کافه سه میم

پودر قهوه استارباکس وراندا بلند بدون کافئین (Starbucks Decaf Veranda Blend)

معرفی قهوه بدون کافئین وراندا بلند استارباکس

یکی از بهترین قهوه های دیکف جهان

تاریخچه شرکت Starbucks

 

  • پودر قهوه استارباکس وراندا بلند بدون کافئین سه میم

 پودر قهوه استارباکس وراندا بلند بدون کافئین (Starbucks Decaf Veranda Blend) :

 .پودر قهوه استارباکس وراندا بلند بدون کافئین از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا تولید شده که به صورت لایت و سبک رست می شوند و در پاکت های وکیومی سوپاپدار 340 گرمی عرضه می شود که در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.قهوه مارک استارباکس دیکف وراندا بلند ، یک قهوه سبک با طعمی عالی است و دارای نت هایی از مالت برشته شده و شکلات شیری می باشد که طعم خاص و دلپذیزی به آن بخشیده است. این قهوه برای افرادی که به کافئین حساس هستند ولی با این حال طعم قهوه را دوست دارند و تمایل به نوشیدن آن دارند ، یک انتخاب عالی و مناسبی است.

.این قهوه با وجودی که سبک ترین درجه رست را دارد ولی دارای طعم و عطر خوبی است و در هنگام دم کردن ، کرمای خوبی هم به شما می دهد. قهوه استارباکس وراندا بلند بدون کافئین دارای اسیدیته متوسط ، گیرایی خوب و بادی مناسبی است.

.پودر قهوه استارباکس وراندا بلند بدون کافئین سه میم از مرغوب ترین دانه های قهوه که از بهترین مزارع آمریکای لاتین دست چین شده اند ، تولید می شود و یک قهوه لطیف ولی طعم دار با نت های مالت و شکلات شیری است که قهوه ای جذاب و خوش طعم را به شما می دهد و مطمئنا از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

.پودر قهوه برند Starbucks Decaf Veranda Blend اصل ، برای تهیه انواع قهوه های سیاه همچون اسپرسو ، آمریکانو مناسب بوده و یک قهوه ای است که به خوبی با شیر ترکیب شده و نوشیدنی های خوش طعمی همانند کاپوچینو و لاته ماکیاتو را به شما می دهد. این قهوه به دلیل آنکه به صورت پودر قهوه آماده می باشد و وزن مناسبی هم دارد برای استفاده در منزل و محل کار کاملا مناسب و ایده آل بوده و از آن می توانید به راحتی در هر مدل دستگاه قهوه سازی که دارید همانند موکاپات ، فرنچ پرس و اسپرسو ساز استفاده نمائید.

.برای خرید پودر قهوه استارباکس وراندا بلند بدون کافئین در شیراز و همچنین برای خرید پودر قهوه استارباکس وراندا بلند بدون کافئین از هر شهرستانی که هستید ، می توانید به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و این قهوه خوش طعم و عالی را تنها با یک کلیک و خیلی راحت خریداری کرده و آن را به صورت پاکت و پلمپ اورجینال و اصل درب منزل تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های معتبر قهوه در ایران می باشد که به واردات و عرضه مستقیم قهوه های اصل و مارک از بهترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. شما می توانید هر قهوه از هر برندی را که بیشتر با ذائقه و سلیقه تان همخوانی دارد در میان قهوه های سه میم یافته و آن را به راحتی و با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سه میم خریداری نمائید.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم نیز قرار دارد که به سرو قهوه های برند و اورجینال از معروف ترین شرکت های قهوه می پردازد و به همین دلیل هم در شیراز بسیار شهرت پیدا کرده است. شما می توانید قهوه دلخواه خود را به همراه صبحانه های ویژه و پرطرفدار سه میم و در یک محیط آرام و کلاسیک و خانوادگی میل کرده و از نوشیدن آن لذت ببرید.

معرفی برند استارباکس :

.برند استارباکس در سال 1971 توسط سه دوست به نام های زو سیگل ، گوردون بوکر و جری بالدون در شهر سیاتل آمریکا تاسیس شد. آنها که توسط یک فرد با برشته کردن قهوه آشنا شده بودند به این کار بسیار مشتاق شدند و به این ترتیب فروشگاه کوچک خود را راه اندازی کردند و استارباکس متولد شد.

.از سال 1987 بود که کافی شاپ های Starbucks هم به شعب اضافه شدند و نکته مثبت آنها این بود که مردم می توانستند قهوه را به هر سبکی که تمایل داشتند ، سفارش داده و با خود ببرند. امروزه بیش از سی هزار شعبه از استارباکس در سراسر جهان وجود دارد و به عنوان بزرگ ترین کافی شاپ زنجیره ایی جهان شناخته می شود.

.البته امروزه علاوه بر سرو انواع قهوه ، نوشیدنی های دیگری که مشتقات قهوه هستند همچون کاپوچینو ، لاته ، موکا و ... و همچنین نوشیدنی هایی همچون انواع چای ، اسموتی ، شیک و شیرینی ها و همچنین دونات سرو می شود.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top