کافه سه میم

دانه قهوه جاکوبز باریستا ادیشن کرما (Jacobs Barista Editions Crema)

دلیل پر فروش بودن قهوه جاکوبز باریستا ادیشن کرما

ویژگی طعم و عطری قهوه باریستا ادیشن کرما از مارک جاکوبز

درباره برند Jacobs آلمان

  • دانه قهوه جاکوبز باریستا ادیشن کرما سه میم

 دانه قهوه جاکوبز باریستا ادیشن کرما (Jacobs Barista Editions Crema) :

 .دانه قهوه جاکوبز باریستا ادیشن کرما یکی از محصولات برند جاکوبز آلمان و از لاین باریستا ادیشن این شرکت می باشد. لاین جدید باریستا ادیشن برند جاکوبز ، از بهترین ها برای عاشقان قهوه است و از مرغوب ترین و بهترین مناطق قهوه را تهیه و با دقت بالا رست داده می شود تا دوستداران قهوه را به خود جذب کند.

.قهوه مارک جاکوبز باریستا ادیشن کرما اصل دارای رست مدیوم و ترکیبی متعادل از مرغوب دانه های قهوه دست چین شده می باشد که دارای طعمی ملایم به همراه ته مزه مرکباتی است و قدرت و گیرایی متوسطی دارد و می توانید از آن به عنوان یک قهوه برای مصرف روزانه استفاده کنید.

.دانه قهوه جاکوبز باریستا ادیشن کرما اصل در پاکت های وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود که خوشبختانه در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.این قهوه از شرکت Jacobs آلمان ، یک قهوه عالی برای تهیه انواع قهوه های سیاه مانند اسپرسو ، آمریکانو و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر همچون کاپوچینو ، کافه لاته و لاته ماکیاتو می باشد و می توانید از آن در انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی و کافی شاپی همچون مانند موکاپات ، فرنچ پرس استفاده کنید.

.شما قهوه دوستان عزیز می توانید از طریق وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم برای خرید دانه قهوه جاکوبز باریستا ادیشن کرما اورجینال اقدام نموده و این قهوه بسیار خوش طعم و بینظیر را خیلی راحت و با مناسب ترین قیمت خریداری نمائید و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و اصل درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز واقع شده که برای سرو و ارائه به مشتریان خود فقط از قهوه های برند و اورجینال از معروف ترین شرکت های قهوه جهان استفاده می کند و به همین امر نیز در شیراز و جنوب کشور شهره پیدا کرده است. شما عزیزان و قهوه دوستان می توانید در کافی شاپ سه میم شیراز در محیطی آرام و کلاسیک و خانوادگی ، هر قهوه مارک و اصلی را که متناسب با سلیقه تان می باشد را سفارش داده و میل نمائید.

.نکته ای که در مورد فروشگاه قهوه سه میم بسیار حائز اهمیت می باشد این است که این فروشگاه از معتبر ترین و با سابقه ترین فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که فقط به واردات و عرضه قهوه های برند و اورجینال از برترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد و تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را به صورت پک کاملا اورجینال در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد.

برند جاکوبز (Jacobs) :

.شرکت جاکوبز یا جیکوبز یکی از معروف ترین شرکت های آلمانی است که در زمینه تولید قهوه و انواع فرآورده های مرتبط با قهوه فعالیت دارد. این شرکت در سال 1895 توسط یوهان جاکوبز راه اندازی شد که در ابتدا یک کافی شاپی بود که علاوه بر سرو قهوه ، فروش قهوه بو داده شده (رست شده) هم در لیست کارهای خود داشت.

.دلیل اینکه یوهان جاکوبز به دنبال ایجاد یک برند قهوه رفت ، آن بود که متوجه یکی از خواسته ها و نیازهای مشتریان خود شد و آن خواسته این بود که مشتریان به دنبال قهوه ای بودند که مدت زمان کمتری برای آماده شدن نیاز داشته باشد و به این ترتیب یوهان تصمیم به تولید قهوه فوری با نام برند جاکوبز گرفت.

.تفاوت بسیار بارز قهوه های فوری جاکوبز ، عطر و طعم قوی تر قهوه های تولیدی جاکوبز نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار بود که همین موضوع در جذب مشتریانش بسیار تاثیر گذار بود.

.شرکت قهوه برند جاکوبز امروزه یکی از قدرتمندترین تولید کنندگان قهوه ، قهوه فوری ، کپسول قهوه و ... در جهان می باشد که محصولاتش به اکثر کشور های جهان صادر می شود.

.امروزه تقریبا تمام کسانی که در حوضه تولید ، خرید و فروش محصولات قهوه فعالیت دارند ، نام برند Jacobs را شنیده اند و مخصوصا در خاورمیانه ، کشور های اروپایی و روسیه این برند قهوه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و نمایندگی های قهوه برند جاکوبز در کشور های مختلفی در حال فعالیت می باشند.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top