کافه سه میم

دانه قهوه دث ویش اسپرسو رست (Death Wish Coffee Espresso Roast)

معرفی قهوه آرزوی مرگ

ویژگی آروما و طعم قهوه دث ویش اسپرسو رست

معرفی برند دث ویش آمریکا

  • دانه قهوه دث ویش اسپرسو رست سه میم

 دانه قهوه دث ویش اسپرسو رست (Death Wish Coffee Espresso Roast) :

 .دانه قهوه دث ویش اسپرسو رست از قوی ترین و پر کافئین ترین قهوه های موجود در جهان می باشد که با نام قهوه های آرزوی مرگ در ایران مشهور شده اند. این قهوه دارای رست دارک و تیره بوده و از ترکیب دانه های عربیکا و روبوستا تهیه می شود.

.دانه قهوه دث ویش اسپرسو رست سه میم ، رایحه ای ملایم همراه با نت های شکر کاراملی ، کاکائو و گیلاس دارد که از با کیفیت ترین دانه های عربیکا و روبوستا تهیه شده و تا حد پر رنگ شدن (نه تلخ شدن) برشته می شوند تا دانه ها بتوانند به خوبی طعم خود را آزاد کنند.

.این قهوه دارای طعم قوی و ارگانیک بوده و یک قهوه قوی ، غنی و صاف است که بافتی مخملی و عمیقی دارد و یک فنجان اسپرسو از این قهوه معادل دو فنجان متوسط قهوه ، انرژی و قدرت دارد.

.قهوه برند Death Wish Coffee Espresso Roast اورجینال دارای طعم قوی ، قدرت دو برابر و کافئین دو برابری است. این قهوه به عنوان قهوه صبحانه و برای مصرف ورزشکاران کاملا ایده آل و مناسب است. توجه داشته به دلیل بالا بودن بیش از اندازه کافئین در این قهوه ، نباید توسط کودکان یا افراد حساس به کافئین مصرف شود. این قهوه از برند دث ویش حاوی دانه های عربیکا سوماترا ، پرو و دانه های روبوستای گیلاس هندی می باشد. 

.بنا به گفته مایک پیلکینگتون مدیر عامل Death Wish Coffee ، دلیل آنها برای تولید قهوه اسپرسو رست : ما به دنبال تولید یک قهوه برای مصرف روزانه بودیم که به مجموعه قهوه های روزانه ما با رست تیره و متوسط همراه با طعم های فصلی ما اضافه شود تا به مصرف کنندگان قهوه ، تنوع مورد نظرشان را بدهد.

.دانه قهوه دث ویش اسپرسو رست سه میم در بسته های پاکتی سوپاپدار 396 گرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود. این قهوه به قدری قدرت و توان دارد که می تواند به راحتی خستگی های روزمره را از بدنتان خارج کند. دانه های این قهوه مارک دث ویش را می توانید در سایز های مختلف آسیاب کرده و برای دستگاه های مختلفی همچون موکاپات ، فرنچ پرس و ماشین های اسپرسو ساز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک مورد استفاده قرار دهید.

.برای خرید دانه قهوه دث ویش اسپرسو رست اورجینال آمریکا همراه با پلمپ اورجینال و بارکد اصالت در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، می توانید به وبسایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و این قهوه فوق العاده و اصل را به صورت مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه سه میم خریداری نمائید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از خاص ترین و معتبر ترین فروشگاه های قهوه در ایران می باشد که به واردات و عرضه مستقیم قهوه های مارک و اصل از برترین و معروف ترین شرکت ها و برند های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه قهوه سه میم تمامی قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم قرار دارد که برای سرو به مشتریان خود و برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود فقط از قهوه های برند و مارک از بهترین های جهان استفاده می کند. به جرات می توان گفت که هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود را در منوی قهوه های کافی شاپ سه میم شیراز یافته و از نوشیدن آن در کنار کیک های سه میم نهایت لذت را ببرد.

درباره شرکت Death Wish :

.شرکت قهوه برند Death Wish یا آرزوی مرگ یک شرکت آمریکایی است که در سال 2008 توسط مایک براون در نیویورک راه اندازی شد. این شرکت تولید کننده قوی ترین قهوه جهان می باشد و قهوه های تولیدی آن همگی دارای طعم و عطری بینظیر و خوشی هستند و همگی از بالا ترین کیفیت دانه های قهوه ارگانیک تولید می شوند.

.مایک براون (Mike Brown) صاحب کافی شاپ و بنیانگذار DWC (Death Wish Coffee Co) در 2012 با توجه و دقت در مشتریان کافی شاپ خود ، نیاز به وجود یک قهوه قوی تر برای ارائه به مشتریان صبحگاهی خود را احساس نمود و تصمیم گرفت که خودش این قهوه را ترکیب و تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به این ترتیب پس از ایجاد ترکیب عالی از دانه ها و رست کردن آنها با روش برشته کردن مخصوص به خود ، Death Wish Coffee متولد شد.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top