کافه سه میم

قهوه فوری و قیمت خرید انواع پودر قهوه فوری

قهوه فوری چیست؟

بهترین پودر قهوه فوری جهان کدام است؟

از کجا قهوه های فوری اورجینال و پلمپ بخریم؟

  • قهوه فوری

پودر قهوه فوری

.قهوه فوری یک محصول برگرفته شده از دانه های قهوه رست شده و آسیاب شده است که این امکان را به افراد می دهد تا خیلی راحت و سریع قهوه دلخواه خود را با اضافه کردن آب داغ یا شیر گرم آماده کرده و هر زمان که تمایل داشتند از نوشیدن آن لذت ببرند. برای خرید انواع پودر قهوه های فوری از برند های مختلف کافی است به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و هر یک را که با ذائقه و سلیقه تان همخوانی دارد ، خریداری نمائید.

.یک نکته ای که باید در اینجا به آن اشاره کنیم این است که متاسفانه در ایران به تمامی قهوه های فوری ، نسکافه گفته می شود در صورتی که نسکافه یکی از برند های تولید کننده پودر قهوه فوری در جهان می باشد.

خرید انواع قهوه فوری

قهوه فوری،نسکافه،پودر قهوه فوری،بهترین قهوه فوری،فروش قهوه فوری،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،فروش قهوه های اصل

 

.پودر قهوه فوری (Instant Coffee) برای اولین بار در اینورکارگیل (Invercargill) یکی از شهر های بزرگ نیوزلند و توسط دیوید استرنگ در سال 1890 اختراع و ثبت شد که در آن دانه قهوه های اصل با درجات مختلف برشته شده و سپس با سایزی درشت تر از پودر قهوه ، آسیاب و بعد بسته بندی می شود و این فرآیند به نحوی انجام می شود که محصول به دست آمده این امکان را دارد که دوباره با ترکیب با آب یا دیگر مایعات هیدراته شده و به صورت مایع در بیاید.

مزایای قهوه فوری :

  • سرعت آماده سازی : پودر قهوه فوری به سرعت در آب داغ حل شده و نوشیدنی شما حاضر می شود.
  • وزن و حجم مناسب
  • حمل و نقل راحت تر
  • ماندگاری طولانی : البته در صورتی که در محل خشک و خنک نگهداری شود.
  • کافئین کمتر : قهوه فوری به طور کلی کافئین کمتری نسبت به قهوه دم کرده و اسپرسو دارد و به همین خاطر برای مصرف در هر ساعتی از روز و برای تمامی افراد مناسب است.

.بزرگ ترین دلیل افراد برای خرید انواع مارک های قهوه فوری راحتی آن در آماده شدن و جابجایی آن است زیرا این امکان را به افراد می دهد که خیلی راحت آن را با خود به محل کار برده و هر زمان که خواستند نوشیدنی خود را آماده کرده و با نوشیدن آن سرحال بیایند. توصیه همیشگی ما این است که برای خرید قهوه فوری دلخواه خود به سراغ فروشگاه هایی که پودر قهوه فوری اورجینال و از بهترین مارک ها و برند های جهان را ارائه می دهند بروید و قهوه خود را به صورت پلمپ اصل خریداری نموده و از نوشیدن آن با طعم واقعی لذت ببرند.

.خبر خوش برای افرادی که به دنبال طعم قهوه هستند ولی با کافئین مشکل دارند ، این که قهوه های فوری بدون کافئین نیز توسط شرکت ها و برند های مختلف تولید و به بازار جهانی برای فروش عرضه شده است که می توانید با آن نوشیدنی دلخواه خود را درست کرده و از آن لذت ببرید.

فروش پودر قهوه فوری مارک

قهوه فوری،نسکافه،پودر قهوه فوری،بهترین قهوه فوری،فروش قهوه فوری،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،فروش قهوه های اصل

 

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه ها و فروشنده های معتبر در ایران که قهوه های فوری از برند ها و مارک های معروف جهانی همچون دیویدوف ، جاکوبز و نسکافه را به صورت مستقیم وارد نموده و تمامی آنها را به صورت پلمپ اورجینال شرکتی در اختیار شما قهوه دوستان قرار می دهد تا هر زمان که دوست داشتید از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

طرز درست کردن قهوه فوری :

.برای آماده کردن قهوه های فوری کافی است که یک تا دو قاشق چایخوری از پودر آن را با آب گرم (آب نباید جوش باشد) یا شیر گرم ترکیب کرده و به خوبی هم بزنید تا ترکیب شود؛ اکنون قهوه شما آماده ی نوشیدن است. همچنین از پودر قهوه های فوری خوب می توانید برای درست کردن نوشیدنی های سرد همچون آیس موکا یا فراپه استفاده نمایید.

.همان طور که اشاره شد فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های معتبر قهوه در شیراز و ایران می باشد که فقط به واردات و عرضه قهوه های مارک و اورجینال از بهترین و معروف ترین شرکت های قهوه در جهان می پردازد و شما می توانید هر قهوه از هر برندی را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد را خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید و هر زمان که تمایل داشتید از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه شامل کافی شاپ هم می باشد. کافی شاپ سه میم از معدود کافی شاپ های شیراز و ایران است که فقط از قهوه های برند و قهوه های اصل از معتبر ترین برند های قهوه جهانی برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. شما می توانید در کافی شاپ سه میم هر قهوه از هر شرکتی را که تمایل دارید ، سفارش داده و قهوه دلخواه خود را در یک محیط کلاسیک و آرام و دنج میل کرده و لذت ببرید.

 

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top