کافه سه میم

دانه قهوه آتیباسی مدل سابلیم (Attibassi sublime 100% Arabica)

قهوه آتیباسی 100 عربیکا

ویژگی های قهوه Attibassi sublime 100% Arabica

معرفی شرکت آتیباسی

  • دانه قهوه آتیباسی مدل سابلیم (Attibassi sublime 100% Arabica)

 دانه قهوه آتیباسی مدل سابلیم (Attibassi sublime 100% Arabica) :

 .دانه قهوه آتیباسی مدل سابلیم از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا و در پاکت های وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی عرضه می شود و خوشبختانه در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.دانه قهوه برند آتیباسی سابلیم 100% عربیکا از طرف شرکت به صورت اختصاصی برای اسپرسو تولید شده است. البته این به آن معنا نیست که این قهوه فقط برای درست کردن اسپرسو است بلکه منظور آن است که بهترین طعم را در هنگام درست کردن اسپرسو به شما خواهد داد و گرنه برای دم کردن انواع قهوه ها می توانید از آن استفاده کنید.

.این قهوه از برند Attibassi ایتالیا یکی از فوق العاده ترین قهوه های تولیدی این شرکت محسوب می شود که دارای رست دارک بوده و با وجود اینکه از قهوه عربیکا تولید می شود ، دارای کافئین خوبی است و می توانید بعد از نوشیدن آن انرژی خوبی را به دست آورید.

.در هنگام دم کردن قهوه آتیباسی sublime ، عطر و طعم بینظیر آن شما را جذب خود می کند و کرمای غلیظ و خوش رنگی که دارد ، باعث می شود که طعم واقعی یک اسپرسوی اصیل ایتالیایی را بچشید و مطمئن باشید بعد از اولین فنجان از طرفداران ثابت آن خواهید بود.

.دانه قهوه آتیباسی سابلیم سه میم را می توانید متناسب با دستگاه خود آسیاب کرده و در انواع دستگاه ها همچون موکاپات ، اسپرسو ساز ها ، فرنچ پرس و ... مورد استفاده قرار دهید.

.برای خرید دانه قهوه سابلیم 100% عربیکا اصل می توانید به فروشگاه اینترنتی سه میم مراجعه کرده و این قهوه را به راحتی و با اطمینان از اصل بودن آن خریداری نمائید و در کوتاه ترین زمان ممکن در هر کجای کشور که باشید ، به دست شما خواهد رسید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های معتبر قهوه در ایران می باشد که فقط به عرضه قهوه های مارک و اورجینال از بهترین و معروف ترین شرکت های تولید قهوه جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آن ها را با مناسب ترین در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ سه میم یکی از خاص ترین کافی شاپ های شیراز می باشد و دلیل شهرت آن به این دلیل است که برای سرو به مشتریان و برای تهیه تمام نوشیدنی های خود فقط از قهوه های برند و مارک از بهترین شرکت های جهان استفاده می کند. شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه از هر برند و شرکتی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن قهوه دلخواه خود به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، لذت ببرید.

.فروشگاه قهوه سه میم در راستای مشتری مداری خود ، امکان عودت و برگشت دادن قهوه خریداری شده را به شرط  آنکه پاکت و پملپ آن خراب و باز نشده باشد ، فراهم نموده است.

درباره شرکت آتیباسی (ATTIBASSI) :

.شرکت قهوه آتیباسی یکی از شرکت های قهوه ایتالیایی است که در سال 1918 تاسیس شد؛ آتیباسی تنها برند معتبر در سال 1918 بود که در منطقه بولونیا ایتالیا قرار داشت و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش به شهرت بینظیری رسیده بود.

.قهوه های آتیباسی دارای عطر و طعم عمیقی هستند که در هنگام آسیاب شدن به یکباره آزاد شده و فرد را مدهوش خود می سازد.

.شرکت آتیباسی ترکیب های مخصوص خود را در قالب دانه قهوه کامل و دست چین شده به مشتریان خود عرضه می کند که حاصل سال ها تجربه و تحقیق بوده و بسیار با کیفیت می باشند.

.شرکت Attibassi هنگام خرید دانه قهوه خام از کشور های مبدا ، توجه خاصی به درجه یک بودن و با کیفیت بودن دانه های قهوه دارد. کمپانی قهوه برند آتیباسی ترکیبات مخصوص خود را در قالب دانه قهوه کامل و دست چین شده به مشتریان خود عرضه می کند که حاصل سال ها تجربه و تحقیق بوده و بسیار با کیفیت می باشند.

.کمپانی قهوه مارک آتیباسی به کیفیت محصولاتش شناخته شده است. آتیباسی دانه های قهوه عربیکا را از برزیل ، کلمبیا ، گواتمالا ، هند و اتیوپی و دانه های قهوه روبوستا را عموما از هند و آفریقا وارد می کند ، یعنی برای تهیه دانه های قهوه فقط به سراغ بهترین مزارع قهوه در جهان می رود تا به این واسطه بتواند کیفیت بالای محصولات خود را تضمین کند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top