کافه سه میم

موکامبو (Drago Mocambo)

معرفی شرکت قهوه موکامبو

شرکت Drago Mocambo از کجا شروع شد؟

محصولات برند موکامبو

  • موکامبو (Drago Mocambo)

 موکامبو (Drago Mocambo) :

 .شرکت رست قهوه موکامبو در سال 1984 توسط جوزپه دراگو (Giuseppe Drago) تاسیس شد. وی علاقه بسیار زیاد و عجیبی به قهوه داشت و با کمک خانواده ، کار خود را در یک اتاق بیست متری شروع کرد و اولین کیلوی قهوه خود را برشته و توزیع نمود. از اینجاست که تداوم در برقراری ارتباط ، چشیدن و به اشتراک گذاشتن لذت نوشیدن قهوه ایتالیایی که امکان رشد را در طول سالیان متمادی فراهم کرده است ، آغاز شد.

 

فروش قهوه های مارک موکامبو

 

.در واقع جوزپه موفق شد شور و شوق علاقه مندان به قهوه را بسیار زیاد برانگیزد و همین باعث شد که این ایده کوچک به یک تجارت خانوادگی متوسط تبدیل شد. در سال 2011 فرزندانش جورجیو (Giorgio) و کانسیتا (Concetta) رهبری این تجارت را به ارث بردند. شرکت قهوه مارک موکامبو ، در حال حاضر توسط نسل سوم خانواده اداره می شود. سنت ایتالیایی که به آنها منتقل شده در واقع ایجاد روابط انسانی واقعی را که اساس زندگی و همچنین تجارت می باشد را امکان پذیر کرده است. حتی ماموریت آنها به عنوان یک خانواده اصیل ایتالیایی نیز خود یک چالش شخصی بزرگی است که با آن روبرو هستند ، زیرا آنها مسئولیت و تعهد ادامه حرکت رو به جلو ، تولید بهترین مخلوط قهوه اسپرسو ، گسترش فرهنگ ایتالیایی در سراسر جهان و حفظ وجه آن و همچنین ارائه بالاترین کیفیت به مشتری را برعهده دارند و موظف به انجام آنها هستند.

.فلسفه بنیانگذار این شرکت ، ارائه بالاترین کیفیت بدون انطباق و همچنین رست کردن سنتی دانه های قهوه در روش برشته کردن درام می باشد که این ها به عنوان اصول اصلی دراگو موکامبو همچنان باقیمانده اند. در همین حال ، این شرکت بهترین روابط تجاری را با کشاورزان قهوه در چندین کشور در اطراف استوا دارد و به این ترتیب بالاترین کیفیت قهوه های خود را با ارتباط مستقیم با کشاورزان و مزارع تضمین کرده است.

.به جرات می توان گفت که شرکت Mocambo یک همکاری بینظیر آلمانی – ایتالیایی است. خانواده ایتالیایی دراگو بیش از سی سال است که قهوه را در آلمان برشته می کنند البته به روش ایتالیایی و سنتی خود. به همین خاطر است که آنها به معنای واقعی سلیقه آلمانی ها را می شناسند ولی با ابن حال نمی توان میراث ایتالیایی آنها را به هیچ عنوان انکار کرد.

.عوامل اصلی که باعث موفقیت کمپانی قهوه برند Drago Mocambo شده است می توان به کیفیت ، تازگی ، ارتباطات ، سنت و احساس اشاره کرد. همچنین فرآیند بسیار دقیق و با نظارت بالایی که در زمینه انتخاب مواد خام در شرکت موکامبو انجام می شود ، تضمین می کند که قهوه های موکامبو دارای پایه و اساس و طعم و عطر منحصر بفرد و بسیار خوشی باشند که هر فردی از نوشیدن آنها می توانند لذت برد.

 

خرید قهوه های موکامبو

موکامبو،قهوه موکامبو،قهوه Mocambo، Mocambo Coffee،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک در شیراز،قهوه اصل،قهوه برند

 

.موکامبو ارزش بسیار بالایی برای بهترین کیفیت دانه های قهوه خام قائل است و در نتیجه بر جنبه های ضروری تمرکز می کند و در انتخاب دانه ها وسواس خاصی دارد. موکامبو دانه های خریداری شده را در کارخانه رست خود که در آلمان واقع شده ، برشته می کند. دانه ها به آرامی و با نهایت دقت در رستتر های چرخشی و برشته می شوند تا دانه ها بتوانند بهترین خود را ظاهر کنند.

استفاده از آخرین استاندارد های تکنولوژی :

.هنر برشته کردن دانه های قهوه ، بیش از هر چیز ، به معنای جستجوی توازن و تعادل بین طعم و عطر است که تنها از طریق پردازش دقیق و با تجربه به دست می آید. هدف موکامبو این است که همیشه بتواند کیفیت ثابت محصولات و ویژگی های آنها را برای مشتریان خود تضمین کند. برای رسیدن به این هدف ، موکامبو در ترکیب فناوری و سنت موفق شده است به نحوی که می تواند حداکثر دقت و رسیدن به بهترین پردازش در هر مرحله را تضمین کند.

 

فروشگاه قهوه های اصل سه میم

 

.برای تضمین کیفیت بالاتر ، آزمایش های رست کردن و نمونه های نوشیدنی توسط کارشناسان تست موکامبو در طول نمونه برداری تصادفی از هر دسته قهوه انجام می شود. Mocambo ترکیبات قهوه را برای اسپرسو و قهوه های با بالاترین کیفیت تولید می کند که به گسترش فرهنگ قهوه ایتالیایی در سراسر جهان کمک می کند. در کنار این ها موکامبو همواره به کیفیت قهوه های رسیده به دست مشتریان بسیار توجه دارد و همیشه آن را به شدت کنترل می کند و همواره پشتیبانی فنی و حرفه ای را ارئه می دهد.

.در حال حاضر شرکت موکامبو با قدرت بسیار خوبی و میزان تولید بسیار بالایی در حال فعالیت می باشد. قهوه های موکامبو به عنوان محصول مشترک آلمان و ایتالیا می تواند معرفی شود که دارای کیفیت بسیار خوبی است و برای استفاده در کافی شاپ ، محل کار ، رستوران ها و بار ها کاملا مناسب هستند و طعم هایی دارند که بسیار مورد پسند قهوه دوستان می باشد.

.تمام محصولات برند موکامبو ایتالیا همچون دیگر شرکت های قهوه مطرح جهان به صورت پلمپ و در پاکت های دارای بارکد اصالت ارائه می شود و به هیچ عنوان به صورت فله عرضه نمی شود. برای آنکه از اصل بودن قهوه موکامبو مطمئن باشید حتما آنها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمائید تا بتوانید از طعم واقعی قهوه های Mocambo لذت ببرید.

.یکی از فروشگاه های معتبر کشور که به فروش قهوه های مارک و اورجینال از بهترین و معتبر ترین شرکت های قهوه جهان همچون شرکت موکامبو می پردازد ، فروشگاه قهوه سه میم می باشد که دارای یک آرشیو بسیار غنی و خاص از بهترین و کمیاب ترین از معروف ترین و معتبر ترین شرکت های قهوه در جهان می باشد. شما عاشقان قهوه های اصل و ناب می توانید از وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم و تنها با یک کلیک قهوه های موکامبو را خریداری نموده و به صورت پلمپ و پاکت اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم در راستای مشتری مداری خود و برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه های خود ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه دارای کافی شاپ سه میم نیز می باشد که دارای یک منوی بسیار بینظیر از قهوه های اصل و مارک بوده و فقط از همین قهوه ها برای سرو و ارائه به مشتریان خود استفاده می کند و به دلیل همین موضوع هم در شیراز و جنوب کشور شهرت پیدا کرده است و شما عزیزان می توانید هر قهوه از هر شرکتی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و در یک محیط آرام و دوستانه از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

.مجوعه سه میم تمامی تلاش خود را نموده تا بهترین قهوه های مارک از سراسر جهان را خریداری نموده و آنها را برای سرو در کافی شاپ و برای فروش در فروشگاه قهوه خود مورد استفاده می دهد تا هر فرد قهوه دوستی در ایران بتواند از طعم اصیل قهوه دلخواه خود بهره مند شده و از نوشیدن آن لذت ببرد.

محصولات برند موکامبو :

دانه قهوه موکامبو اسپرسو گوستو اینتنسو

موکامبو،قهوه موکامبو،Mocambo،Mocambo Coffee،فروش قهوه موکامبو در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیب 50 درصد عربیکا و 50 درصد روبوستا با رست دارک
  • یک قهوه قوی با کافئین خوب ، اسیدیته ملایم
  • طعم ماندگار با نت های دودی و چوبی
  • کرمای مخملی و بسیار غلیظ ، آرومای نسبتا بالا
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه موکامبو سوپریما

موکامبو،قهوه موکامبو،Mocambo،Mocambo Coffee،فروش قهوه موکامبو در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیب 70 درصد قهوه عربیکا و 30 درصد قهوه روبوستا
  • رست مدیوم ، گیرایی بالا ، اسیدیته متوسط
  • تلخی کم ، ترشی ملایم ، بادی زیاد
  • کرمای غلیظ ، کافئین متوسط ، رایحه متوسط
  • دارای نت و رایحه آجیل و مالت
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

دانه قهوه موکامبو میلانو

موکامبو،قهوه موکامبو،Mocambo،Mocambo Coffee،فروش قهوه موکامبو در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیبی 75 درصد قهوه عربیکا و 25 درصد قهوه روبوستا
  • رست دارک ، فول بادی ، گیرایی خوب
  • طعم عالی با نت های بادام و فندوق بو داده شده
  • دارای طعم ماندگار و کرمای مخملی و غلیظ
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top