتاح کرد.

 

فروش قهوه های بونومی اصل

 

.شهر میلان را به عنوان زادگاه اسپرسو می شناسند. امروزه این شهر به عنوان موتور اقتصادی ایتالیا و تعیین کننده روند شناخته می شود. در صحنه بین المللی ، میلان خود را به عنوان یک مرکز شهری برای سبک زندگی و فرهنگ قهوه مطرح می کند. در همین شهر بود که فدریکو بونومی که به عنوان یک سبزی فروش در Via Fabbri کار می کرد ، تغییر مسیر داد و به دنبال اشتیاق خود به قهوه رفت و آن را ادامه داد و در 1886 شرکت خود را در نزدیکی مرکز میلان در Conca del Naviglio تاسیس نمود. در همین جا بود که او ترکیبات قهوه و سبک خاص بو دادن خود را توسعه داد و پایه و اساس فلسفه فعلی شرکت را بنا نهاد. در Bonomi ارزش های کیفیت ، پاریداری و همکاری در سطح چشم ، هر روز به معنای واقعی زندگی می شود.

.در 1910 قهوه های این شرکت در 100 فروشگاه میلان فروخته می شدند که در نوع خود بینظیر بود.

 

خرید قهوه های برند بونومی

 

.در سال 1939 شرکت بونومی توانست به عنوان یک شرکت سهامی ثبت شود.

.اولین توسعه بزرگ این شرکت در سال 1980 بود که کارخانه تولید جدید و بزرگ تر خود را در بیناسکو (Binasco) راه اندازی نمود و کارخانه کلا به آنجا منتقل شد. در سال 1986 درست در جشن یکصدمین سالگرد شرکت بود که قهوه Centenario Blend را برای جشن گرفتن تولید و معرفی کردند که به دلیل ترکیب متعادلی که دارد بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت. در سال 1999 بود که دفتر مرکزی جدید شرکت بونومی در بیناسکو در Via delle Scienze افتتاح شد.

.در 2012 این شرکت سیستم فتوولتائیک (Photovoltaic System) را برای پشتیبانی از انرژی های تجدید پذیر و کمک به حفظ محیط زیست را نصب نمود.

.در سال 2017 شرکت قهوه برند بونومی ایتالیا یک سرمایه گذاری بزرگ در نوآوری انجام داد و آن افتتاح کارخانه تولید خود در Via Edison بود که یک جهش بزرگ در جهت موفقیت بیشتر این شرکت محسوب می شود.

.امروزه این شرکت همچنان به سمت آینده و پیشرفت بیشتر حرکت می کند و همیشه توجه خاصی به تازگی محصولات خود داشته و دارد که ناشی از اشتیاق تاریخی آنها به قهوه می باشد. این شرکت در تمام این سال ها که به بیش از یک قرن می رسد سعی کرده است که کیفیت قهوه های خود را حفظ کرده و هر روز در جهت بهتر شدن و برتر شدن محصولات خود گام بردارد.

 

بهترین فروشگاه قهوه در ایران و شیراز

 

.شرکت Caffé Bonomi دوره های آموزشی را در زمینه رست درست و دقیق دانه های قهوه ، باریستا و باریستا حرفه ای برگزار می کند و به خصوص تاکید بسیاری بر روی دوره های رست قهوه دارد زیرا اعتقادش بر این است که در این مرحله هست که افراد می توانند با تقویت درست دانه های قهوه ، یک قهوه عالی را ارائه دهند.

.شرکت بونومی اینگونه برتری خود را تعریف می کند : "ما با کیفیت محصولات خود ، جوهر و اعتبار نام تجاری خود را تضمین می کنیم. ما بهترین دانه های قهوه را برای تولید ترکیبات خود انتخاب می کنیم. ما کیفیت ارگانولپتیک ، رطوبت ، رنگ و اندازه دانه ها را به صورت دقیق آزمایش می کنیم. ما رایحه ها را می چشیم و آنالیز می کنیم تا ترکیبات بونومی با کیفیت بالا را به دست آوریم.

ترکیبات ما نشان دهنده تمام ویژگی های شرکت ما هستند. توجه به انتخاب بهترین مبدا ، دانش در دوز دقیق انواع مختلف دانه های قهوه خام برای بو دادن ، تعهد به دستیابی مداوم به طعم مناسب و در نهایت کنترل نهایی محصول ، سبب تولید قهوه های باور نکردنی می شوند که آماده رسیدن به کافه ها و خانه ها می باشند."

.شرکت قهوه مارک Bonomi همواره سعی کرده که اشتیاق ایتالیایی به قهوه را در سراسر جهان ترویج دهد و قهوه اصیل ایتالیایی را به همگان بشناساند تا بتوانند طعم واقعی قهوه را بچشند. امروزه بونومی در بیش از سی کشور جهان شعبه داشته و قهوه های خود را به سراسر جهان ارسال می کند.

.بونومی در تمام فرآیند تولید ، به بالاترین کیفیت توجه دارد : از مرحله کشت تا فنجان ؛ که مسئولیت اجتماعی ، حفاظت از محیط زیست و تعهد هر فرد به تصویر بزرگ ، به این موارد اضافه شده است. منظور از تصویر بزرگ از نظر شرکت بونومی : یک تصویر شرکتی مدرن و فرهنگ سازمانی زنده به خلاقیت های قهوه سرازیر می شود. این شرکت به بازتابی از ترکیبات قهوه خود تبدیل می شود که هر جرعه از قهوه دارای طعم متنوع و هماهنگی می باشد.

.در شرکت Bonomi به معنی واقعی کلمه ، نوآوری با سنت با هم روبرو و ترکیب شده اند. شیوه رست کردن تاریخی بونومی به یک شرکت پر از نوآوری تبدیل شد اما هرگز از هنر و علاقه به قهوه غافل نشدند. این شرکت که به سنت قهوه میلانی متعهد است ، هر روز برای یک کیفیت بینظیر اسپرسو زندگی و کار می کند.

.در کل قهوه های بونومی یکی از قهوه هایی است که پیشنهاد ما به شما به عنوان یک فروشنده قهوه های خاص و برند می باشد؛ زیرا قهوه های Bonomi هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ وزن و قیمت کاملا مقرون به صرفه بوده و همچنین دارای طعم ها و ترکیبات متنوعی می باشند که می تواند هر قهوه خوری را راضی کند ، به همین خاطر می توانید آنها را هم برای مصارف خانگی و هم مصارف کافی شاپی مورد استفاده قرار دهید.

.برای خرید هر یک از قهوه های بونومی که دارای پلمپ و پاکت اورجینال می باشند می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و قهوه دلخواه خود را با مناسب ترین قیمت و تنها با یک کلیک خریداری نموده و درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های معتبر قهوه در شیراز و کشور می باشد که از ابتدای فعالیت خود تا به امروز ، فقط بر روی قهوه های خاص و مارک و کمیاب از بهترین و معروف ترین برند های جهانی سرمایه گذاری کرده و خود به صورت مستقیم این قهوه ها را وارد و بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت در اختیار دوستداران قهوه های اصل و برند قرار می دهد.

.سه میم برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه های خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد را فراهم نموده است.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم قرار دارد که برای سرو به مشتریان خود و برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود فقط از قهوه های مارک و برند از بهترین شرکت های تولید قهوه جهان استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است. شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه از هر برندی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود به همراه صبحانه های ویژه و خاص کافی شاپ سه میم و در یک محیط کلاسیک و دنج و خانوادگی لذت ببرید.

معرفی محصولات مارک بونومی :

دانه قهوه بونومی بوسانووا

قهوه بونومی،قهوه بونامی،Bonomi ، Bonomi Coffee،فروش قهوه بونومی اصل در شیراز،بنومی،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند، فروش قهوه مارک در شیراز

  • حاوی دانه های 100 درصد روبوستا
  • رست مدیوم ، طعم تلخی و قوی ، کافئین بالا
  • دارای بدنه کامل ، کرمای غلیظ و خامه ای
  • طعم و عطر قوی با نت های بادام ، کاکائو و رایحه های تند
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک  کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه بونومی سنتناریو

قهوه بونومی،قهوه بونامی،Bonomi ، Bonomi Coffee،فروش قهوه بونومی اصل در شیراز،بنومی،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند، فروش قهوه مارک در شیراز

  • ترکیبی از 70 درصد عربیکا و 30 درصد روبوستا
  • اسیدیته متوسط ، ترکیبی متعادل شده ، شیرینی ملایم
  • رست مدیوم ، بادی نسبتا بالا ، گیرایی خوب
  • طعم و رایحه عالی با نت های شکلات تلخ و فندوق
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه بونومی ماکومبا

قهوه بونومی،قهوه بونامی،Bonomi ، Bonomi Coffee،فروش قهوه بونومی اصل در شیراز،بنومی،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند، فروش قهوه مارک در شیراز

  • ترکیبی از 20 درصد دانه عربیکا و 80 درصد دانه روبوستا
  • شیرینی کم ، رست مدیوم ، کافئین بالا
  • گیرایی بالا ، بادی قوی ، اسیدیته کم
  • طعم قوی همراه با نت های شکلات و بادام
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه بونومی ماتیک

قهوه بونومی،قهوه بونامی،Bonomi ، Bonomi Coffee،فروش قهوه بونومی اصل در شیراز،بنومی،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند، فروش قهوه مارک در شیراز

  • حاوی 30 درصد دانه عربیکا و 70 درصد دانه روبوستا
  • رست مدیوم ، ترشی کم و تلخی نسبتا زیاد
  • طعم قوی با نت های فندوق و شکلات
  • دارای کافئین نسبتا بالا با کرمای خوب و یکدست
  • اسیدیته متوسط ، بادی نسبتا بالا ، عطر قوی
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top