کافه سه میم

پودر قهوه کاپال آپی لاواک (Kapal Api Luwak Blend)

پودر قهوه کاپال آپی لاواک

دلیل شهرت قهوه لاواک

معرفی شرکت کاپال آپی

  • پودر قهوه کاپال آپی لاواک سه میم

 پودر قهوه کاپال آپی لاواک (Kapal Api Luwak Blend) :

 .پودر قهوه کاپال آپی لاواک دارای ترکیبی خارق العاده از بهترین دانه های قهوه می باشد که به صورت انحصاری برای لاواک از تانا توراجا (Tana Toraja) دست چین می شوند. ترکیب مناسبی که عطر خاکی و طعمی ماندگار را به شما می دهد.

.پودر قهوه برند کاپال آپی لاواک اورجینال دارای رست مدیوم ، کافئین مناسب ، بدنه متوسط ، اسیدیته کم ، طعم و عطر عالی همراه با نت های تنباکو و کارامل می باشد و در قوطی های فلزی 200 گرمی دربدار و به صورت پودر آسیاب شده عرضه می شود که استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. این قهوه محصولی از کشور اندونزی بوده و به صورت قوطی پلمپ شده عرضه می شود که خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی سه میم نیز موجود می باشد.

.پودر قهوه کاپال آپی لاواک سه میم دارای ترکیبی خاصی و ویژه ی کاپال آپ می شود و حاوی میزان دقیقی از دانه های قهوه است که به اندازه بسیار دقیق با هم ترکیب شده اند و باعث شده این قهوه دارای رایحه ملایم و طعم متمایز تری از دیگر محصولات باشد.

.از آنجایی که پودر قهوه مارک Kapal Api Luwak Blend سه میم به صورت پودر آماده می باشد یک گزینه بسیار عالی و ایده آل برای استفاده در منزل و محل کار می باشد. برای آماده کردن این قهوه کافی است یک قاشق غذاخوری از آن را با یک فنجان آب جوش مخلوط کرده و خوب هم بزنید و کمی زمان دهید تا با دمای آب ، دم بکشد و سپس میل کنید.

.از این پودر می توانید برای تهیه انواع نوشیدنی ها همچون اسپرسو ، آمریکانو ، کاپوچینو و قهوه های دمی و فیلتری استفاده کرد و همچنین برای استفاده در  انواع قهوه جوش های خانگی همچون موکاپات و فرنچ پرس و همچنین دستگاه قهوه ساز اتوماتیک کاملا مناسب است.

.برای خرید پودر قهوه کاپال آپی لاواک در شیراز و همچنین برای خرید پودر قهوه کاپال آپی لاواک از هر شهری از ایران که هستید کافی است که به فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم مراجعه نموده و این قهوه را در قوطی های فلزی پلمپ و به صورت اورجینال ، درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم دارای یک آرشیو بینظیر از قهوه های مارک و اورجینال از معروف ترین و بهترین شرکت های قهوه جهانی است و به جرات می توان گفت که هر قهوه دوستی می تواند هر قهوه ای که دوست دارد را در میان قهوه های سه میم یافته و آن را سفارش داده و به صورت پلمپ اورجینال تحویل بگیرد.

.کافی شاپ سه میم در کنار فروشگاه قهوه سه میم قرار دارد که فقط از قهوه های مارک و اصل برای سرو و ارائه به مشتریان خود استفاده می کند. شما عاشقان قهوه های اصل می توانید هر قهوه از هر برندی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و به همراه کیک های سه میم و در یک محیط آرام و دنج و کلاسیک میل کرده کرده و لذت ببرید.

درباره شرکت کاپال آپی :

.PT Sulotco Jaya Abadi در سال 1986 تاسیس شد. مزارع سولوتکو یک قطعه زمین به وسعت 1200 هکتاری است که حدود 1700 متر بالاتر از سطح دریا در دامنه کوه واقع شده است و آن را به بزرگ ترین مزرعه خصوصی قهوه در اندونزی تبدیل کرده است.

.سولوتکو قهوه با کیفیت به ویژه قهوه معروف Kalosi Toraja و Celebes Kalosi Coffee را تولید می کند که هنور به عنوان یکی از بهترین انواع قهوه در جهان شناخته می شود. تولیدات این مزرعه نیاز های کاپال آپی گلوبال و صادرات چندگانه را برآورده می کند.

.تاریخچه شرکت Kapal Api  از سال 2008 با انگیزه سهامداران برای وارد کردن این شرکت به بازار جهانی آغاز شد. کاپال آپی گلوبال که مرکزیت آن در جاکارتا کشور اندونزی است.

.در حال حاضر کاپال آپی گلوبال دارای شعب بسیاری در کشور های مختلف جهان می باشد و نزدیک به 68 کشور را به صورت مستقیم پوشش می دهد. به جرات می توان گفت که Kapal Api تجارت قهوه را در سراسر آسیا گسترش می دهد. این شرکت اندونزیایی به مالزی ، میانمار ، چین و فیلیپین صادرات دارد و قصد دارد که کافی شاپ های زنجیره ای خود را نیز با تمرکز بر چین راه اندازی کند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top