کافه سه میم

دانه قهوه دانته مستر پائولو (Duntte Coffee MR.PAOLO)

معرفی قهوه دانته مستر پائولو

ویژگی های عطر و طعم دانه قهوه Duntte Coffee MR.PAOLO

از کجا قهوه دانته مستر پائولو اصل بخریم؟

  • دانه قهوه دانته مستر پائولو سه میم

 دانه قهوه دانته مستر پائولو (Duntte Coffee MR.PAOLO) :

 .دانه قهوه دانته مستر پائولو اصل یک قهوه بینظیر و خوش ترکیبی است که می تواند هر سلیقه ایی را به راحتی جذب کند. این قهوه از برند دانته ایتالیا دارای ترکیبی از 40 درصد دانه قهوه عربیکا و 60 درصد دانه قهوه روبوستا می باشد.

.دانه قهوه مارک دانته مستر پائولو ، رست مدیوم و میزان کافئین بالایی دارد که در پاکت های وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی و به صورت دانه کامل تولید و عرضه می شود. این قهوه جوابی است برای بیشتر انتظاراتی که شما از یک قهوه خوب دارید و مطمئن باشید از نوشیدن آن بینهایت لذت خواهید برد.

.قهوه برند دانته مستر پائولو سه میم ، یک قهوه ابریشمی و آرام بخش با ترکیبی دلپذیر از بهترین دانه های قهوه از سه قاره (آمریکای جنوبی ، آسیا و آفریقای شرقی) می باشد که بسیار دقیق رست داده می شوند.

.این قهوه دارای خوش ترکیب ، کرمای غلیظ و عالی ، گیرایی بالا ، تلخی متوسط و اسیدیته پائینی است و یک قهوه عالی برای شروع روز و هر ساعتی از روز که نیاز به بالا بردن انرژی تان دارید. این قهوه می تواند به راحتی هم دوستداران قهوه عربیکا و هم دوستداران قهوه های روبوستا را راضی کرده و یک قهوه همه پسند می باشد.

.دانه قهوه Duntte Coffee MR.PAOLO دارای نت و ته مزه بادام سوخته و مالت می باشد که طعمی بسیار دلنشین به آن داده است. این قهوه برای استفاده در انواع دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز خانگی و صنعتی همچون فرنچ پرس ، موکاپات ، اسپرسو ساز های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مناسب است و تنها کاری که شما باید انجام دهید آن است که دانه های این قهوه را متناسب با دستگاهی که دارید ، آسیاب نموده و سپس از آن برای تهیه نوشیدنی خود استفاده نمائید.

.نام مستر پائولو در واقع نام فردی است که سال ها در زمینه رست این قهوه فعالیت داشته و به خاطر تجربه و مهارت این فرد در رست دادن قهوه بود که قهوه دانته مستر پائولو بسیار پرطرفدار و پر فروش بوده و هست و به همین خاطر شرکت به پاس قدردانی از وی ، نام این قهوه را به نام مستر پائولو نامگذاری کرد.

.اگر تمایل پیدا کردید که دانه قهوه دانته مستر پائولو را خریداری نموده و از طعم بینظیر آن لذت ببرید ، کافی است به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و آن را خیلی راحت و تنها با یک کلیک خریداری نمائید. سپس این قهوه به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و اصل برای شما در شیراز یا هر شهری از ایران که هستید ، ارسال خواهد شد.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در شیراز و ایران می باشد که به واردات و عرضه قهوه های مارک و برند از معتبر ترین شرکت های قهوه جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان و عاشقان قهوه های اصل و ناب قرار می دهد.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ سه میم نیز می باشد که فقط از قهوه های اصل و مارک از بهترین برند های جهان برای سرو به مشتریان خود و برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود استفاده می کند. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در منوی قهوه های کافی شاپ سه میم یافته و از نوشیدن آن در محیط آرام و دنج و کلاسیک کافی شاپ سه میم شیراز لذت ببرد.

درباره برند دانته (Duntte) :

.شرکت دانته از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های قهوه ایتالیا می باشد که در 1985 راه اندازی شد. برند دانته یکی از برند های بسیار فعال ایتالیا در زمینه رست قهوه می باشد.

.شرکت قهوه برند Duntte در زمینه تولید انواع فرآوری های قهوه فعالیت دارد و به تازگی در زمینه تولید کپسول های قهوه نیز فعالیت خود را شروع کرده است.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top