کافه سه میم

قهوه دانه لاوازا گوستو فورته (Lavazza Espresso Crema E Gusto Forte)

معرفی قهوه لاوازا گوستو فورته

ویژگی آروما و طعمی دانه قهوه گوستو فورته لاوازا

از کجا قهوه دانه لاوازا گوستو فورته اصل و اورجینال بخریم؟

  • دانه قهوه لاوازا کرما گوستو فورته سه میم

.در اینجا می خواهیم در مورد خصوصیت قهوه دانه لاوازا گوستو فورته صحبت کنیم تا شما عزیزان راحت تر بتوانید این قهوه یا دیگر قهوه هایی که در سایت سه میم در مورد آنها مفصل توضیح داده شده است را بشناسید و بنا بر طبع و ذائقه خود قهوه دلخواه خود را تهیه و از نوشیدن آن لذت ببرید.

معرفی شرکت Lavazza :

.شرکت لاوازا در سال 1895 در تورین ایتالیا توسط فردی بنام لوئیچی لاوازا تاسیس شد. لوئیچی علاقه بسیاری در زمینه تولید قهوه داشت به نحوی که شروع به ترکیب دانه های مختلف قهوه از جا های مختلف دنیا کرد. وی با دادن درجه رست های مختلف (بو دادن دانه قهوه با درجه حرارت مختلف) به دانه های قهوه توانست قهوه هایی با طعم و آرومای مختلف تولید کند به نحوی که هر فرد دوستدار قهوه ای می توانست قهوه دلخواه خود را در لیست قهوه های شرکت لاوازا بیابد.

.قهوه های اصل شرکت لاوازا از درجه رست لایت یعنی درجه 1 تا رست دارک یعنی درجه 10 را شامل می شود. این شرکت علاوه بر تولید قهوه ، در تمام زمینه های مرتبط با قهوه همانند بسته بندی یا تولید دستگاه های قهوه ساز و اسپرسو ساز هم فعالیت دارد.

.برای خرید هر یک از قهوه های برند Lavazza می توانید به سایت فروشگاه قهوه سه میم مراجعه کرده و هر کدام را تمایل دارید ، خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،lavazza، قهوه Lavazza،فروش قهوه لاوازا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

قهوه دانه لاوازا گوستو فورته (Lavazza Espresso Crema E Gusto Forte) :

.قهوه دانه لاوازا گوستو فورته سه میم ترکیبی بینظیر از 80 درصد دانه های قهوه روبوستا و 20 درصد دانه های قهوه عربیکا است که بهترین مزارع قهوه در کشور های برزیل و آسیای جنوب شرقی و آفریقای شرقی دست چین شده اند.

.این قهوه برند به عنوان یک قهوه آروماتیک و خوش عطر و بو شناخته می شود که کرمای عالی و عطر و بوی بالایی دارد و همین غلظت بالای آن باعث شده که برای تهیه یک اسپرسوی فوق العاده و ایتالیایی ، انتخابی عالی باشد.

.شرکت لاوازا در لاین گوستو یک قهوه دیگر به نام گوستو کلاسیکو هم دارد که تفاوت بین این دو قهوه در این است که قهوه گوستو فورته دارای غلظت و عطر بیشتری نسبت به مدل کلاسیک آن است.

.دانه قهوه گوستو فورته لاوازا که در فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم هم وجود می باشد ، دارای رست مدیوم - دارک و طعم تلخی است. این قهوه از لاوازا دارای نت چوبی و ته مزه کاکائویی است و ماندگاری طعم در دهان و یک کرمای طلایی خامه ای عالی است.

.این قهوه یکی از ترکیبات منحصربفرد شرکت لاوازا است که دارای کرمای خامه ای و طعمی قوی و اسیدیته پایینی است که بنا به توصیه خود شرکت لاوازا گزینه بسیار عالی برای تهیه یک اسپرسو خامه ای با طعمی قوی است.

.قهوه لاوازا گوستو فورته سه میم به خاطر ترکیبی که دارد حاوی کافئین بالایی است که همین امر باعث به وجود آمدن احساس شادابی در فرد می شود و یک قهوه عالی برای شروع یک روز پر انرژی است. ویژگی خوب دیگر این قهوه آن است که می توانید آنرا متناسب با هر مدل دستگاهی که دارید آسیاب کرده و در هر نوع قهوه سازی از آن استفاده کنید. همچنین این قهوه برای تمام روش های دم کردن قهوه از جمله اسپرسو ، قهوه فرانسه ، وی 60 و ... مناسب است.

 

لاوازا،قهوه لاوازا،lavazza، قهوه Lavazza،فروش قهوه لاوازا،فروش قهوه در شیراز،فروشگاه قهوه سه میم،قهوه مارک،قهوه برند،قهوه اصل

 

.کافی شاپ سه میم از محدود کافی شاپ های شیراز است که فقط قهوه های مارک را سرو می کند. دوستداران قهوه می توانند در کافی شاپ سه میم در فضایی کلاسیک ، زیبا و آرام از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرند.

.همچنین می توانید قهوه دانه گوستو فورته لاوازا اصل را از فروشگاه اینترنتی قهوه سه میم تهیه کرده و هر زمانی که خواستید از طعم اصل و واقعی آن لذت ببرید. فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه در ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های اورجینال و اصل از معروف ترین شرکت های تولید قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود بهره مند شوند.

 

 

دانه قهوه اسپرسو کرموسو لاوازا Lavazza Espresso Cremosoدانه قهوه کافه اسپرسو لاوازا Lavazza Caffe espressoدانه قهوه لامبورگینی مدل پلاتینیوم Tonino Lamborghini Espresso Plantinum Coffeeدانه قهوه لامبورگینی مدل مشکی Tonino Lamborghini Espresso Black Coffee Beanدانه قهوه لامبورگینی مدل قرمز Tonino Lamborghini Espresso Red Coffee Beanدانه قهوه موکافلور گلدبلند Mokaflor Gold Blend Coffeeدانه قهوه موکافلور اورو Mokaflor OROدانه قهوه اسپرسو 57 دیویدوف Davidoff Espresso 57دانه قهوه اینتنسو ایلی Illy intenseدانه قهوه کرکلند رواندان Kirkland Rwandanدانه قهوه کرکلند هوس بلند  Kirkland House Blend-

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top