کافه سه میم

قهوه دانه لاوازا کوالیتا اورو (Lavazza Qualita Oro)

خوصیات قهوه لاوازا کوالیتا اورو

دلیل پر فروش بودن قهوه لاوازا اورو طلایی

از کجا قهوه Lavazza Oro را به صورت اصل خریداری کنیم؟

  • قهوه دانه لاوازا کوالیتا اورو (Lavazza Qualita Oro)

 قهوه دانه لاوازا کوالیتا اورو (Lavazza Qualita Oro) :

 .قهوه دانه لاوازا کوالیتا اورو دارای رست مدیوم بوده و از ترکیب مرغوب ترین دانه های قهوه 100 درصد عربیکا تولید می شود. این قهوه یکی از بهترین قهوه های تولیدی برند لاوازا می باشد که به همین خاطر نام کوالیتا به معنای کیفیت طلایی را برای آن انتخاب کرده اند.

.قهوه مارک لاوازا کوالیتا اورو اصل دارای آرومای زیاد ، طعم غنی و عالی و کافئین مناسبی است و همین ویژگی های این قهوه را برای استفاده در تمام طول روز مناسب کرده است و از آن می توان برای تهیه انواع نوشیدنی ها همچون اسپرسو ، آمریکانو ، کاپوچینو ، لاته ماکیاتو استفاده نمود و همچنین از آنجایی که این قهوه به صورت دانه کامل عرضه می شود قابل استفاده در انواع دستگاه های قهوه ساز خانگی و صنعتی می باشد.

.قهوه دانه لاوازا کوالیتا اورو سه میم دارای طعم میوه ای به همراه ته مزه مالت و عسل می باشد که آن را بسیار خاص و دلچسب نموده است. این قهوه شیرینی ملایم ، غلظت خوب و کرمای خوبی دارد و در کل برای تهیه یک اسپرسوی اصیل ایتالیایی کاملا ایده آل است.

.قهوه برند Lavazza Qualita Oro یکی از پر طرفدار ترین ها در ایتالیا می باشد و همچنین طرفداران خاص خود را در سراسر جهان پیدا کرده است و یکی از قهوه هایی است که توانسته با ذائقه ایرانیان جور دربیاید. این قهوه به صورت دانه کامل در پاکت های وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی عرضه می شود.

.فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم یکی از معدود فروشگاه های قهوه در ایران و شیراز می باشد که قهوه های برند و اورجینال و کمیابی همچون قهوه دانه لاوازا کوالیتا اورو را به صورت پک پلمپ و اورجینال و به صورت مستقیم وارد نموده و در اختیار قهوه دوستان و عاشقان قهوه های اصل قرار می دهد. شما عزیزان برای خرید قهوه لاوازا اورو کافی است به سایت اینترنتی فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و قهوه خود را با مناسب ترین قیمت خریداری و درب منزل خود در هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.مجموعه سه میم علاوه بر فروشگاه قهوه دارای کافی شاپ نیز می باشد. در کافی شاپ سه میم نیز فقط از قهوه های مارک و اصل برای سرو به مشتریان استفاده می شود و شما عاشقان قهوه می توانید هر قهوه ای که با ذائقه تان همخوانی دارد را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن آن در کنار عزیزانتان و در محیطی آرام و دنج لذت ببرید.

.خاطر نشان می شویم که فروشگاه سه میم در راستای مشتری مداری خود و برای اطمینان شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان برگشت دادن قهوه خریداری شده را در صورتی که پلمپ و پاکت آن خراب و باز نشده باشد را فراهم نموده است.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،قهوه اورو لاوازا،قهوه لاوازا طلایی،قهوه لاوازا اورو طلایی،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

 

تاریخچه Lavazza :

.شرکت لاوازا یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین شرکت های قهوه ایتالیایی است که توسط لوئیچی لاوازا در سال 1895 در تورین ایتالیا تاسیس شد. وی در ابتدا کاملا به صورت تجربی به ترکیب دانه های قهوه و رست آنها می پرداخت ولی چند سال بعد به دلیل شوق و اشتیاقی که به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد دانه های قهوه داشت شروع به سفر به کشور های مبدا قهوه در جهان نمود.

.لوئیچی بعد از کسب دانش و اطلاعات بسیار در مورد انواع دانه های قهوه و نحوه رست آنها به ایتالیا بازگشت و شروع به ترکیب کردن دانه های مختلف قهوه با درصد های مختلف با هم نمود و آنها را با درجات مختلف رست می کرد تا بتواند در نهایت طعم و عطری را که در نظر دارد ، تولید کرده و به مشتریان خود ارائه دهد.

.قهوه های برند لاوازا به قدری مورد استقبال قرار گرفت که در مدت زمان کوتاهی توانست شرکت و کارخانه خود را گسترش داده و قهوه های خود را به کشور های مختلف ارسال نمائید. امروزه قهوه های لاوازا یکی از پر فروش ترین قهوه ها در جهان می باشد و هر فردی می تواند قهوه دلخواه خود را در میان قهوه های لاوازا یافته و از نوشیدن قهوه خود لذت ببرد.

.در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با برند Lavazza و محصولات آن می توانید به مقاله لاوازا در قسمت اخبار و مقالات سایت سه میم مراجعه نمائید.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،قهوه اورو لاوازا،قهوه لاوازا طلایی،قهوه لاوازا اورو طلایی،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه برند،قهوه مارک

 

 

 

دانه قهوه کالامازو گردو افرا (Kalamazoo coffee Moonlight Maple Walnut)دانه قهوه کالامازو فندوقی (Kalamazoo Coffee Filbert Hills Hazelnut) - دانه قهوه کالامازو فرنچ وانیلا (Kalamazoo Coffee French Vanilla) - دانه قهوه راونز برو دابل دِد (Raven’s Brew Coffee Double Dead) - دانه قهوه راونز برو دِد منز ریچ (Raven’s Brew Coffee Deadman’s Reach) - دانه قهوه راونز برو مدل Three Peckered Billy Goat  (Raven’s Brew Coffee Three Peckered Billy Goat) - دانه قهوه راونز برو گرگ شرور (Raven’s Brew Coffee Wicked Wolf) - دانه قهوه راونز برو مدل Grin & Bear It (Raven’s Brew Coffee Grin & Bear It)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top