کافه سه میم

قهوه دانه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون (Goppion Special Bar Espresso)

قهوه اسپیشال چیست؟

تفاوت قهوه اسپیشال با دیگر قهوه ها در چیست؟

ویژگی های قهوه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون 

چه ویژگی خاصی در قهوه اسپیشال وجود دارد که آنرا متمایز کرده است؟

چطور و از کجا قهوه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون اصل را خریداری کنیم؟

 

  • قهوه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون سه میم

 قهوه دانه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون (Goppion Special Bar Espresso) :

 .قهوه دانه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون که در کافی شاپ سه میم نیز سرو می شود دارای ترکیبی از 80 درصد دانه عربیکا و 20 درصد دانه روبوستا می باشد که با درجه دارک و تیره رست داده شده است.

.قهوه برند Goppion Special Bar Espresso سه میم ، کرمای غلیظ و کافئین متوسط رو به بالایی دارد که آن را برای تهیه یک اسپرسوی اصیل ایتالیایی بسیار مناسب است و میزان کافئینی که دارد این قهوه را برای استفاده به عنوان قهوه صبحگاهی و همچنین برای تمام طول روز مناسب کرده است.

.این قهوه دارای طعم وانیلی و کرمی است که غلظت بالا و کرمای مخملی و ماندگاری دارد باعث می شود که طعم قهوه شما فوق العاده شود. از قهوه مارک اسپیشال بار اسپرسو گوپیون می توانید در انواع روش های دم کردن قهوه همچون اسپرسو ، کاپوچینو ، کافه لاته استفاده کرد.

.قهوه دانه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون سه میم در پاکت های سوپاپدار یک کیلوگرمی و به صورت دانه کامل عرضه می شود و یک قهوه ای است که می تواند عربیکا دوستان و روبوستا دوستان را کاملا راضی کند.

.شرکت قهوه گوپیون ایتالیا برای تولید این قهوه از بهترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا استفاده می کند و مطمئن باشید که بعد از نوشیدن اولین فنجان از طرفداران این قهوه خواهید شد.

.اگر تمایل پیدا کردید که قهوه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون اورجینال را بنوشید می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید و این قهوه فوق العاده خوش طعم و عطر را در محیط کلاسیک و خانوادگی کافی شاپ سه میم شیراز به همراه کیک ها یا صبحانه های ویژه سه میم که طرفداران بسیاری هم دارند ، میل کرده و از اوقات و نوشیدنی خود نهایت لذت را ببرید.

.همچنین از طریق سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم می توانید برای خرید قهوه دانه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون در شیراز یا از سراسر کشور اقدام کرده و این قهوه را به صورت پلمپ و پاکت اورجینال درب منزل خود تحویل بگیرید و هر زمان که تمایل داشتید از نوشیدن این قهوه عالی لذت ببرید.

 

گوپیون،قهوه گوپیون،قهوه گوپیون اسپیشال بار،Goppion Coffee، Goppion، قهوه مارک گوپیون در شیراز،فروش قهوه گوپیون در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میما

 

مقایسه قهوه دانه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون با دیگر قهوه ها :

.اگر بخواهیم قهوه ای را همرده با قهوه Goppion Special Bar Espresso نام ببریم می توانیم به قهوه اسپرسو دالمایر آلمان اشاره کنیم. این دو قهوه دارای میزان کافئین نسبتا برابری هستند و هر دو طعم عالی دارند ولی قهوه اسپیشال بار اسپرسو گوپیون دارای طعم ملایم تر و رست بهتری می باشد.

قهوه اسپیشال یا اسپیشیالیتی یا اسپشال :

.دانه های قهوه اسپیشال از دانه های قهوه بسیار مرغوب در جهان هستند که در شرایط خاص اقلیمی رشد می کنند و با نظارت کامل در زمان رشد ، پرورش می یابند و روند رست یا بو دادن خاص خود را دارند و همین امر باعث طعم فوق العاده و بینظیر قهوه اسپیشال شده است.

.کلمه اسپیشال اولین بار توسط ارنا ناتسن استفاده شد که توصیف کننده قهوه ای است که در تمام مراحل از رشد تا رست دارای شرایط خاص و ویژه ای می باشد.

.قهوه اسپیشال سه میم از معدود قهوه هایی است که از نمره صفر تا صد ، توانسته نمره ایی بالاتر از هشتاد را کسب کند و این نشان دهنده مورد پسند بودن این قهوه در دنیا از نظر طعم و بوی قهوه است.

.دانه های این قهوه در مناطق خاصی از آمریکا جنوبی و آسیای شرقی و آفریقا کشت می شود.

.یکی از شرکت هایی که قهوه اسپیشال بسیار با کیفیتی دارد شرکت گوپیون ایتالیا می باشد که خوشبختانه در فروشگاه قهوه سه میم موجود و قابل سفارش است.

درباره شرکت قهوه گوپیون :

.شرکت قهوه گوپیون (Goppion) یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده قهوه در ایتالیا می باشد که قهوه های خاص و بسیار با کیفیت را تولید می کند و جز محبوب ترین قهوه های جهان نیز به شمار می آید. در سال 1859 نام گوپیون متولد شد در حالیکه تاریخچه ما به عنوان رست کننده قهوه از سال 1948 آغاز می شود.

 

گوپیون،قهوه گوپیون،قهوه گوپیون اسپیشال بار،Goppion Coffee، Goppion، قهوه مارک گوپیون در شیراز،فروش قهوه گوپیون در شیراز،فروشگاه قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم

 

.در حال حاضر شرکت برند گوپیون در دستان نسل چهارم خانواده می باشد و توسط سرجیو (پسر بزرگ آنجلو) ، پائولا ، ماریو و سیلویا (نماینده نفر پنجم) اداره می شود. نسل جدید با این شعار به فعالیت خود ادامه می دهد که زمان پیمودن مسیر های جدید فرا رسیده است.

 

 

 

دانه قهوه دور کونتی بوربن وانیل کرم (Door County Bourbon Vanilla Cream) - دانه قهوه دور کونتی کرم گیلاس (Door County Cherry Crème) - دانه قهوه دور کونتی فندوق دارچینی (Door County Cinnamon Hazelnut) - دانه قهوه دور کونتی موکا نعناع (Door County Mocha Mint) - دانه قهوه کرکلند هندوراس (Kirkland Coffee Honduras) - دانه قهوه استامپتاون فاندرز بِلند (Stumptown Founder’s Blend) - دانه قهوه دور کونتی بادام تلخ (Door County Amaretto) - دانه قهوه کرکلند کاستاریکا (Kirkland Coffee Costa Rica) -  دانه قهوه استارباکس پیک پلیس (Starbucks Pike Place Roast)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top