کافه سه میم

پودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا (Lavazza Crema E Gusto Classico)

معرفی پودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا

بررسی ویژگی های طعم و عطری قهوه لاوازا گوستو کلاسیکو

از کجا پودر قهوه لاوازا کرما گوستو کلاسیکو اصل را با مناسب ترین قیمت خریداری کنیم؟

  • پودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا سه میم

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از معتبر ترین عرضه کننده های قهوه های اصل در ایران می باشد که تمام قهوه های مارک و برند را هم به صورت دانه قهوه و هم پودر قهوه در دسترس شما قهوه دوستان قرار داده تا بتوانید راحت و آسان آنها را خریداری نموده و هر زمان که تمایل داشتید از نوشیدن قهوه دلخواه خود لذت ببرید.

.همچنین کافی شاپ سه میم شیراز این افتخار را دارد که برای تهیه انواع نوشیدنی های خود فقط از قهوه های برند و قهوه های اصل مثل قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا استفاده می کند که در اینجا قصد داریم با هم ویژگی های این قهوه را بررسی کرده تا بهتر و بیشتر با آن آشنا شوید.

پودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا (Lavazza Crema E Gusto Classico) :

.پودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا سه میم به عنوان یک قهوه آروماتیک ، خوش طعم و خوش عطر شناخته می شود که دارای ترکیب 40 درصد دانه قهوه عربیکا و 60 درصد دانه قهوه روبوستا بوده که به صورت پودر قهوه آسیاب شده در پاکت های وکیومی 250 گرمی عرضه می شود.

.این قهوه دارای کرمای عالی و عطر و بوی نسبتا بالایی است و غلظت بالای دارد که باعث شده که برای درست کردن یک اسپرسوی اصیل و عالی ایتالیایی انتخابی مناسب و فوق العاده باشد. این قهوه برند از شرکت لاوازا ایتالیا را می توانید از طریق فروشگاه قهوه سه میم خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

.این قهوه به دلیل وزن مناسب و بسته بندی وکیومی که دارد و همچنین به دلیل اینکه به صورت پودر آماده می باشد یکی از بهترین گزینه ها برای مصارف خانگی و محل کار بوده و استفاده از آن را بسیار راحت می باشد.

.پودر قهوه Lavazza Crema E Gusto Classico اورجینال یک قهوه با رست مدیوم - دارک ، طعم نسبتا تلخ ، اسیدیته پائین ، شیرینی متعادل و طعم بینظیر با نت های شکلاتی و ادویه ای است که آن را خاص کرده است. این قهوه به دلیل ترکیب کلاسیکی که دارد می تواند هر فرد قهوه دوستی را راضی کند و مطمئن باشید از نوشیدن آن لذت خواهید برد.

.قهوه لاوازا کرما گوستو کلاسیکو برای انواع روش های دم کردن مثل اسپرسو ، آمریکانو ، قهوه های دمی و فیلتری و همچنین قهوه های ترکیبی با شیر مثل کاپوچینو و لاته مناسب بوده و همچنین قابل استفاده در انواع دستگاه ها از جمله موکاپات ، اسپرسو ساز ، فرنچ پرس و ... می باشد.

.پودر قهوه کرما گوستو کلاسیکو لاوازا اصل را در سایت فروشگاه قهوه سه میم در دسترس شما عزیزان قرار داده شده تا بتوانید آن را آسان و راحت خریداری نموده و به صورت پلمپ اورجینال درب منزل خود در شیراز یا هر شهرستانی که هستید ، تحویل بگیرید.

 

قهوه لاوازا،لاوازا،Lavazza،فروش قهوه لاوازا اصل،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،قهوه فروشی ،فروشگاه قهوه،قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند

 

.فروشگاه قهوه سه میم یکی از فروشگاه های قهوه معتبر و با سابقه در ایران می باشد که به عرضه مستقیم قهوه های مارک و اصل از معروف ترین شرکت های تولید کننده قهوه در جهان می پردازد. فروشگاه سه میم این قهوه ها را به صورت مستقیم وارد نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت در اختیار عاشقان واقعی قهوه قرار می دهد تا بتوانند از طعم واقعی و ناب قهوه دلخواه خود بهره مند شوند.

.فروشگاه قهوه سه میم برای اطمینان خاطر شما عزیزان از اصل بودن قهوه ها ، امکان عودت و برگشت قهوه خریداری شده را در صورتی که پاکت و پلمپ آن باز یا خراب نشده باشد ، فراهم نموده است.

.اگر به دنبال نوشیدن قهوه های برند و اورجینال هستید می توانید به کافی شاپ سه میم تشریف بیاورید. کافی شاپ سه میم شیراز از معدود کافی شاپ های ایران می باشد که از قهوه های اصل از بهترین شرکت های جهان برای سرو به مشتریان خود استفاده می کند. شما قهوه دوستان می توانید هر قهوه ای را که بیشتر با ذائقه تان همخوانی دارد ، در میان قهوه های سه میم یافته و از نوشیدن قهوه دلخواه خود در کنار کیک های سه میم لذت ببرید.

شرکت Lavazza :

.لوئیچی لاوازا موسس شرکت لاوازا ایتالیا بود که کار خود را از یک مغازه کوچک شروع کرد. لوئیچی در سال های بعد به دنبال علاقه اش یعنی تولید قهوه با طعم و عطر و رست های مختلف قهوه رفت.

.تلاش های بسیار لوئیچی لاوازا در زمینه قهوه و ابداعات و اختراعات او و فرزندانش در زمینه قهوه و دستگاه های قهوه ساز و ... باعث شد که شرکت لاوازا به یکی از بزرگ ترین شرکت های رست قهوه در جهان تبدیل شود.

 

قهوه لاوازا،لاوازا،Lavazza،فروش قهوه لاوازا اصل،فروشگاه قهوه سه میم،فروش قهوه،قهوه فروشی ،فروشگاه قهوه،قهوه اصل،قهوه مارک،قهوه برند

 

.شرکت لاوازا از شرکت های معدودی است که انواع قهوه با رست های مختلف و ترکیب های متفاوت را تولید می کند زیرا Lavazza معتقد است که هر فردی باید بتواند از قهوه دلخواه خود را برای نوشیدن در اختیار داشته باشد.

 

 

 

دانه قهوه موکافلور آبی 250 گرمی (Mokaflor Blue) - دانه قهوه سگافردو اسپرسو کاسا (Segafredo Zanetti Espresso Casa) - دانه قهوه سگافردو اینترمزو (Segafredo Zanetti Intermezzo) - دانه قهوه استارباکس فرنچ رست 340 گرمی (Starbucks French Roast) - دانه قهوه هاوس برنت اورو کاسا (Hausbrandt Oro Casa) - دانه قهوه هاوس برنت گورمت (Hausbrandt Gourmet) - دانه قهوه هاوس برنت اسپرسو 500 (Hausbrandt Espresso) - دانه قهوه موکافلور 100 روبوستا (Mokaflor Caffé La Bella Vita Espresso Italiano) - دانه قهوه ویتوریا ایتالین بلند (Vittoria Coffee Italian Blend) -

نویسنده: الهام خجسته

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top