کافه سه میم

دانه قهوه ریور ان 40 (Caffé River N40)

معرفی دانه قهوه ریور ان 40

ویژگی های قهوه ریور N40

از کجا قهوه ریور ان 40 اصل بخریم؟

تاریخچه برند ریور

  • دانه قهوه ریور ان 40 سه میم

 دانه قهوه ریور ان 40 (Caffé River N40) :

 .دانه قهوه ریور ان 40 حاوی ترکیبی خاص از دانه های قهوه می باشد که در پاکت های وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی عرضه می شود. این قهوه دارای اسیدیته کم ، پیچیدگی کم ، تلخی نسبتا زیادی است.

.قهوه ریور ان 40 دارای ترکیبی از 10 درصد دانه های قهوه عربیکا و 90 درصد دانه های قهوه روبوستا می باشد که با درجه مدیوم رست داده شده است.

.دانه قهوه برند Caffé River N40 یک قهوه با عطر قوی و ماندگار ، سهولت در پردازش و استخراج و طعم قوی قهوه می باشد. این قهوه به دلیل داشتن کافئین بالا ، یک قهوه ایده آل برای قهوه صبحگاهی است و می توانید آن را هر زمان از روز که تمایل داشتید ، میل کرده و انرژی تان را مجدد افزایش دهید.

.این قهوه از آنجایی که به صورت دانه کامل عرضه می شود در انواع قهوه ساز های خانگی و صنعتی قابل استفاده می باشد و فقط باید دانه های آن را متناسب با دستگاهی که دارید ، آسیاب کرده و سپس از آن برای تهیه نوشیدنی خود استفاده نمائید. به جرات می توان گفت که قهوه River N40 یک قهوه عالی برای روبوستا دوستان و افرادی است که به دنبال کافئین بالا هستند.

.از قهوه مارک ریور ان 40 می توان برای تهیه انواع قهوه های سیاه همچون اسپرسو ، آمریکانو و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر همانند کاپوچینو ، کافه لاته ، لاته ماکیاتو و نیز برای تهیه قهوه های دمی و فیلتری استفاده نمود. در هر حالتی این قهوه یک نوشیدنی خوش طعم و عطری را به شما می دهد که از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

.برای خرید دانه قهوه ریور ان 40 در شیراز و همچنین برای خرید دانه قهوه ریور ان 40 از شهری در کشور که هستید ، می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و این قهوه بینظیر و خوش طعم را خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نمائید و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از معدود ترین و معتبر ترین فروشگاه های ایران می باشد که در زمینه واردات و عرضه مستقیم قهوه های مارک و برند از معتبر ترین و معروف ترین شرکت های قهوه جهانی می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم ، تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه در اختیار قهوه دوستان واقعی قرار می دهد. شما عزیزان می توانید هر قهوه از هر برند و شرکتی را که بیشتر دوست دارید خیلی راحت و تنها با یک کلیک از سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم خریداری نموده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم قرار دارد که برای سرو به مشتریان خود و برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود فقط از قهوه های مارک و اورجینال از بهترین شرکت های جهان استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است. شما قهوه دوستان می توانید از نوشیدن هر قهوه ای از هر شرکتی را که بیشتر دوست دارید در محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم و به همراه کیک های سه میم که روزانه پخت می شوند ، لذت ببرید.

.مجموعه سه میم در راستای مشتری مداری خود و برای اطمینان خطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه های خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آنها باز یا خراب نشده باشند ، فراهم نموده است.

تاریخچه برند ریور :

.تاریخچه شرکت کافه ریور در سال 1958 در آرتزو ایالت توسکانی ایتالیا آغاز می شود. این شرکت توسط خانواده دالا راجیونه راه اندازی شد و هم اکنون هم به صورت خانوادگی اداره می شود.

.ریور برای تولید قهوه های خود از مرغوب ترین دانه های قهوه استفاده می کند که آن دانه ها را از مزارعی که با آنها ارتباط و تعامل مستقیم دارد ، تهیه می کند. شرکت ریور سعی کرده که با کشاورزان ارتباط مستقیم برقرار کند تا در نهایت یک نتیجه دو طرف برد داشته باشند و هر دو از این تعامل سود ببرند.

.شرکت Caffé River از همان ابتدای تاسیس ، چشم اندازی پیشرفته و پر موفق به آینده خود در صنعت قهوه داشته است. این شرکت خود را نه به عنوان یک روستر قهوه ساده بلکه مروج راه حلی منحصربفرد از محصولات و خدمات نوآورانه برای قهوه اسپرسو می داند و در راستای رسیدن به این اهداف تلاش های بسیاری کرده و سعی کرده همواره خود را به روز و در جهت پیشرفت نگه دارد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top