کافه سه میم

لاتوستریا (Latosteria)

معرفی برند لاتوستریا

تاریخچه پیداش قهوه Latosteria

معرفی قهوه های لاتوستریا

  • لاتوستریا (Latosteria)

لاتوستریا (Latosteria)

.لاتوستریا نام یک شرکت رست کننده قهوه خانوادگی در ایتالیا است که تاسیس آن به سال 1902 بر می گردد یعنی زمانی که اولین مغازه رست آنها در میدان مرکزی Piazza Della Beata Di Signa افتتاح شد. این سنت به لطف خانواده نری (Neri) که نسل به نسل پیشرفت های کیفی و تکنیک های برشته کردن قهوه را اصلاح کردند ، پس از جنگ ادامه یافت.

 

لاتوستریا،قهوه لاتوستریا،Latosteria ،قهوه Latosteria ،فروش قهوه لاتوستریا،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،خرید قهوه،قهوه مارک،قهوه اصل،قهوه برند

 

.طی سال ها شرکت قهوه مارک لاتوستریا در فلورانس با وارد کردن علم و فناوری ، با معیار ها و اعتدال ، در مراحل مختلف تولید رشد کرده بدون اینکه ریشه ها و تجربیات صنعتگران شرکت خود را فراموش کند.

 

خرید قهوه های لاتوستریا

 

.موسسان این شرکت برای تامین دانه های قهوه مورد نیاز خود دائما از بهترین مزارع قهوه در جهان بازدید می کنند تا بتوانند مرغوب ترین و لطیف ترین دانه های قهوه را که توسط بهترین ها پرورش داده شده را برای تولید محصولات خود خریداری کنند و این کاری است که موسسان لاتوستریا از همان ابتدا تا به امروزه انجام می دهند.

.کیفیت قهوه های لاتوستریا به گونه ای است که همگان از آن تعریف و قدردانی می کنند. این شرکت دانه های مورد نیاز خود را غالبا از مناطق خاص و معروف جهان وارد می کنند همچون قهوه های سانتوس از برزیل ، سیداموی از کنیا ، اتیوپی از آفریقا ، سوپرمو معطر از کلمبیا ، هند ، کوه بزرگ آبی و یاکو سلکتو از جامائیکا و پورتوریکو ؛ همچنین از بهترین دانه های قهوه کوبا ، مکزیک ، سانتو دومینگو ، السالوادور ، گواتمالا و نیکاراگوئه استفاده می کند. همان طور که می دانید تمامی این مناطق از بهترین و خاص ترین مناطق تولید قهوه در جهان می باشند که لاتوستریا دانه های مورد نیاز خود را از آنها تامین میکند.

.اشتیاق قوی و عمیقی که توسط فابیو و فابریزیو نری (Fabio , Fabrizio Neri) صاحبان فعلی در لاتوستریا تزریق شده و همچنین استفاده از کارمندان جوان و با انگیزه سبب شده که این شرکت در ارائه ایده های جدید خلاق بوده و بتواند تصمیمات تجاری نوآورانه ای بگیرد که در پیشرفت این شرکت بسیار موثر بوده است.

 

لاتوستریا،قهوه لاتوستریا،Latosteria ،قهوه Latosteria ،فروش قهوه لاتوستریا،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،خرید قهوه،قهوه مارک،قهوه اصل،قهوه برند

 

.به دلایل گفته شده لاتوستریا به عنوان یکی از اعضای SCA انتخاب شده که یک انجمن پیشرو و غیر انتفاعی فعال در بخش قهوه در جهان می باشد که هزاران متخصص را نمایندگی می کند : وارد کنندگان ، برشته کنندگان ، باریستا ها و تولید کننده های تجهیزات. این انجمن رویداد ها و فعالیت های محلی را سازماندهی می کند که توسط شبکه جهانی هر کشور حمایت می شود.

.شرکت قهوه برند Latosteria برای آنکه همیشه محصولات تازه و با کیفیت را به دست مشتریان خود برساند ، دانه های قهوه را در حجم کم برشته و بسته می کند و همواره کیفیت را در مرکز تعهد همیشگی خود در زمینه برشته کردن قهوه در فلورانس ایتالیا قرار می دهد. لاتوستریا حفظ استاندارد های کیفیت را تعهد اولیه خود به مشتریان قرار داده و به مشتریان امنیت تعامل با شرکتی را ارائه می دهد که مسیر کیفیت مطلق را با آنها به اشتراک می گذارد.

.لاتوستریا در این سال ها سهم خود را در پرورش و آموزش باریستا های حرفه ای ، چشندگان ماهر قهوه ، آموزش رست دهنده های جوان و انتقال تجربه بهترین ها به آنها نقش به سزایی داشته و همچنین نوآوری های بسیاری را در این زمینه ها ارائه داده که در بسیاری از مناطق جهان از آنها استفاده می شود.

.قهوه های مارک Latosteria به عنوان یکی از قهوه های خوش طعم و خوش ترکیب جهان شناخته شده که پیشنهاد می کنیم اگر اهل خوردن قهوه هستید حتما قهوه های لاتوستریا را امتحان کنید و مطمئن باشید از طعم آن لذت خواهید برد. برای خرید هر یک از قهوه های لاتوستریا می توانید به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر کدام از آن قهوه های اصل را که تمایل داشتید خریداری نموده و آنرا به صورت پاکت و پلمپ اورجینال درب منزل تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از فروشگاه های معتبر قهوه در ایران و شیراز می باشد که فقط در زمینه واردات قهوه های برند و اصل از معروف ترین شرکت های تولید قهوه فعالیت دارد و تمامی آنها را به صورت مستقیم و پلمپ وارد نموده و به همان صورت هم به دست قهوه دوستان واقعی در سراسر ایران می رساند تا هر فردی بتواند از طعم اصل و اصیل قهوه دلخواه خود لذت ببرد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم قرار دارد که فقط از قهوه های مارک و اورجینال ار معتبر ترین شرکت های قهوه جهان برای تهیه تمامی نوشیدنی های خود و برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز به شهرت خاصی رسیده است. شما عاشقان قهوه های اصل و ناب می توانید در کافی شاپ سه میم هر یک از قهوه های برند و مارک از هر شرکتی را که تمایل دارید ، سفارش داده و ار نوشیدن قهوه دلخواه خود با طعم اورجینال و اصل لذت ببرید.

معرفی قهوه های لاتوستریا :

دانه قهوه لاتوستریا گواتمالا

قهوه لاتوستریا،فروش قهوه لاتوستریا در شیراز،فروش قهوه های اصل،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

  • 100 درصد قهوه عربیکا
  • رست مدیوم ، اسیدیته متوسط ، آرومای زیاد
  • فول بادی ، کرمای خامه ای ، کافئین متوسط
  • دارای طعم ماندگار با نت مرکبات و شکلات شیری
  • پاکت وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی

 

 

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top