کافه سه میم

قهوه دانه لاوازا اسپرسو کرموسو (Lavazza Espresso Cremoso)

دلیل پیشنهاد ما در مورد قهوه لاوازا اسپرسو کرموسو

بررسی ویژگی طعم و عطری دانه قهوه اسپرسو کرموسو لاوازا

از کجا می توان قهوه دانه لاوازا اسپرسو کرموسو اصل خریداری کنیم؟

  • قهوه دانه لاوازا اسپرسو کرموسو سه میم

.فروشگاه قهوه سه میم این افتخار را دارد که قهوه های برند و اصل را از شرکت های معتبر تولید قهوه در سراسر جهان را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت به دست عاشقان واقعی قهوه در سراسر ایران می رساند.

.در این متن قصد داریم در مورد یکی از قهوه های مارک و بینظیر و خوش ترکیب سه میم یعنی قهوه دانه لاوازا اسپرسو کرموسو صحبت کنیم. در ابتدا به صورت مختصر می خواهیم به بررسی تاریخچه شرکت لاوازا می پردازیم :

.شرکت Lavazza یکی از مطرح ترین شرکت های تولید قهوه در ایتالیا و دنیا با قدمتی بیش از یک قرن می باشد. موسس شرکت لاوازا یعنی لوئیچی لاوازا با توجه به نبود قهوه رست شده و آماده در بازار آن زمان و نبود قهوه های مختلف که بتواند همه را راضی کند ، از این فرصت استفاده کرد و شروع به ترکیب دانه های قهوه و دادن رست های مختلف به آنها کرد و به این ترتیب توانست قهوه هایی با طعم ها و ترکیب های مختلفی را تولید کند که ذائقه همه را ارضا می کرد و همین امر باعث شد که شرکت لاوازا خیلی سریع در بازار قهوه مشهور شود.

.لاوازا در زمینه های مختلف صنعت قهوه از تولید قهوه با رست های مختلف گرفته تا تولید پاکت هایی جدید با ویژگی خاص برای بسته بندی قهوه که کیفیت قهوه را برای زمان طولانی تری حفظ می کرد و همچنین تولید اسپرسو ساز و ... فعالیت داشته و دارد.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،lavazza، قهوه Lavazza،فروش قهوه لاوازا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

قهوه دانه لاوازا اسپرسو کرموسو (Lavazza Espresso Cremoso) :

.قهوه دانه لاوازا اسپرسو کرموسو که در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم نیز موجود می باشد از ترکیب 30 درصد دانه های قهوه عربیکای آمریکای جنوبی و 70 درصد دانه های قهوه روبوستای آسیای جنوب شرقی تهیه می شود.

.قهوه برند Lavazza Espresso Cremoso   سه میم ، دارای رست مدیوم و کرمای عالی است و همین امر باعث شده که علاوه بر اسپرسو ، برای تهیه نوشیدنی های ترکیبی قهوه با شیر همچون لاته و کاپوچینو انتخاب عالی می باشد. این قهوه دارای عطر و طعمی دلنشین و فوق العاده ای است که در انتها یک مزه شیرین با نت شکلاتی را در دهان به وجود می آورد.

.ویژگی اصلی دانه قهوه لاوازا اسپرسو کرموسو اورجینال ، آرومای شکلاتی و کرمای عالی و ماندگاری می باشد که باعث شده این قهوه به یکی از قهوه های منحصربفرد شرکت لاوازا تبدیل شود. از این قهوه اصل از برند لاوازا ایتالیا برای درست کردن انواع قهوه همانند اسپرسو ، فرنچ پرس و موکاپات و قهوه ساز فرانسه و ... مناسب است. همچنین از این قهوه می توانید در تمام دستگاه های قهوه ساز خانگی و صنعتی استفاده کنید.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،lavazza، قهوه Lavazza،فروش قهوه لاوازا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.قهوه لاوازا اسپرسو کرموسو را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم ، به راحتی خریداری کرده و آن را به صورت پلمپ اورجینال درب منزل تحویل بگیرید.

.فروشگاه قهوه سه میم از معدود فروشگاه های معتبر و با سابقه قهوه در ایران و به خصوص در جنوب کشور می باشد که فقط به واردات و عرضه قهوه های مارک و اورجینال از معروف ترین و برترین شرکت های قهوه جهان می پردازد و این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و در اختیار قهوه دوستان و دوستداران قهوه های برند و اصل در سراسر کشور قرار می دهد.

.شما می توانید هر قهوه ای که متناسب با ذائقه و سلیقه تان می باشد را در میان قهوه های سه میم یافته و آن را سفارش داده و هر زمان که تمایل داشتید ، از نوشیدن قهوه اصل و دلخواه خود لذت ببرید.

.اگر به دنبال نوشیدن قهوه های اورجینال و اصل هستید ، می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید. کافی شاپ سه میم شیراز از معدود کافی شاپ های ایران می باشد که از قهوه های اورجینال و برند از بهترین شرکت های جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه ای را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد را در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در کنار کیک های سه میم لذت ببرید.

 

 

دانه قهوه اتیوپی ایلی Illy Etiopiaدانه قهوه اینستو ایلی Illy Intensoدانه قهوه گواتمالا ایلی Illy Guatmalaدانه قهوه دولچه گوپیون Goppion Dolceدانه قهوه سوپر کرما لاوازا Lavazza Super Cremaدانه قهوه کرما گوستو فورته لاوازا Lavazza Crema e gusto foretدانه قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا Lavazza Crema e gusto classicدانه قهوه جی بی ام جامائیکا گوپیون Goppion JA.BL.MOدانه قهوه 100 درصد عربیکا ناتیوو گوپیون Goppion Nativo 100% Arabicaدانه قهوه آروما اسپرسو بار گوپیون Goppion Aroma espresso barدانه قهوه اسپرسو کرموسو لاوازا Lavazza Espresso Cremosoدانه قهوه کافه اسپرسو لاوازا Lavazza Caffe espresso

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top