کافه سه میم

قهوه دانه سوپر کرما لاوازا

قهوه سوپر کرمای لاوازا یکی از بهترین های لاوازا

مشخصات و ویژگی های قهوه دانه سوپر کرما لاوازا

از کجا قهوه لاوازا سوپر کرما اصل بخریم؟

  • دانه قهوه لاوازا سوپر کرما سه میم

قهوه دانه سوپر کرما لاوازا (Lavazza Super Crema) :

.در این متن قصد داریم یکی از قهوه های بینظیر و پرطرفدار فروشگاه سه میم یعنی قهوه سوپر کرما لاوازا را با هم بررسی کنیم.

.قهوه برند سوپر کرما لاوازا که در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم نیز موجود می باشد دارای ترکیبی از 60 درصد دانه قهوه عربیکا و 40 درصد دانه قهوه روبوستا است. این قهوه دارای رست مدیوم ، کافئین متوسط ، عطر و طعم عالی ، اسیدیته متوسط و تلخی متعادلی است.

.دانه های عربیکا موجود در این قهوه ، دست چینی از مزارع برزیل و کلمبیا و دانه های روبوستا ی آن گلچینی از مزارع آسیای شرقی همچون ویتنام و اندونزی است. قهوه دانه سوپر کرما لاوازا سه میم به عنوان یکی از بهترین قهوه های آروماتیک در دنیا شناخته شده می شود یعنی قهوه ایی که دارای طعم و عطر و بوی بسیار خوش و مطبوعی است.

.این قهوه از برند لاوازا ایتالیا دارای غلظت بالا ، کرمای فوق العاده و طعم غنی با نت های عسل ، بادام و کمی ته مزه میوه های خشک می باشد. قهوه مارک Lavazza Super Crema سه میم ، یک قهوه عالی برای آغاز روز و همچنین در هر ساعتی از روز که نیاز به بالا بردن انرژی تان دارید ، می باشد.

.قهوه لاوازا سوپر کرما اورجینال ، برای درست کردن انواع قهوه ها مثل اسپرسو ، آمریکانو و به ویژه قهوه های ترکیبی با شیر همچون لاته ، کاپوچینو و لاته ماکیاتو عالی است و در هر حالتی یک نوشیدنی خوش طعم و خوشمزه را به شما می دهد.

 

قهوه لاوازا سوپر کرما،قهوه سوپر کرما لاوازا،قهوه مارک لاوازا،لاوازا،Lavazza،فروش قهوه لاوازا اصل،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه در شیراز،قهوه مارک،قهوه برند

 

.شما قهوه دوستان می توانید برای خرید قهوه دانه سوپر کرما لاوازا ، از طریق سایت فروشگاه قهوه سه میم اقدام کرده و این قهوه خوش ترکیب و خوش طعم را با مناسب ترین قیمت و به صورت پاکت و پلمپ اورجینال خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم دارای لیستی بینظیر از انواع قهوه های مارک و اورجینال از بهترین های جهان و در قالب های مختلف دانه قهوه ، پودر قهوه ، پد قهوه و ... می باشد و شما می توانید هر یک از آنها را که با سلیقه و ذائقه تان بیشتر همخوانی دارد ، خریداری نموده و به صورت پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه در کشور می باشد که فقط به ارائه قهوه های برند و اصل از بهترین شرکت های قهوه جهانی می پردازد و قهوه های مارک و کمیاب را به صورت مستقیم و در قالب های مختلف دانه قهوه ، پودر قهوه ، پد قهوه و ... وارد و در اختیار قهوه دوستان قرار می دهد.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم قرار دارد که برای سرو به مشتریان فقط از قهوه های اصل و برند استفاده می کند و شما عاشقان قهوه های اصل و ناب می توانید هر قهوه ای را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و از نوشیدن آن لذت ببرید و همین امر سبب شهرت کافی شاپ سه میم در شیراز شده است.

شرکت قهوه لاوازا :

.شرکت قهوه لاوازا یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده قهوه در دنیا می باشد که کارخانه رست آن در ایتالیا واقع شده و از سال 1895 تا به امروز در حال تولید و عرضه قهوه های با کیفیت و با ترکیبات مختلف می باشد.

.موسس شرکت Lavazza ، لوئیچی لاوازا سال های بسیاری در زمینه قهوه و صنعت مرتبط با آن فعالیت داشت و توانست ابداعات مختلفی در زمینه تولید قهوه ها با طعم های مختلف ، همچنین در زمینه ابداع روش های جدید بسته بندی قهوه و اختراعات دستگاه های مختلف قهوه ساز دست پیدا کند.

.در حال حاضر قهوه های برند لاوازا از شناخته شده ترین قهوه ها در سراسر جهان می باشد و کمتر فرد قهوه دوستی را خواهید یافت که از قهوه های لاوازا نخورده باشد. قهوه های لاوازا با ترکیبات و درجه رست های مختلف تولید و در قالب دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه و ... تولید و روانه بازار می شوند.

 

 

دانه قهوه ایلی هند (Illy India) - دانه قهوه ایلی کلمبیا (Illy Colombia) - دانه قهوه ایلی بدون کافئین (Illy Decaffeinato) - دانه قهوه لوکافه پیکولو و دولچه (Lucaffe Piccolo & Dolce) - دانه قهوه لوکافه کلاسیک (Lucaffe Classic) - دانه قهوه لوکافه اکسکویسیت (Lucaffe Exquisit Coffee Beans) - دانه قهوه ساکوئلا بار ایتالیا گرن گوستو (Saquella Caffé Bar Italia Espresso Gran Gusto) - دانه قهوه لوکافه کلاسیک – قوطی 250 گرمی (Lucaffe Classic) - دانه قهوه گریبالدی اسپرسو بار (Garibaldi Espresso Bar) - دانه قهوه بونومی سنتناریو (Bonomi Centenario) - دانه قهوه بونومی ماکومبا (Bonomi Macumba) - دانه قهوه بونومی بوسانووا (Bonomi Bossanova)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top