کافه سه میم

کاپال آپی (Kapal Api Global)

تاریخچه شرکت کاپال آپی گلوبال

مسیر پیشرفت برند Kapal Api Global 

معرفی محصولات کاپال آپی

  • کاپال آپی (Kapal Api Global)

کاپال آپی (Kapal Api Global) :

.تاریخچه شرکت کاپال آپی از سال 2008 با انگیزه سهامداران برای وارد کردن این شرکت به بازار جهانی آغاز شد. کاپال آپی گلوبال که مرکزیت آن در جاکارتا کشور اندونزی است ،  یک هلدینگ استراتژیک و سرمایه گذاری است و به عنوان سیاست گذار و تثبیت کننده واحدهای تجاری استراتژیک (هفت تجارت) عمل می کند.

.در اصل کاپال آپی جزئی از شرکت چند ملیتی PT Santos Jaya Abadi است که نوشیدنی های مختلف تولید می کند و در سال 1979 راه اندازی شد. این شرکت تولید کننده قهوه های با برند های Kapal api ، Excelso و ABC می باشد و در اندونزی ، جاوا شرقی واقع شده است. البته مالک اصلی این شرکت Kapal Api Group است.

 

فروشگاه قهوه های مارک سه میم

 

.Kapal Api Global هم افزایی چندین شرکت فعال در صنعت غذا و نوشیدنی است که در مزرعه ، تولید ، توزیع و کافه فعالیت دارند. کاپال آپی گلوبال متعهد شده است که از طریق ارزش پنج شرکت معروف به WE C2 WIN (We See To Win) به شرکت شماره یک غذا و نوشیدنی در آسیا تبدیل شود. این شرکت هدف خود را برای دستیابی به موقعیت رهبری پایدار بازار با ارائه ارزش عالی به مشتریان خود از طریق نوآوری مستمر ، فرآیند های کلاس جهانی ، قدرت مالی و افراد بزرگ قرار داده است.

.این شرکت به خوبی ثابت کرده است که به واسطه پیشرفت مداوم ، فرآیند های کلاس جهانی ، قدرت مالی و افراد بزرگ ، آماده رقابت در بازار جهانی است.

.یکی از زمینه های فعالیت این شرکت تولید قهوه است. یکی از قهوه های تولیدی شرکت قهوه برند کاپال آپی که بسیار پرطرفدار بوده ، قهوه لاواک (Kopi Luwak) است. این قهوه دارای یکی از بهترین ترکیب های قهوه در جهان می باشد و به عنوان بهترین و خوشمزه ترین قهوه لوکس جهان شناخته می شود زیرا دانه های قهوه مورد استفاده در این قهوه ، دانه هایی است که گیلاس آنها توسط یک نوع گربه به نام سیوت (Civet Cat) خورده می شود ولی هسته آنها که همان دانه قهوه می باشد در معده آنها هضم نمی شود و بعد از خارج شدن از بدن گربه ، توسط مزرعه داران جمع آوری و تمیز شده و به کارگاه برای تولید و برشته کردن ارسال می شود.

.در سال 1986 مزرعه PT Sulotco Jaya Abadi با وسعتی بیش از 1200 هکتاری تاسیس شد که بخشی از آن را برای نگهداری از گربه های سیوت و تولید قهوه آن قرار داده اند. مزارع سولوتکو در ارتفاع 1500 تا 1700 متری بالاتر از دریا و در دامنه کوه های Tana Toraja در Rante Karua در اندونزی واقع شده است و بزرگ ترین مزرعه خصوصی قهوه در اندونزی است. سولوتکو ، قهوه با کیفیت به ویژه قهوه معروف Kalosi Toraja و قهوه Celebes Kalosi  را تولید می کند که هنوز به عنوان یکی از بهترین انواع قهوه در جهان شناخته می شود. دانه های تولیدی این مزرعه نیاز های کاپال آپی گلوبال و صادرات چندگانه را برآورده می کند.

 

فروش قهوه های کاپال آپی اورجینال

 

.در حال حاضر کاپال آپی گلوبال دارای شعب بسیاری در کشور های مختلف جهان می باشد و نزدیک به 68 کشور را به صورت مستقیم پوشش می دهد. به جرات می توان گفت که Kapal Api تجارت قهوه را در سراسر آسیا گسترش می دهد. این شرکت اندونزیایی به مالزی ، میانمار ، چین و فیلیپین صادرات دارد و قصد دارد که کافی شاپ های زنجیره ای خود را نیز با تمرکز بر چین راه اندازی کند.

سرآغاز پیدایش کاپال آپی :

.گو سو لوئت (Go Soe Loet) که یک مهاجر از فوجیان چین بود در سال 1920 به اندونزی آمد. با رسیدن به سورابایا (Surabaya) و با مشاهده اینکه مردم محلی آنجا عاشق قهوه هستند و دوست دارند قهوه بنوشند ، لوئت به همراه دو برادرش در سال 1927 یک قهوه خانه کوچک به نام هاپ هو تجان (Hap Hoo Tjan) که در زبان اندونزیایی به کاپال آپی (Kapal Api) ترجمه می شود ، را راه اندازی کردند. نام آن بر گرفته شده از نام کشتی بود که لوئت با آن به اندونزی آمده بود که نمادی از تجمل می نمود و دقیقا با مکانی هم که لوئت برای اولین بار قهوه فروخت یعنی در بندر تانجونگ پراک در سورابایا تطبیق داشت.

.قهوه تولیدی آنها که در بسته بندی کاغذی عرضه می شود به تدریج مورد تقاضای بسیاری از افراد بود و در کنار دیگر فعالیت های آنها به خوبی توسعه یافتند. در سال 1962 تجارت هاپ تیجان بین لوئت و دو برادرش تقسیم شود و بعد از آن لوئت یک کارخانه برشته کردن قهوه را راه اندازی کرد.

.سپس فرزندان لوئت در این تجارت خانوادگی مشغول شدند. پسر بزرگ وی به نام سوئدومو (Soedomo) محرک اصلی تجارت پدر شده است. این کسب و کار خانوادگی تحت رهبری سوئدومو و با خرید دستگاه های فرآوری قهوه و مدیریت جدید کسب و کار ، مدرن شده است. وی حتی این جسارت و جرات را به خرج داد که قهوه تولیدیشان را در تلویزیون تبلیغ کند. سپس PT Santos Jaya Abadi به عنوان یک شخص حقوقی برای تجارت خانواده Loet در سال 1979 با نام اولیه PT Santos Jaya Coffee Company تاسیس شد.

.در دهه 1980 با بازاریابی خوب ، کاپال آپی ، به شهر های بزرگ اندونزی و حتی خارج از کشور راه یافت و توانست محصولات خود را به بسیاری از کشور ها صادر کند. در 1990 سوئدومو تحت نام کاپال آپی ، تجارت خود را با ایجاد کافی شاپ ها با نام تجاری Excelso گسترش داد. تاسیس کارخانه آبنبات PT Agel Langgeng در 1991 و کارخانه PT Monysaga Prima در سال 1994 که در زمینه نوشابه فعالیت دارد. تاسیس شرکت توزیع PT Fastrata Buana و خرید شرکت آبنبات PT Inasentra Unisatya در سال 2000 از دیگر فعالیت های سوئدومو در طول مدیریتش بوده است.

.از سال 2013 ، Soedomo شروع به درگیر کردن نسل سوم خانواده Go در رهبری Kapal Api نمود و با مشارکت پسرش کریستون برای تشکیل نام تجاری Kapal Api Global اقدام کرد.

.در طول این سال ها که شرکت قهوه مارک کاپال آپی گلوبال به عرصه تولید قهوه وارد شده است تمام سعی خود را کرده تا بهترین قهوه ها را تولید و آسیا را نیز به یکی از قطب های تولید قهوه تبدیل کند. قهوه های کاپال آپی بسیار خوش طعم و عطر هستند و به خوبی می تواند ذائقه قهوه دوستان را ارضا کند.

.برای خرید قهوه های کاپال آپی همچون قهوه لاواک می توانید به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه کرده و قهوه های کاپال آپی را به صورت پلمپ اورجینال خریداری نموده و آن را هر جایی که هستید درب منزل خود تحویل بگیرید. یکی از بزرگ ترین مزیت های قهوه های لاواک وزن کم و قیمت مناسب آن است که آن را برای استفاده در منزل و محل کار بسیار مناسب کرده است.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های معتبر و با سابقه قهوه در کشور می باشد که دارای آرشیوی بسیار غنی از قهوه های مارک و کمیاب از بهترین شرکت های قهوه جهان می باشد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه های اصل قرار می دهد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم قرار دارد که برای سرو به مشتریان خود و برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود فقط از قهوه های برند و اصل از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز شهرت پیدا کرده است. شما قهوه دوستان اگر به دنبال طعم واقعی قهوه هستید می توانید در کافی شاپ سه میم هر قهوه از هر برندی را که بیشتر دوست دارید و با ذائقه تان همخوانی دارد ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

محصولات برند کاپال آپی :

پودر قهوه کاپال آپی لاواک

قهوه لاواک،پودر قهوه لاواک،قهوه کاپال آپی،کاپال آپی،Kapal Api،فروش قهوه لاواک در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند

  • ترکیبی عالی از مرغوب ترین دانه های قهوه
  • رست مدیوم با طعمی ماندگار و رایحه ملایم
  • کافئین مناسب ، بدنه متوسط ، اسیدیته کم
  • دارای نت های تنباکو و کاراملی
  • قوطی فلزی دربدار 200 گرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top