کافه سه میم

قهوه دانه کافه اسپرسو لاوازا (Lavazza Caffe Espresso)

بررسی ویژگی طعم و عطری قهوه لاوازا کافه اسپرسو

از کجا دانه قهوه کافه اسپرسو لاوازا اصل را بخریم؟

  • قهوه کافه اسپرسو لاوازا سه میم

 قهوه دانه کافه اسپرسو لاوازا (Lavazza Caffe Espresso) :

 .قهوه دانه کافه اسپرسو لاوازا سه میم ترکیبی از دانه های قهوه 100 درصد عربیکا از مناطق آمریکای مرکزی ، آمریکای جنوبی و آفریقا است که در پاکت های وکیومی سوپاپدار یک کیلوگرمی عرضه می شود و در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم موجود و قابل سفارش می باشد.

.قهوه برند Lavazza Caffe Espresso دارای رست مدیوم ، تلخی متعادل و کرمای خیلی خوبی است. این قهوه ، آروما و عطر عالی با رایحه خوش کاکائو و نت های شکلاتی و کاراملی دارد که آن را بسیار خاص و خوش طعم کرده است.

.قهوه دانه کافه اسپرسو لاوازا ، یک قهوه با اسیدیته مناسبی است و برای همین برای افرادی که عادت به مصرف زیاد قهوه در طول روز دارند ، گزینه بسیار ایده آلی است. این قهوه یکی از محبوب ترین قهوه ها در دنیا است و از آن می توانید برای درست کردن انواع قهوه های سیاه همچون اسپرسو و آمریکانو ، قهوه های دمی و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر مثل کاپوچینو و لاته استفاده کنید.

.دانه های موجود در قهوه لاوازا کافه اسپرسو اورجینال ، به صورت فصلی از مزارع مختلف که شرایط آب و هوایی خاص دارند ، کشت و برداشت می شود و همین در بالا بردن کیفیت این قهوه و خاص شدن این محصول شرکت لاوازا شده است. از این قهوه می توانید در انواع مدل های قهوه ساز خانگی و صنعتی استفاده نموده و با آن نوشیدنی دلخواه خود آماده کرده و از آن لذت ببرید.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،قهوه کافه اسپرسو لاوازا،فروش قهوه لاوازا،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه اورجینال

 

.برای خرید قهوه دانه کافه اسپرسو لاوازا می توانید به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و این قهوه خوش طعم و بینظیر را با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اورجینال خریداری نموده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های قهوه در شیراز و ایران می باشد که به واردات و عرضه قهوه های مارک و اورجینال از بهترین های جهان می پردازد و تمامی این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را به همان صورت پلمپ اورجینال و اصل در اختیار قهوه دوستان در سراسر ایران می رساند.

.در کنار فروشگاه قهوه سه میم ، کافی شاپ سه میم قرار دارد که برای سرو به مشتریان خود و برای درست کردن تمامی نوشیدنی های خود فقط از قهوه های برند استفاده می کند و به همین دلیل هم در شیراز به شهرت خاصی رسیده است. هر فرد قهوه دوستی می تواند قهوه دلخواه خود از هر شرکت و مارکی را سفارش داده و از نوشیدن آن در محیط آرام و دنج کافی شاپ سه میم لذت ببرید.

تاریخچه شرکت لاوازا :

.موسس شرکت لاوازا ، لوئیچی لاوازا بود که ابتدا فروشگاه مواد غذایی خود را در تورین ایتالیا راه اندازی کرد و سپس به دلیل علاقه ایی که داشت دنبال تولید قهوه رفت. لوئیچی طی سالیان زیاد و با مطالعه و تلاش بسیار توانست سرانجام قهوه های خاص خود را تولید کند و شرکت خود را گسترش دهد.

.لوئیچی لاوازا در زمینه تولید قهوه با طعم های مختلف و حتی در زمینه بسته بندی ، ابداعات بسیاری داشت که تاثیر بسیاری در صنعت تولید قهوه داشت. قهوه های Lavazza به صورت دانه قهوه ، پودر قهوه ، کپسول قهوه ، پد قهوه و ... تولید می شود.

.یکی از فعالیت های لوئیچی لاوازا که انقلاب بزرگی در صنعت قهوه ایجاد کرد ، اختراع بسته بندی پرگامین (Lavazza Pergamin) بود که شامل بسته بندی با دو لایه کاغذ می شد که طعم قهوه را به خوبی برای مدت زمان بیشتری حفظ می کرد و همچنین افراد می توانستند مقدار قهوه بیشتری را خریداری کنند.

.قهوه های لاوازا دارای درجه رست های مختلف و ترکیبات متفاوتی هستند که تمامی سلیقه و ذائقه ها را می تواند راضی کند.

.از دیگر فعالیت های تاثیر گذار لوئیچی لاوازا می توان به تولید اسپرسو ساز برقی اشاره کرد که به دلیل راحتی استفاده آن در منزل و محل کار با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. در اواخر سال 1989 ، کمپانی لاوازا اولین دستگاه قهوه خود را که از کپسول های آماده قهوه استفاده می کرد به بازار ارائه نمود که این دستگاه هم همچون دیگر محصولات لاوازا با استقبال بینظیری در سراسر جهان مواجه شد به ویژه که استفاده از آن نیاز به هیچ دانش و تجربه ای نداشت.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،قهوه کافه اسپرسو لاوازا،فروش قهوه لاوازا،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل،قهوه اورجینال

 

 

 

دانه قهوه استامپتاون فاندرز بِلند (Stumptown Founder’s Blend) - دانه قهوه دور کونتی بادام تلخ (Door County Amaretto) - دانه قهوه کرکلند کاستاریکا (Kirkland Coffee Costa Rica) -  دانه قهوه استارباکس پیک پلیس (Starbucks Pike Place Roast) - دانه قهوه استارباکس اتیوپی (Starbucks Ethiopia) - دانه قهوه کورسینی اسپرسو اینتنسو کرموسو (Corsini Espresso Intenso e Cremoso) - دانه قهوه کورسینی وِندینگ کلاسیکو (Corsini Vending Classico) - دانه قهوه کورسینی الیت (Corsini Espresso Elite) - دانه قهوه کورسینی کاراکاس اورو (Corsini Caracas Oro) - دانه قهوه کورسینی سوپریور (Corsini Superior)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top