کافه سه میم

پودر قهوه کاریبو کارامل (Caribou Coffee Caramel Hideaway)

معرفی پودر قهوه کاریبو کارامل

ویژگی های طعم و عطر پودر قهوه کاریبو کارامل

از کجا قهوه کاریبو کارامل اصل بخریم؟

  • پودر قهوه کاریبو کارامل سه میم

 پودر قهوه کاریبو کارامل (Caribou Coffee Caramel Hideaway) :

 .پودر قهوه کاریبو کارامل از محصولات برند کاریبو آمریکا است که از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا تولید می شود. دانه های عربیکای موجود در این قهوه از دانه های مرغوب و دست چین شده از  بهترین مزارع آمریکای جنوبی می باشد.

.پودر قهوه برند کاریبو کارامل دارای رست مدیوم و نت کاراملی همراه با یک کرمای غلیظ و مزه ملایم و خوش طعمی است. این قهوه یک ترکیب دلنشین با اسیدیته ملایم و عمیق همراه با آرومای آجیلی دارد که آن را بسیار خاص و خوش طعم کرده است.

.قهوه Caribou Coffee Caramel  قهوه ای است که در تمام مراحل  تولید آن ، از مرحله رست گرفته تا دم کردن و بوی آن و حتی در هنگام نوشیدن می توان عشق و احساس را حس کرد و با تمام وجود از آن لذت برد.

.این قهوه برای تهیه انواع نوشیدنی ها هم قهوه های سیاه و هم قهوه های ترکیبی با شیر مناسب است و همچنین از آن می توانید در هر مدل دستگاه قهوه ساز و اسپرسو سازی که دارید ، برای تهیه نوشیدنی دلخواه خود استفاده نمائید.

.پودر قهوه کاریبو کارامل اورجینال در اندازه مدیوم آسیاب شده است و برای انواع قهوه های دمی به خصوص برای تهیه قهوه کمکس ، وی 60 مناسب است و همچنین در دستگاه های اسپرسو ساز نیز می توانید از آن استفاده کنید. این قهوه در پاکت های سوپاپدار 311 گرمی و به صورت پودر آسیاب شده ، تولید می شود که در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.اگر به دنبال قهوه های اصل و مارک و کمیاب از شرکت های معتبر جهانی هستید حتما به وبسایت اینترنتی فروشگاه سه میم مراجعه کرده و تنها با یک کلیک می توانید قهوه برندی که کاملا مطابق با ذائقه تان باشد را خریداری کرده و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید و هر زمان و در هر مکانی که تمایل داشتید از نوشیدن یک فنجان از این قهوه اصل لذت ببرید.

.در کنار فروشگاه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که فقط از قهوه های مارک و اصل برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. کافی شاپ سه میم شیراز دارای یک محیط آرام و دنج و خانوادگی است که می توانید در آنجا از نوشیدن قهوه دلخواه و اصل خود به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، لذت ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید.

 

قهوه برند،قهوه مار،فروشگاه قهوه سه میم ،قهوه کاریبو، Caribou Coffee، Caribou ، فروش قهوه کاریبو در شیراز،قهوه مارک کاریبو،فروش قهوه کاریبو اصل،قهوه،کاریبو

 

معرفی برند کاریبو :

.شرکت قهوه کاریبو (Caribou Coffee) از شرکت های قهوه آمریکایی است که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ولی با این حال توانسته محبوبیت خوبی را در میان قهوه دوستان بدست آورد و به عنوان یکی از قهوه های با کیفیت و خوش طعم جهان شناخته شده است.

.کمپانی قهوه برند کاریبو توسط جان پوکت و همسرش کیمبرلی بوکت در سال 1992 در مینه سوتا آمریکا تاسیس شد. کاریبو به معنای گوزن شمالی است. این شرکت به عنوان دومین فروشگاه و کافی شاپ های زنجیره ای در آمریکا بعد از استارباکس معرفی می شود.

.کمپانی کاریبو به صورت یک شرکت خصوصی محله محور فعالیت دارد که به خرده فروشی اختصاصی قهوه های با کیفیت ، چای ، محصولات نانوایی و کالا های مرتبط با آنها می پردازد. سرعت رشد آنها به قدری بود که توانستند در چند ماه شعبه دوم خود را در منطقه شمال مینیاپولیس راه اندازی کنند.

.شرکت کاریبو کافی به جای آنکه به دنبال خرید دانه قهوه و رست کردن آنها باشد ، قهوه های رست شده با کیفیت را از بهترین های جهان خریداری می کرد و در مقابل تمرکز کاریشان را بر روی نظارت و کنترل سرویس دهی و ارائه خدمات به مشتریان قرار دادند و به این ترتیب مشتریان وفادار برای خود به وجود آوردند که برای سرو قهوه فقط به کافی شاپ کاریبو می آمدند.

.تخمین زده می شود که کاریبو کافی به عنوان پنجمین کافی شاپ زنجیره ای کشور تبدیل شود و از نظر افزایش بودجه خصوصی در میان 20 درصد بالای هر کسب و کاری در کشور قرار دارد.

.در سال 1997 کاریبو کافی صد امین فروشگاه خود را افتتاح کرد.

.شرکت کاریبو کافی یک توزیع کننده قهوه ویژه و اسپرسو است و به عنوان دومی شرکت مشهور خرده فروشی قهوه در آمریکا بعد از استارباکس قرار دارد.

 

 

 

پودر قهوه اورو لاوازا قوطی Lavazza Qualita OROپودر قهوه سورته لاوازا Lavazza Suerteپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا قوطی Lavazza espresso italiani classicپودر قهوه اسپرسو ایتالیانو کلاسیکو لاوازا Lavazza espresso italino classicپودر قهوه کرما گوستو فورته لاوازا Lavazza Crema e gusto forteپودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا Lavazza Crema e gusto classicپودر قهوه لاوازا اورو Lavazza qualita OROپودر قهوه لاوازا کافه اسپرسو Lavazza Caffe espressoپودر قهوه لاوازا روزا Lavazza Rossa – 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top