کافه سه میم

قهوه دانه اتیوپی ایلی (Illy Etiopia)

معرفی قهوه ایلی اتیوپی

چه ویژگی هایی قهوه اتیوپی مارک ایلی را خاص کرده است؟

دانه قهوه اتیوپی ایلی اصل را از کجا بخریم؟

  • قهوه دانه اتیوپی ایلی سه میم

 قهوه دانه اتیوپی ایلی (Illy Etiopia) :

 .قهوه دانه اتیوپی ایلی سه میم که جز لاین مونو عربیکا یا سلکشن عربیکا از برند ایلی است حاوی دانه های قهوه 100 درصد عربیکا است که به صورت اختصاصی فقط از یک منطقه و یا حتی یک مزرعه از کشور اتیوپی در آفریقا دست چین می شوند. مونو عربیکا به معنی تک منشا بودن یا تک زیستگاه بودن دانه های قهوه است.

.قهوه برند Illy Etiopia اورجینال دارای رست لایت - مدیوم ، آرومای ملایم و عطر فوق العاده ، طعم بسیار دلنشین و خاص با یک تلخی مناسبی است و نت گل جاسمین (گل یاسمن) و میوه ای دارد. این قهوه به صورت دانه کامل و در قوطی های فلزی دربدار 250 گرمی عرضه می شود که در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم نیز موجود می باشد.

.قهوه مارک ایلی اتیوپی به عنوان یک قهوه سبک با اسیدیته کم و کافئین متوسط شناخته می شود و برای استفاده در تمام ساعات روز حتی بعد از شام نیز مناسب بوده و از آنجایی که وزن و قیمت مناسبی دارد برای مصرف خانگی و محل کار بسیار ایده آل و مناسب است.

.این قهوه برای درست کردن انواع نوشیدنی ها مثل اسپرسو ، آمریکانو ، کاپوچینو و کافه لاته مناسب بوده و در انواع دستگاه های اسپرسو ساز و قهوه ساز خانگی و صنعتی می توانید از این قهوه استفاده نموده و تنها کاری که باید انجام دهید آن است که دانه ها را متناسب با قهوه ساز خود آسیاب کرده و بعد نوشیدنی دلخواه خود را با آن درست کنید.

 

ایلی،قهوه ایلی،قهوه اتیوپی،قهوه اتیوپی ایلی،illy، illy coffee،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه های ایلی،قهوه برند،قهوه مارک،قهوه اصل

خرید قهوه اتیوپی ایلی

 

.برای خرید قهوه دانه اتیوپی ایلی می توانید به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه نموده و این قهوه خوش طعم را با مناسب ترین قیمت و به صورت پلمپ اورجینال خریداری نموده و درب منزل خود در شیراز یا هر شهری از ایران که هستید ، تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم دارای یک آرشیو فوق العاده از قهوه های برند و اورجینال از معروف ترین و بهترین شرکت های قهوه در جهان است و به جرات می توان گفت که هر قهوه دوستی می تواند هر قهوه ای که دوست دارد را در میان قهوه های سه میم یافته و آن را سفارش داده و به صورت پلمپ اورجینال تحویل بگیرد.

.کافی شاپ سه میم در کنار فروشگاه قهوه سه میم قرار دارد که فقط از قهوه های مارک و اصل برای تهیه تمامی نوشیدنی ها و ارائه به مشتریان خود استفاده می کند. شما عاشقان قهوه های اصل می توانید هر قهوه از هر برندی را که بیشتر دوست دارید ، سفارش داده و به همراه کیک های سه میم و در یک محیط آرام و دنج و کلاسیک کافی شاپ سه میم شیراز میل کرده کرده و لذت ببرید.

شرکت ایلی (Illy) :

.شرکت ایلی یکی از مشهور ترین شرکت های تولید قهوه های رست شده در ایتالیا است. این شرکت توسط فرانچسکو ایلی در 1933 تاسیس شد و همچنان هم در اختیار خانواده ایلی است و به صورت خانوادگی اداره می شود.

.قهوه های تولیدی شرکت Illy که در فروشگاه اینترنتی سه میم نیز عرضه می شود از دانه های خالص عربیکا که از کشورهای اتیوبی ، کلمبیا ، اندونزی ، برزیل ، کواتمالا و کاستاریکا دست چین شده اند ، تهیه می شوند.

.فرانچسکو ایلی و خانواده اش در زمینه تولید قهوه و دستگاه های مرتبط با قهوه ، ابداعات و اختراعات بسیاری داشتند از جمله : استفاده از گاز بی اثر در بسته بندی قهوه ها به جای فشار هوا ، اختراع اسپرسو ساز برقی برای استفاده در هر مکانی که افراد مایل بودند و به این ترتیب قهوه هر زمان و در هر مکانی خیلی راحت در دسترس تمامی افراد قرار گرفت.

 

نمونه ای از قهوه ساز اتوماتیک ایلی با سایز کوچک و مناسب خانه و محل کار

 

.قهوه های ایلی غالبا در وزن های کم رست داده می شوند تا تمامی محصولات به صورت تازه و تاریخ رست جدید به دست مشتریان برسد. قهوه های مارک Illy می تواند به عنوان یک هدیه عالی برای دوستداران قهوه های عربیکا باشد.

 

 

 

دانه قهوه ساکوئلا ایتالیا اسپرسو گرن کرما (Saquella Caffé Italia Espresso Gran Crema) - دانه قهوه مورنو وندینگ (Caffé Moreno Vending) - دانه قهوه بوربن میشلا بلو (Caffé Borbone Miscela BLU) - دانه قهوه بوربن میشلا روسا (Caffé Borbone Miscela ROSSA) - دانه قهوه بوربن میشلا اورو (Caffé Borbone Miscela ORO) - دانه قهوه پیک پلیس استارباکس (Starbucks Pike Place Roast) 340 گرمی - دانه قهوه استارباکس وراندا بلند (Starbucks Veranda Blend) - دانه قهوه موکافلور قهوه ای (دولچه) - دانه قهوه دور کونتی هایلندر گروگ (Door County Highlander Grogg)  - دانه قهوه جاکوبز کرما (Jacobs Crema Expertenrostung) - دانه قهوه سالوادور آبی (S.Salvador Miscela di Caffe Bar)

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top